Opettaja valitti fb:ssa lomastaan
Tai kun ei ole lomaa, kun pitää olla omien lasten kanssa kotona. Voi kyynel! Antais mulle lomansa. Ikävää, että valitsi tuollaisen työn, jossa on ylipitkät lomat ja vapaat.
Off topic, tämä opeihminen usein narisee jostain ja kun saa vähän realismia niskaan, poistaa päivityksensä. Näin kävi tällekin =)
Kommentit (9)
Tuttu opettaja valittaa kesälomistaan. Liian pitkä loma, ammattitaito ruostuu, haluaa jo töihin, alkoholia kuluu kyllästymisen vuoksi. Ei saanut sympatiaa minulta pätkätyöläiseltä.
Ehkä se vaan piilotti sen statuksen sulta?
Opettajia pitäisi velvoittaa käymään vastaanottokeskuksissa pitkien kesälomien aikana, etenkin ikisinkuille naisopettajille tekisi hyvää löytää joku kesäkolli itselleen :)
Vierailija kirjoitti:
Opettajia pitäisi velvoittaa käymään vastaanottokeskuksissa pitkien kesälomien aikana, etenkin ikisinkuille naisopettajille tekisi hyvää löytää joku kesäkolli itselleen :)
Ei kun ne voisi opettaa turvapaikanhakijoille suomea ja maan tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se vaan piilotti sen statuksen sulta?
Miks? =D Ei, kyllä se poistelee päivityksiään jatkuvasti. Ihan hauska seurata. Toisaalta seisois vain ajatustensa takana. Ikävää, jos ei uskalla avautua rauhassa.
Outoja opeystäviä teillä :) Olen itse opettaja ja minulla on paaaaaljon opettajia facekavereissa, eikä yksikään (minä mukaan lukien) ole koskaan valittanut lomista. Päinvastoin, nautimme siitä aina täysin siemauksin! Ei koskaan lastenhoito-ongelmia, vaikka koulut ja monet päiväkodit sulkevat ovensa. Lisäksi se riemu siitä, että ne ongelmatapauksetkin ovat vähintään pari viikkoa ihan vain vanhempiensa riesana :)
Onko se sun kaveri vai oletko sä stalkkaaja, joka on vahingoniloinen morkkaaja?
Yäk. Sun seinästä ei kai sit olla tarpeeksi kiinnostuneita?
ammattivalittaja?