Karman laki palkitsi minua eilen baarissa
Joku nainen tuli ja pyysi minua tarjoamaan hänelle juoman. Hän oli ihan OK kaunis, olisin helposti voinut viettää hänen kanssaan illan ja yön mutta tasa-arvottomuuden takia tuskahdin "Meeppäs vittuun siitä".
Sen jälkeen kyseenalaistin päätöstäni koska markkina arvoni ei ole riittävän korkea saamaan naisia tuosta vaan. Menin etuovesta ulos ja aattelin mennä kotiin masturboimaan, koska tiesin ettei siitä enään mitään tulee.
Etuovella tosin tuli vastaan ihanan timmi aasialainen 25-vuotias nainen, kaunis kuin mikä. Ei söpö vaan puhtaan kaunis ja viehättävä. Keskustelimme siinä noin 20min jonka jälkeen vein hänet kotiini ja lisäännyttiin koko yö.
Karman laki palkitsi minut niin mahdottoman hyvin etten tiedä miten tulen elämään loppuelämäni.
Kommentit (10)
Sitten tulit av-palstalle ja kirjoitit ketjun "Naisien ideaali piilee animessa"
Opettelepppppppa seuraavaksi kirjoittamaan oikein.
Oi kuule, se paras palkinto on vielä edessäpäin. Kuukauden päästä lääkärisi kertoo, että HIV -testisi on positiivinen. Kiitos karma.
Kunnes heräsit sängyssäsi pieni nihkeä nakki sormiesi välissä. Olit unissasi vemputellut pikkuista ja se oli syössyt mahlansa käteesi. Äitisi tuli huoneeseesi ja pyysi sinut aamupalalle kunnes näki sotkun ja pikkuisesi. Menitte ennen aamupuuroa aamupesuille ja ätisikin riisui alasti, isot suonikkaat roikku-utareet rytmikkäästi heilahdellen hän pesi pienoisesi ja harjasi olmimaista luista vartaloasi rajuin otteen pesukintaalla. Lähdit hyvillä mielin aamupuurolle, johon äitisi lisäsi toiveesi mukaan tänä aamuna marjahilloa.
No onpa naiset nyt katkeria, kun kolmikainalo joutuikin ostamaan oman juomansa eikä päässyt kohti siiderivalaan unelmaa miehen lompakolla :D
Meneekö naiset oikeasti baarissa miesten luo ruinaamaan juotavaa? :D :D :D Eikö niillä ole rahaa ostaa omia ja jos ei niin miksi ne on sinne baariin lähtenyt? Jos joku nainen on kiinnostunut miehestä niin miksei ne mene ihan vain juttelemaan tai vaikka itse tarjoamaan miehelle juotavaa (olen nähnyt tämän lukemattomia kertoja).
T: nainen itsekin
Miksi naiset yrittävät heti sheimata ap:n? Ilmeisesti heille on jotenkin kova paikka se, että ap sai pillua kauniilta naiselta. Varmaan itsekin haluaisivat olla ap:n paukutettavana, muuten en reaktiota ymmärrä.
Kunnes heräsit unestas kun äitee huuteli aamupalalle.