Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten keraamisesta liedesta saadaan pinttynyt lika pois?

Vierailija
05.01.2017 |

Entisten asukkaiden jäljiltä liesitasoon on jäänyt neljä pinttynyttä rinkulaa, joita en saa millään pois. En tiedä yhtään, kuinka kauan ne siinä jo ovat olleet. Kuukausia vai jopa vuosia, mutta ihan hemmetin pinttyneitä ovat.

Olen kokeillut Mr. Musclen keraamisille liesille tarkoitettua puhdistusainetta ja Universal Stone -yleispuhdistusainetta. Mitä muita tehokkaita, mutta silti tarpeeksi hellävaraisia keraamisen lieden puhdistustapoja on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä keraamisen lieden mukana tulleella skrapalla.

Vierailija
2/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä keraamisen lieden mukana tulleella skrapalla.

Ok, kiitos! Täytyy mennä kaupoille, en ole löytänyt tuollaista skrapaa huushollista. Olisko sitten hukkunut aikaisemmilta asukeilta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitat ruokasoodaa ja vettä tahnaksi ja levitä niihin. Annat olla 10-20 min ja kevyesti hankaat joko luutulla tai sienen pehmeällä puolella. Toista tarvittaessa. Toimii myös normaalin lieden valkoisiin osiin

Vierailija
4/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sellaisella vaahtomaisella uuninpuhdistusaineella, kun annoin olla sen koko päivän, tyyliin 12 tuntia. Välillä lisäsin kun näytti että kuivuu liikaa. Hankasin myös välillä.

Vierailija
5/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoitat ruokasoodaa ja vettä tahnaksi ja levitä niihin. Annat olla 10-20 min ja kevyesti hankaat joko luutulla tai sienen pehmeällä puolella. Toista tarvittaessa. Toimii myös normaalin lieden valkoisiin osiin

Kiitos! Mä kokeilen tätä seuraavaksi ja etsin vielä sitten tuon lastankin käsiini! :)

Vierailija
6/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikka toimii vielä paremmin soodan kanssa.

Vierailija
7/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain sellaisella vaahtomaisella uuninpuhdistusaineella, kun annoin olla sen koko päivän, tyyliin 12 tuntia. Välillä lisäsin kun näytti että kuivuu liikaa. Hankasin myös välillä.

Okei. No mä oon noitten entisten töhnien antanut muhia vaan parisen tuntia korkeintaan. Ehkä täytyy sitten kokeilla vieläkin pidempää muhimisaikaa, jos ei edelleenkään lähde pois. Kiitos vinkistä!

Vierailija
8/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika toivoton. Vaihda induktioon.

Vierailija
9/9 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etikka toimii vielä paremmin soodan kanssa.

Kiitos tiedosta! Haittaako, jos on vaan omenaviinietikkaa? Mulla ei nyt taida olla väkiviinaetikkaa kaapissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi