Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen imettää lähes 2½ vuotiasta lasta?

Vierailija
14.03.2006 |

Kerron teille: Hysteerinen ihminen joka luulee että lapsella on allergioita mutta ne on hänen omien korvien välissä. Lapsi ei saa syödä sitä tätä ja tota. Koskaan ei ole vienyt häntä testeihin. Jos oma lapseni ei tykkää mustikkasoseesta on tämän henkilön mielestä se merkki allergiasta. Sitä se on kun tekee yli nelikymppisenä ekan lapsen..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan sun mielikuvitushenkilösi, oma äitisi tai sinä itse dorka.

Vierailija
2/5 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on ihana ihminen, ei mikään luomu-hörhö ja allergioista ei tiedä mitään. Ainoa syy tähän pitkään imettämiseen on ystäväni saamattomuus, hänestä on niin helppoa yöllä tarjota sitä tisua pari kertaa kuin huudattaa muutamaa yötä jotta sälli alkaisi nukkua ilman tisuakin.

Mutta siltikin, vaikka itsestäni ei tuohon olisi, niin en näe asiassa mitään väärää. Se on heidän juttunsa, ja sillä siisti. Ainoa asia, mikä huolestuttaa ja mistä olen hänelle sanonutkin, on sällin hampaat. Kaikki kai kuitenkin tietää yöimettämisen vahingollisuuden hampaille.

Mutta siis, kukin tavallaan. Syitä on varmaan yhtä monta kuin on tapaustakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko mitenkään ajatella, että imetys on tasan äidin ja lapsen välinen asia? antaa jokaisen tehdä niinkuin parhaaksi katsoo eikä viitsitä arvostella muiden tapoja toimia.

Vierailija
4/5 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta on ihan normaalia että alkaa miettiin tommosia imettämisiä.

MITÄ lapsi saa tosta? Jaa ei pöpöt tartu? :))

Eikös se oo ihan tutkittua et vuoden saakka kannattaa imettää ja sitten alkaa hyödyt loppuun.

Mää en keksi mitään muuta syytä kuin että äidillä on pieni vauva ja isommalle annetaan rintaa jos sen sattuu tuleen jano matkalla ja nokkamuki on unohtunu kotio!

Varmaan olis ihan OK että joku imettää vielä koululaistaan tai armeijaikästä lastaan?

Vierailija
5/5 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini teki niin. Ja kas kummaa, minusta tuli aivan normaali :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän