Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutonet - minne porukka on sieltä kadonnut?

Vierailija
05.01.2017 |

Itse tykkään sekä myydä että ostaa huutiksen kautta. Toria ja face-kirppiksiä olen kokeillut, mutta kokemukset ovat huonoja, myyjänä varsinkin. Ostaja ei noudakaan tavaraa sovitusti tai olettaa, että postitan ostoksen omalla kustannuksellani, sovitusta hinnasta aletaan tingata yms. Huutiskaupat ovat sujuneet paria harvaa poikkeusta lukuunottamatta mallikkaasti.

Viime aikoina tuntuu vain valitettavasti olleen kovin hiljaista huutiksessa. Kun joku vuosi sitten kohteita kävi katsomassa 10-20 ihmistä päivässä, on katselijoita nyt 1-2 päivässä. Missä ihmeessä te muut teette kauppaa käytetyistä lastenvaatteista ym.? Onnistuuko teillä kaupanteko torin ja face-kirppisten kautta? Olenko muka ainoa, jolle aina osuu kohdalle näitä ostan-en-ostakaan-ostan-sittekin -tyyppejä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään torissa menee paremmin. Helpompi käyttääkin eikä typerää palaute-järjestelmää.  Usein tulee kysely miltei heti ja moni hakee ovelta eikä tartte postitella jonnekin Lappiin

Vierailija
2/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vaan facekirppiksiä. Paljon myyneenä ja ostaneena ei mitään huonoa sanottavaa. Huudossa mulle enemmän tuli niitä jotka ei sitten maksaneetkaan huutojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Myyjänä huutis on ylivoimaisesti paras, en halua vastailla tinkauksiin ja palautteiden takia osaa varautua henkisesti jo ennakkoon vaikeisiin ostajiin.

Nykyisin laitan kaiken tavaran suoraan hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
4/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ostajan näkökulmasta huutonet on tukehtunut tavaran paljouteen. Sieltä ei enää jaksa etsiä mitään, kun järkevää tavaraa saa etsiä valtavan paskamäärän keskeltä. Hyvänä esimerkkinä keräilyrahat, joita itse aikanaan huutonetistä etsin. Kun katsoo vaikka ulkomaisia seteleitä, niin siellä on koko sivu täynnä parin ammattimyyjän vähintään tuplaten ylihinnoiteltuja seteleitä ja näitä saa selata sivutolkulla. Vaikka sieltä jonkun löydön tekisikin, niin näitä roskailmoituksia joutuu selaamaan läpi satoja, eikä esim. tietyn myyjän tavaroita saa mistään napista piiloon, mikä helpottaisi urakkaa huomattavasti.

Vierailija
5/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.net taisi kuolla siihen viimeisimpään huonoon uudistukseensa. Ennen ostin sieltä itsekin vaikka mitä, nykyään ei enää jaksa selata sitä.

Vierailija
6/6 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen palautejärkkä josta tuli veemäisten nipojen leikkipaikka. Jos postitat tuotteen vaikka ma ja se onkin perillä vasta pe niin negaa paukahtaa vaikket itse voi vaikuttaa mitenkään postin kulkuun.

Nega kilahtaa jos tuote hieman haalistunut, vaikka ilmossa lukee selkeästi, että käytetty. Tulee kommenttia, että ois pitäny 30e tuote 2e:n hinnasta huolimatta olla kuin uusi.

Ei jaksa tommosta kakarapelleilyä