Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa olla ainainen porukolli

Vierailija
05.01.2017 |

Olen täysin soveltumaton elämään tässä maailmassa. Huuli alkaa väpättää aivan liian helposti. Eikä ole ikä tässä asiassa karaissut, itkupilliys tuntuu vain pahenevan mitä enemmän tulee ikää. Tunnen olevani emotionaalisesti kuin joku kävelevä avohaava. En kestä pienimpiäkään vastoinkäymisiä. Siksi en myöskään uskalla mitään. Kaikki sattuu. Pitääkö tässä ammattiapua hakea? Mitähän siitäkin tulisi. Poraisin kai sielläkin koko ajan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta tuntuu.

Vierailija
2/9 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin hakusanalla "kävelevä avohaava". Aika vähän avauksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia auttaa.

Vierailija
4/9 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D 

Vierailija
5/9 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selvästikään ole vegaani. Huoh...

Vierailija
6/9 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
7/9 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä, potukolli?

Vierailija
8/9 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welcome to club. Olen 53-v ja aloin itkemään kun eräs nainen haukkui minut kadulla pystyyn liikennerikkeeni vuoksi. Rikkeeni oli melko paha, mutta naisen reaktio oli liioiteltu ja hieman sekopäinen, kun huusi naama punaisena. Änkytin hänelle että ihminen tekee virheitä, ja aloin itkemään jo kulman takana.

Terapiassa kävin pari vuotta ja terapeutti ei antanut itkeä. Alussa olisi kyllä itkettänyt mutta terapeutin mielestä siitä ei kai ollut muuta kuin haittaa, joten hän pysäytti sen ja neuvoi minua hengittämään rauhallisesti ja käänsi keskustelun neutraalimmaksi.

En usko että pystyn tietoisesti kovettamaan itseäni. Minun on ollut pakko alkaa välttämään tilanteita jotka järkyttävät. Vältän riitoja, konflikteja, vihaisia ja tyytymättömiä ihmisiä. Olen myös joutunut vähentämään kanssakäymistä miesten kanssa koska sydänsurut on lähes mahdottomia kestää. Se on kaikkein surullisinta.

Itkua olen oppinut säätelemään niin, että itken vain niin kauan kuin tuntuu helpottavalta. Nuorena saatoin itkeä koko päivän ja se oli piinaavaa ja kiduttavaa. Keskityn rauhalliseen hengitykseen, katson jotain vaikuttavaa kuvaa tai kuviota. Musiikki voi auttaa joitakin, ja esim pehmolelun silitys joitakin, jos ei ole lemmikkiä.

Vierailija
9/9 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ei itku miestä pahenna <3