Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten alapää kuntoon? Gynekologi tms?

Vierailija
05.01.2017 |

Minun on pakko sheivata nivuseni, sillä muuten kArvat puskevat housunlahkeista.
Nivusissani on kuitenkin jotain näppylöitä, jotka ovat olleet jo kauan(vuoden?), koska koetin sillon epilointia, mutta nivuset ärtyivät tästä toimenpiteestä.
No nyt ne näpyt tms eivät kuitenkaan ota hävitäkseen. Mitä teen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulla voi olla karvatupentulehdus, jos ne eivät häviä, joten mene lääkärille, ihan yleislääkärikin riittää. 

Älä nyt hyvä ihminen itse niitä ajele äläkä epiloi..mene sokerointiin kosmetologille. Ihan joku vauvojen sinkkivoidekin on hyvää, jos vaikka itse vahalla poistat karvoja ko alueelta rauhoittamaan ihoa. Nyt epäilen, että sulla olisi karvatupentulehdus.

Vierailija
2/4 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinulla voi olla karvatupentulehdus, jos ne eivät häviä, joten mene lääkärille, ihan yleislääkärikin riittää. 

Älä nyt hyvä ihminen itse niitä ajele äläkä epiloi..mene sokerointiin kosmetologille. Ihan joku vauvojen sinkkivoidekin on hyvää, jos vaikka itse vahalla poistat karvoja ko alueelta rauhoittamaan ihoa. Nyt epäilen, että sulla olisi karvatupentulehdus.

Osa "näppylöistä" on melko tummia, niin kuin mustelman värisiä. Eivät kuitenkaan ole kovinkaan kohonneita, vaan enemmänkin ihonmuötäisiä.

Eikä niitä nyt ihan hillittömästi ole.

Määrääkä lääkäri jonkin lääkkeen?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/4 |