Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyytävä pakkanen + hurja viima = Tuntuu -60 C. Yhäkö paljaat nilkat, koska muoti...?!?

Vierailija
05.01.2017 |

Ei hyvää päivää.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pakkashankia

T. 60

Vierailija
62/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää.

Koska muoti? Miten lause kokonaisuudessaan kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret on aina olleet samanlaisia...Milloin ilman pipoa ja hanskoja, milloin alaselkä paljaana...

Itsekin kauhistelen tätä tennarit ja paljaat nilkat-muotia, mutta kai olen vain tulossa vanhaksi...

Vierailija
64/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua niin huvittaa nämä suomalaiset naiset jotka kulkevat "muodin orjana" perä ja nilkat paljaana. Olen pohjoisen matkailuyrityksessä töissä. Kun tänne tulee näitä pariisittaria ja muita huippumuodikkaita leidejä, pukeutuvat he täällä suomessa sään mukaisesti toppahaalareihin, turkisvahvisteisiin kenkiin ja paksuihin rukkasiin ja karvahattuihin, koska eivät halua palelluttaa itseään (muodin vuoksi...!)

Vierailija
65/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko teineille alkaa valmistaa jotain läpinäkyviä nilkkaeristeitä? Olisi nilkka "paljaana", mutta ei tulisi vilu.

Vierailija
66/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä voisi nuorison koulia käyttämään kunnon vaatetusta kovilla pakkasilla vaikka se olisi niin noloo niin noloo mutta parempi nolona kuin joutua paleltumasta sairaalaan tai pahempaa.

Vierailija
67/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ulkona on juuri nyt noin -10 asteen pakkanen ja eiköhän se suunnilleen -10 asteelta tunnu. Ei sitä pakkasta saa -60 asteelta tuntumaan, vaikka mitä tekisi.

Mut juu, en tosiaan lähtisi silti paljain nilkoin edes tuollaiseen -10 asteen pakkaseen. En kulje paljain nilkoin muulloinkaan muuten kuin lämpimillä kesäkeleillä, lähinnä silloin, kun on shortsikeli ja T-paitakeli. Nämähän itselläni alkavat siitä +20 asteesta ja ylöspäin. Kuuma minulle ei tule kesällä oikeastaan koskaan. Vaikka olisi +30 astetta varjossa, niin ei tule kuuma, kun on shortsit ja T-paita ja jos siinä vielä tuulenvirekin käy, niin kuin usein on, niin ei taatusti tule minulle kuuma. Kesäsäillä olen huomannut, että kostea, painostava ja tunkkainen ilmanala tekee usein ilmasta paljon epämiellyttävämmän tuntuisen, kuin lämpötila itsessään. Pilvinen, painostava, kostea +20 asteen sää tuntuu paljon epämiellyttävämmältä, kuin vaikka kirkas, aurinkoinen, vähän tuulinen +30 asteen sää.

Vierailija
68/73 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea löyhkä noissa 365/7-lenkkareissa...!

Vierailija
69/73 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sheivata niitä sääriä! Tänään auringon paistaessa matalalla näin yhdellä sinänsä komealla fitnessmimmillä sänkiset sääret liikennevaloissa!

Vierailija
70/73 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun Hgin keskustassa ja kuljen siellä päivittäin. Nopealla viikon ajanjakson vilkuilulla katsoin, että suurimmalla osalla nuorisostakin on pitkävartisia kenkiä tai lahkeet niin pitkät, ettei nilkat näy. Kyllä tuo nilkanpaljastusbuumi mun silmiin näyttäytyy ihan pienen (äly-)vähemmistön juttuna, ainakin näin pakkasilla.

Vierailija
71/73 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään -10 plus kova viima. Joku nainen kulki farkkutakissa tuolla :O mulla oli toppatakki ja palelin. Mitä hittoa oikeasti. Tällä naisella oli vielä kaksi lastakin siinä, niillä oli kyllä haalarit.

Samoin joku n. 12v tyttö oli ohuissa leggingseissä, tennareissa ja lyhyessä kevyttoppatakissa. Ei tietenkään mitään huiveja tai hanskoja.

No eipä siinä, ei muakaan teininä paleltanut, vaikka silloin oli muotia superlyhyet toppatakit ja talvikengistä ei kukaan ollut kuullutkaan.

Vierailija
72/73 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v siskoni kulkee revityissä farkuissa, joissa on enemmän reikää kuin kangasta. Joskus pakotettuna laittaa ohuet sukkahousut alle. Takki auki kesät talvet. No pipoa sentään käyttää joskus ja ulkoillessa toppahousuja.

Mä oon niin granny, että menen nykyään toppahousuissa kaikkialle paitsi töihin/kouluun. Tosin jos menisin sinnekin bussilla tai kävellen niin varmasti laittaisin toppikset. Ei vaan jaksa enää palella.

T. 25v

Vierailija
73/73 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa palella, koska muodikas!