lapsi heitti karkkipussilla täysillä vatsaan, oon raskaana
Kaverini oli lapsensa kanssa äsken käymässä, istuin sohvalla ja lapsi (7v) heitti mua huoneen toiselta puolelta mojovasti ylävatsaan pienellä avaamattomalla tv-mix pussilla. Ei tehnyt tahallaan, olisi halunnut että avaan pussin ja otan karkkia. Lähtivät aika pian tämän jälkeen. Mä olen nyt tosi peloissani, ei tunnu mitään kipua ja mies kuuli vauvan sydänäänet ihan normisti mutta kun ei nää tonne vatsan sisälle. Mietin pitäiskö soittaa johonkin päivystykseen, äitiyspoliklinikkakin on jo kiinni. Olen rv 34+4
Kommentit (18)
No mitä sitten, kai toruit lasta ja takavarikoit namit? Tv- mixit on muuten pahoja.
Miten ajattelit pärjätä lapsen kanssa? Pukea luotiliivit päälle? Apua...
No nyt oli hyvä !😂😂😂😂 kyllä se kuule paljon suuremman iskun vaatis että jotain tapahtuu. 😂 ja saa siis olla kunnon jysäys.
Olikos se Kempeleessä raskaana oleva nainen ajoi kolarin/toinen auto törmäsi hänen ohjaamaan autoon, niin mitään ei lapselle sattunut vaikka vatsa oli ihan musta.
😂
Millä isä kuunteli ne sydänäänet? Eiköhän vauva oo ihan kunnossa siellä kohdussa.
Lähettäkää se 7-vuotias johonkin kilpailuun. Ansaitsee mainetta ja kunniaa, kun pystyy paiskomaan pientä karkkipussia niin lujalla voimalla, että herättää tuollaisia pelkoja.
En tiedä kumpi ois pahempi. Tv-mix jolloin tulee joku tosi-tv-tähti, vai joku nallekarkki...
Minä loppuraskaudessa muksautin vahingossa mahaani kerran kaiteeseen ja kerran ovenpieleen. Terve lapsi syntyi, ei mustelmia eikä kuhmuja! No worries! :)
Kiva jos joku repii huumoria tästä. Kyllä mä pelästyin tosi paljon. Se on ihan sama millä karkkipussilla heitti, kovaa se kuitenkin vatsaan osui. Ja sille joka kysyi sydänäänistä niin alavatsalta kuulee sydänäänet ihan vain korvan vatsaa vasten painamalla näillä viikoilla. Kiitos asiallisista vastauksista, yritän olla huolehtimatta turhia. Ap
tv-mix vauva tulossa, pärjää varmaan loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos joku repii huumoria tästä. Kyllä mä pelästyin tosi paljon. Se on ihan sama millä karkkipussilla heitti, kovaa se kuitenkin vatsaan osui. Ja sille joka kysyi sydänäänistä niin alavatsalta kuulee sydänäänet ihan vain korvan vatsaa vasten painamalla näillä viikoilla. Kiitos asiallisista vastauksista, yritän olla huolehtimatta turhia. Ap
Mitäs jos käyttäisit tämänkin ajan anatomiaasi, varsinkin sen raskausvatsan tutkimiseen, niin ehkä ymmärtäisit, miksi sinulle nauretaan.
No vauvahan on siellä mahassa hyvässä suojassa tuollaisia vastaan. Monet tekevät töitä vilkkaiden lasten, eläinten ym kanssa raskaana ollessaan ja saavat iskuja. Ja monesti törmäillään raskausmahan kanssa kaiteisiin tuoleihin jne eikä vauvaa haittaa.
Vaikea kuvitella että tuosta tulisi vauvalle yhtään mitään.
Ei sillä tv-mix pussilla saa millään vauvalle haittaa aikaiseksi, paitsi ehkä syömällä niitä päivittäin ja runsaasti. Onkohan mies kuullut sinun sykkeesi?
Nyt kuolin. 😂 ai ihan kuunteli ilman sitä vehjettä korvalla vauvan sykettä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuolin. 😂 ai ihan kuunteli ilman sitä vehjettä korvalla vauvan sykettä?
Eikö kaikilla nykyään oo ne vehkeet?
Hyvin epätodennäköistä että olisi aiheuttanut mitään.
Itse kompastuin neljännellä kuulla rappusissa ja olin varma että sattui ja pahasti.
Ymmärrän että pelästyit mutta kaikista kurjinta tässä on se jos ystäväsi ei edes osannut pahoitella ja torua lapsensa käytöstä?
Ei jumalauta, ei voi olla totta :D:D:D
tv-mix on arvotettu tuote, vaikka jotain aiheuttaisikin niin tuskin mitään huonoa.
yritä edes