Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotaan mitä erikoisempia ammatteja av:lta löytyy !!! AMMATTI KYSELY KAIKILLE. VASTAA ETENKIN JOS TIEDÄT OLEVASI HARVIBAISEMPI...

Vierailija
05.01.2017 |

Eli kyselyyn on listattu. Erikoisempia ammatteja ja sitten on vaihtoehto "olen vain tavallisessa ammattissa" eli aloille jotka ovat yleisiä!! Nyt ei katsota palkkaan ollenkaan/"tasoon".

Katsotaan mitä erikoisempia ammatteja av:lta löytyy !!! AMMATTI KYSELY KAIKILLE. VASTAA ETENKIN JOS TIEDÄT OLEVASI HARVIBAISEMPI...

Vaihtoehdot

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JOS TÄÄLLÄ ON LÄÄKÄRI NIIN VOISITKO AUTTAA MINUA: Onko mulla suuririski saada keuhkosyöpä? Tiedän, että oon kysynny tätä, mutta Olen huolissani oikeasti .Oon siis kohta 17v täyttävä .

En ole ikinä kuullut, että suvussani kellään olisi ollut, vaikka tupakoitsijoitakin muutama on. Oikeastaan ainut syöpätapaus suvussani on isomummoni kurkunpääsyöpä, joka johtui pitkään jatkuneesta tupakoinnista.

Minua kuitenkin mietityttää onko mulla suuririski syöpään?

Olen polttanut elämässäni yhteensä 1.5 vuotta niin, että välissä oli puolen vuoden tauko.

- Eka kausi alkoi kesäkuu 2015 silloin tupakointi ei ollut kovin suurta. Polttelin muiden jämiä ja välillä myös omia.

Tuli myös tehtyä jtn todella typerää, mikä nyt huolettaa jälkeen päin.

Keräilimme kavereiden kanssa myös mahdollisimman pitkiä natsoja maasta joita sytyttelimme uudelleen ja poltimme.

Tiedän, että tuo oli todella tyhmää enkä enää ikinä noin aio tehdäkkään.

Kuitenkin teimme tuotakin aika paljon (aika välillä heinäkuu 2015- 2015 joulukuu)

Ei kuitenkaan, joka päivä kesästä saakka vaan oli kyllä taunkojakin, mutta välillä oli parin viikon kausia, että tuli ihan päivittäin keräiltyä näitä.

Nyt jälkeen päin kaduttaa. Luin netistä, että tuo voi olla vielä vaarallisempaa, kuin tupakka yleensä, koska kuulemma tumpin filtterin suodatuskyky voi olla heikentynyt sekä myös nykyaikaisten tupakoiden samuessa itsestään tulee joita kemikaaleja vielä enemmän. Ja me sitten sytytetään ja poltetaan niitä.

Onko minulle voinut syntyä tuosta jtn pahaakin haittaa? Tietenkään varmuudella ei voi vastata, mutta yleisesti ajateltuna?

Lopetin tupakoinnin siis puolen vuoden jälkeen joulukuun puolessa välissä 2015, olin polttamatta kokonaan kesäkuuhun 2015 jolloin aloin saada ihan kokonaisia tupakoita.

Poltin siis taas puoli vuotta eli kesäkuu 2016 -joulukuu 2016. Poltin 1-3 per päivä pääsääntöisesti 1-2/pv.

Onko mulla nyt suuri riski saada keuhkosyöpä tai jokin muu tupakka sairaus? Siis tämän tupakoinnin takia? En siis aio ikinä enää jatkaa polttelua, mutta voinko huolettaa jatkaa elämääni , ettei tarvi pelätä jääväni lyhyt ikäiseksi tämän takia? Haluaisin vain unohtaa asian ja jatkaa elämääni.

KIITOS JOS JOKU ARVIOIDA RISKIÄNI.

No kummasti sinä servaannuit viime öiden kommenttejen jälkeen?

Eikö sulla ole tosiaan mitään sanottavaa???

:D

Vierailija
42/44 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla polttelulla 1-2 savuketta päivässä. Et saa itseltäsi henkeä pois .. Ainakaan vähään aikaan!

Olen nähnyt keuhkoja jotka ovat ns. "tupakoimattomat" ja pahemmassa kunnossa kuin tupakoitsija vastaavat.

"Suurella kaupalla"  käydessä saat enemmän kuin tarpeeksi niitä pahoja aineita keuhkoosi.

Ajatellaan vaikka Kiina:n Peking:iä kuinka paljon siellä ihmiset sairastuu keuhkosyöpään??

Vtr/ imhismassa??

Eikä siellä keskustella jostain "glknmrSn" tupakoinnin aiheuttamasta keuhkosyövästä.

Kyllä sinä se syövän saat ! jos oikein yrität. Tosin mahdollisuudet siihen, että saat sen muutenkin ovat hyvät!

Joten älä edes yritä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pörssimeklari. Ollut pitkään. Homma muuttunut aika paljon.

Vierailija
44/44 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastovirkailija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme