Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotaan mitä erikoisempia ammatteja av:lta löytyy !!! AMMATTI KYSELY KAIKILLE. VASTAA ETENKIN JOS TIEDÄT OLEVASI HARVIBAISEMPI...

Vierailija
05.01.2017 |

Eli kyselyyn on listattu. Erikoisempia ammatteja ja sitten on vaihtoehto "olen vain tavallisessa ammattissa" eli aloille jotka ovat yleisiä!! Nyt ei katsota palkkaan ollenkaan/"tasoon".

Katsotaan mitä erikoisempia ammatteja av:lta löytyy !!! AMMATTI KYSELY KAIKILLE. VASTAA ETENKIN JOS TIEDÄT OLEVASI HARVIBAISEMPI...

Vaihtoehdot

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien lääkäri ja patologi ovat olleet eri ammatteja?

Vierailija
2/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloitus 12-vuotiaan vai jälkeenjääneen tuotos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietyn alueen erityisasiantuntija pankissa, samaa työtä tekeviä on tällä alalla parisenkymmentä.

Vierailija
4/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juristi

Vierailija
5/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vaihtoehdot....vain eläinlääkäri uupuu.

Vierailija
6/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOS TÄÄLLÄ ON LÄÄKÄRI NIIN VOISITKO AUTTAA MINUA: Onko mulla suuririski saada keuhkosyöpä? Tiedän, että oon kysynny tätä, mutta Olen huolissani oikeasti .Oon siis kohta 17v täyttävä .

En ole ikinä kuullut, että suvussani kellään olisi ollut, vaikka tupakoitsijoitakin muutama on. Oikeastaan ainut syöpätapaus suvussani on isomummoni kurkunpääsyöpä, joka johtui pitkään jatkuneesta tupakoinnista.

Minua kuitenkin mietityttää onko mulla suuririski syöpään?

Olen polttanut elämässäni yhteensä 1.5 vuotta niin, että välissä oli puolen vuoden tauko.

- Eka kausi alkoi kesäkuu 2015 silloin tupakointi ei ollut kovin suurta. Polttelin muiden jämiä ja välillä myös omia.

Tuli myös tehtyä jtn todella typerää, mikä nyt huolettaa jälkeen päin.

Keräilimme kavereiden kanssa myös mahdollisimman pitkiä natsoja maasta joita sytyttelimme uudelleen ja poltimme.

Tiedän, että tuo oli todella tyhmää enkä enää ikinä noin aio tehdäkkään.

Kuitenkin teimme tuotakin aika paljon (aika välillä heinäkuu 2015- 2015 joulukuu)

Ei kuitenkaan, joka päivä kesästä saakka vaan oli kyllä taunkojakin, mutta välillä oli parin viikon kausia, että tuli ihan päivittäin keräiltyä näitä.

Nyt jälkeen päin kaduttaa. Luin netistä, että tuo voi olla vielä vaarallisempaa, kuin tupakka yleensä, koska kuulemma tumpin filtterin suodatuskyky voi olla heikentynyt sekä myös nykyaikaisten tupakoiden samuessa itsestään tulee joita kemikaaleja vielä enemmän. Ja me sitten sytytetään ja poltetaan niitä.

Onko minulle voinut syntyä tuosta jtn pahaakin haittaa? Tietenkään varmuudella ei voi vastata, mutta yleisesti ajateltuna?

Lopetin tupakoinnin siis puolen vuoden jälkeen joulukuun puolessa välissä 2015, olin polttamatta kokonaan kesäkuuhun 2015 jolloin aloin saada ihan kokonaisia tupakoita.

Poltin siis taas puoli vuotta eli kesäkuu 2016 -joulukuu 2016. Poltin 1-3 per päivä pääsääntöisesti 1-2/pv.

Onko mulla nyt suuri riski saada keuhkosyöpä tai jokin muu tupakka sairaus? Siis tämän tupakoinnin takia? En siis aio ikinä enää jatkaa polttelua, mutta voinko huolettaa jatkaa elämääni , ettei tarvi pelätä jääväni lyhyt ikäiseksi tämän takia? Haluaisin vain unohtaa asian ja jatkaa elämääni.

KIITOS JOS JOKU ARVIOIDA RISKIÄNI.

Kyllä tuossa on kohonnut riski ainakin keuhkokarvasyöpään ja huulisyöpään. Suosittelen säännöllisiä lääkärintarkastuksia. Terveelliset elämäntavat tietysti myös. Kromi- ja tanniinivalmisteista voisi olla hyötyä sinun tapauksessasi. Kysy niitä apteekista.

- lääkäri

Vierailija
7/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOS TÄÄLLÄ ON LÄÄKÄRI NIIN VOISITKO AUTTAA MINUA: Onko mulla suuririski saada keuhkosyöpä? Tiedän, että oon kysynny tätä, mutta Olen huolissani oikeasti .Oon siis kohta 17v täyttävä .

En ole ikinä kuullut, että suvussani kellään olisi ollut, vaikka tupakoitsijoitakin muutama on. Oikeastaan ainut syöpätapaus suvussani on isomummoni kurkunpääsyöpä, joka johtui pitkään jatkuneesta tupakoinnista.

Minua kuitenkin mietityttää onko mulla suuririski syöpään?

Olen polttanut elämässäni yhteensä 1.5 vuotta niin, että välissä oli puolen vuoden tauko.

- Eka kausi alkoi kesäkuu 2015 silloin tupakointi ei ollut kovin suurta. Polttelin muiden jämiä ja välillä myös omia.

Tuli myös tehtyä jtn todella typerää, mikä nyt huolettaa jälkeen päin.

Keräilimme kavereiden kanssa myös mahdollisimman pitkiä natsoja maasta joita sytyttelimme uudelleen ja poltimme.

Tiedän, että tuo oli todella tyhmää enkä enää ikinä noin aio tehdäkkään.

Kuitenkin teimme tuotakin aika paljon (aika välillä heinäkuu 2015- 2015 joulukuu)

Ei kuitenkaan, joka päivä kesästä saakka vaan oli kyllä taunkojakin, mutta välillä oli parin viikon kausia, että tuli ihan päivittäin keräiltyä näitä.

Nyt jälkeen päin kaduttaa. Luin netistä, että tuo voi olla vielä vaarallisempaa, kuin tupakka yleensä, koska kuulemma tumpin filtterin suodatuskyky voi olla heikentynyt sekä myös nykyaikaisten tupakoiden samuessa itsestään tulee joita kemikaaleja vielä enemmän. Ja me sitten sytytetään ja poltetaan niitä.

Onko minulle voinut syntyä tuosta jtn pahaakin haittaa? Tietenkään varmuudella ei voi vastata, mutta yleisesti ajateltuna?

Lopetin tupakoinnin siis puolen vuoden jälkeen joulukuun puolessa välissä 2015, olin polttamatta kokonaan kesäkuuhun 2015 jolloin aloin saada ihan kokonaisia tupakoita.

Poltin siis taas puoli vuotta eli kesäkuu 2016 -joulukuu 2016. Poltin 1-3 per päivä pääsääntöisesti 1-2/pv.

Onko mulla nyt suuri riski saada keuhkosyöpä tai jokin muu tupakka sairaus? Siis tämän tupakoinnin takia? En siis aio ikinä enää jatkaa polttelua, mutta voinko huolettaa jatkaa elämääni , ettei tarvi pelätä jääväni lyhyt ikäiseksi tämän takia? Haluaisin vain unohtaa asian ja jatkaa elämääni.

KIITOS JOS JOKU ARVIOIDA RISKIÄNI.

Syöpä on päässyt leviämään jo yläpäähän.

-aito ja oikea lääkäri

Vierailija
8/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien sairaanhoitaja on ollut erikoinen ammatti?

Vierailija
9/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvalmentaja

Vierailija
10/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkaton, puolipäiväinen parveke- ja pihavahti.

Vierailija
11/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaalari

Vierailija
12/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kemisti (tutkijana yksityisessä laboratoriossa)

Vierailija
13/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen professionaali trolli.

Vierailija
14/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo läkärit, sairaanhoitajat, poliisit ja palomiehet ole juuri varsin tavallisia ammatteja?

Tee ap uusi aloitus, tää oli ihan liian epäselvä.

Vierailija
15/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääri

Vierailija
16/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkistarhaaja :)

Vierailija
17/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausvaihtoehdot oli varsin omituiset. Olisi tämän gallupin voinut järkevämminkin toteuttaa. Tallokaa nyt jos en olisi saanut vastata kommentoimalla.

Bioanalyytikko.

Vierailija
18/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biohakkeri

Vierailija
19/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pt-tohtori 😁

Vierailija
20/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Googletin juuri tänään jonkin tilaston, jonka mukaan nimikettäni on vain muutamalla Suomessa. En kerro mikä, koska ne kaikki muutkin ovat varmaan täällä, ja sitten kaikkia alkaa nolottaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan