Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi leikkaat tukkasi kananperseeksi ja värjäät sen lila-mustaksi?

Vierailija
05.01.2017 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin kertoa miksi ihmiset valitsevat tietynlaisia vaatteita, leikkaavat hiuksensa tietyllä tavalla ja vääjäämättä tietyllä värillä.

Ne tykkää niistä itse.

Myös niillä ylipainoisia punakkakasvoisilla on ihan omat mieltymykset. Eivätkä ne ole sen huonompia tai vähemmän arvokkaita kuin sinun tai minun mieltymykset.

Mutta kyllä oikeasti on sellaisia kampaajia, jotka leikkaa samanlaisen kuontalon melkein kaikille vähänkään samantyylisille ihmisille. Just kun pyydät jotain räväkkää, niin saat sen lyhyen revityn kananperseen ja jotain shokkiväriä. Jos pyydät jotain tyylikästä ja aikuisempaa lookkia, saat napakan polkan tai ihan lyhyen tätikampauksen jne... Ei niitä kananperseitä olisi niin monella, jos kampaajat käyttäisivät enemmän aikaa pohtiakseen, millainen räväkkä letti sopisi juuri tälle kyseiselle asiakkaalle sen sijaan, että leikkaavat sen ekana mieleen tulevan trendilookin.

Vierailija
22/23 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse pidän lila-mustasta kananpersetukasta.

Problem officer?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin kertoa miksi ihmiset valitsevat tietynlaisia vaatteita, leikkaavat hiuksensa tietyllä tavalla ja vääjäämättä tietyllä värillä.

Ne tykkää niistä itse.

Myös niillä ylipainoisia punakkakasvoisilla on ihan omat mieltymykset. Eivätkä ne ole sen huonompia tai vähemmän arvokkaita kuin sinun tai minun mieltymykset.

Mutta kyllä oikeasti on sellaisia kampaajia, jotka leikkaa samanlaisen kuontalon melkein kaikille vähänkään samantyylisille ihmisille. Just kun pyydät jotain räväkkää, niin saat sen lyhyen revityn kananperseen ja jotain shokkiväriä. Jos pyydät jotain tyylikästä ja aikuisempaa lookkia, saat napakan polkan tai ihan lyhyen tätikampauksen jne... Ei niitä kananperseitä olisi niin monella, jos kampaajat käyttäisivät enemmän aikaa pohtiakseen, millainen räväkkä letti sopisi juuri tälle kyseiselle asiakkaalle sen sijaan, että leikkaavat sen ekana mieleen tulevan trendilookin.

Jep. Itsekin jouduin ekan kerran kun lyhyeksi laitoin tällaisen kaikille samaa uhriksi. Kun näytin kampaamon ikkunassa olevaa miesten undercutin kuvaa, ja sanoin että tahdon tuollaisen mutta ihan aavistuksen pidemmillä sivuilla niin ettei ihan ajellulta näytä, niin lopputulos oli -tadaa- klassinen rikottu tätikananperse. Ero sen välillä mitä halusin ja mitä sain oli tätä luokkaa:

- Tämä tuli: http://hairstyles.thehairstyler.com/hairstyles/images/12155/icon/G_001-…

- Tämän tilasin (ja myöhemmin mulle toisessa kampaamossa laitettiin): http://www.novate.ru/files/u35290/stylish-short-hairstyles-1.jpg