Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teinitytöt näyttävät voittajilta ja pojat häviäjiltä vaikka viisi vuotta eteen päin ja samat miehet hallitsevat maailmaa?

Vierailija
05.01.2017 |

Pojat voisivat opetella näyttämään tulevan asemansa mukaisilta jo alusta lähtien.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten näyttää? Taidat itse kuvitella kaiken

Vierailija
2/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä poikiakin jotka menestyy jo koulussa tyttöjä paremmin. Tietää hyvin lähipiiristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt valitkaa lukiossa pitkämatematiikka.kaikki kurssit fykestä.

Vierailija
4/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Men rule the world.

Vierailija
6/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pojat on viiden vuoden päästä täällä av:lla nurisemassa "miksen saa sitä reikää" "naiset on nirsoja huoria" "miksei kilttimiestä ymmärretä. Lol.

Vierailija
7/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pojat on viiden vuoden päästä täällä av:lla nurisemassa "miksen saa sitä reikää" "naiset on nirsoja huoria" "miksei kilttimiestä ymmärretä. Lol.

Mitä väliä häviäjien av-mamman pilluista, kun on hoidettava maata ja maailmaa.

Vierailija
8/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä 😃

Vierailija
9/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Minä valitsin ja luin yliopistossa vielä lisää. Nyt työttömänä

Vierailija
10/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin itse tein ja hyvin menee.

Vierailija
11/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykäs nainen ja naimisissa älykkään miehen kanssa. Muodostamme hyvän rottakokeen, sillä olemme saman ikäisiä, samalla alalla ja lahjakkuusprofiililtamme varsin samanlaisia. Mutta miehelläni lapsuus kesti viitisen vuotta pitempään kuin minulla.

Vierailija
12/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta myöhemmin eli 20-25 -vuotiaina hallitsevat maailmaa? Tuskin, eiköhän ne ole yliopistobileissä epätoivoisesti vonkaamassa niitä opiskelijamisuja.

Teinipojat ovat onnettoman näköisiä koska luonto on niin luonut. Ei teinipoika ole valmis esim. elättämään naista ja lapsia. Miehet ovat parhaimmillaan yli 30-vuotiaina.

Vierailija
13/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmetellyt samaa, mutta siis vain taloudelliselta kantilta. Minä ja mieheni ollaan siitä hyvä esimerkki. Itse pärjäsin koulussa ja olin hyvä oppilas. Nyt ei palkka päätä huimaa, mutta olen kuitenkin kivassa ja vakituisessa työpaikassa. Mies oli koulussa vilkas hulivili ja lukio meni rimaa hipoen läpi. Opiskeluaika oli melkoista juhlimista ja vasta ihan opiskelujen loppuvaiheessa aikuistui. Nyt on hyvässä työpaikassa esimiesasemassa, palkka yli tuplasti parempi kuin mulla, eikä vastuu ahista yhtään. Kasvatetaan meidät tytöt edelleen liian nöyriksi?9

Vierailija
14/14 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävätkö? Minusta teinipojat näyttävät ja käyttäytyvät kuin Euroopan omistajat eli eivät todellakaan näytä häviäjiltä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi