Onko minussa jotain vikaa kun en saa yhdynnässä orgasmia? Poikaystävä sanoo "kyllä muut naiset saa"
Poikaystävä valittaa sitten että minua pitää aina nuolla ja sormettaa. Ja että muut naiset saavat vähemmällä vaivalla. Sitten jos sanon, etten aina tarvitse orgasmia, että seksi tuntuu muutenkin hyvältä niin sanoo "No sitten mä jään sulle velkaa"
Ei seksi ole minulle mikään kiristyksen aihe josta jäädään kenellekään velkaa, kuka oikeasti ajattelee noin?
Kommentit (32)
Miesmallia82 kirjoitti:
Poika on niin nuori, että kuvittelee niiden tyttöjen oikeasti laukeavan! Sen sijaan, että haluavat sen höyläämisen jo loppuvan.
:D
REPS.
Niinpä. Toiset meistä tajusivat jo ensimmäisillä panokerroilla, kun tyttö feikkasi. :)
Suurin osa naisista hankkii yhdynnän aikana itse orgasmin hieromalla samalla kun mies on sisässä. Se on helpompaa kuin pelkkä hieronta ilman miestä.
Tämä on normaalein tapa ja yleisin sekä suosituin. Toisiksi suosituin on sitten peräaukon kautta ja siihenkin on oma porukkansa joka saa peräaukon kautta orgasmin hieromatta klitorista.
Ihmettelen kyllä miksi miehille asetetaan niin monta liikkuvaa asiaa vastuulle. Se työntely riittänee miehille ja naisella on ne kädet jolla hoitelee sitten itsensä noin aluksi jos se on vaikeaa miehelle liian monen liikkuvan osan kanssa.
Vaihda miestå. Huonon rakastajan kanssa ei kannata aikaa tuhlata.
17 seksikumppania takana, kaikki erilaisia, erikokoisia.. ei ikinä orgasmia. Sitten yhtäkkiä se nro18 ja pam! Ollaan oltu jo monta vuotta yhdessä. En edes tiiä mikä juuri tässä miehessä on erikoista että saan orgasmin pelkässä yhdynnässä.. kaikki vaan jotenkin natsaa.
Joten älä lannistu! Kaikkien lukkoon löytyy jostain se täydellinen avain! :)
Näin 50+ miehenä voin kertoa ainakin tähän asti hyvin toimineen reseptin:
1) aluksi hellä kokovartalohyväily
2) sitten hidas, leikkisä ja vaihteleva pillun sormetus/nuoleminen orkuun asti (tykkään kovasti)
3a) sitten pannaan eri asentoja vaihdellen niin että mies yrittää olla itse kiihoittumatta liikaa.
Helliä sanoja korvaan kuiskien ja herkien kohtien hiplausta siinä samalla.
Ainakin meillä toimii tämä niin että vaimo saa yhdynnän aikana min. 3-5 orkkua ilman mitään koneellista lisästimulaatiota.
tai
3b) nainen ottaa suihin hitaasti mutta varmasti
Tähän peruskaavaan sitten lisäätte omat mausteenne.
Jos lontoonkieli taipuu suosittelen lämpimästi lukemaan kirjan "She Comes First"
https://www.amazon.com/She-Comes-First-Thinking-Pleasuring/dp/0060538260
Paljon tieteellisiä faktoja ja hyvää tietoa siitä miten naisen seksuaalisuuteen on aiemmin länsimaissa suhtauduttu (enimmäkseen väheksytty koska patriarkaaliset uskonnot).
Klitoris ei ole se pelkkä taikanappi alla vaan laajempi hermokimppu joka ulottuu laajasti lantion alueelle ja on joka naisella eri tavalla herkkä. Hyvä alkulämmittely on siis tarpeen.
Ja tietty sexiä ei voi pohjustaa vittuilemalla, jos joku asia hiertää niin se on keskusteltava selväksi ensin.
Jos tuo poikaystäväsi ei suostu ottamaan asioista selvää ja kysymään sinulta millaista käsittelyä haluaisit niin jätä se tollo ;-)
Ja muista että olet itse vastuussa siitä että otat selvää mistä pidät ja saat sen myös "markkinoitua" toiselle.
Mulla on ssma ongelma, mutta olen mies. En laukea yhdynnässä yhtä helposti kuin suuseksissä ja tuntuu siltä että mua aina syytetään ja että nainen tuntee itsensä ei-halutuksi vaikka näin ei ole.
Ei sinussa ole mitään vikaa. Moni nainen ei saa emätinorkkua ollenkaan. Minäkään en. Pitää stimuloida muualtakin. Pelkkä pillupano ei johda mulla mihinkään. Se on kivaa, mutta vaikka kuinka jyystäisi, en voi tulla pelkästään sen kautta.
Juttele hänen kanssaa aiheesta. Käske googlaamaan tilastoja siitä, miten moni nainen saa orkun mistäkin. Voi olla avartava kokemus. Voi olla, että hän on aiemmin ollut vain emätinorkkuja saavien naisten kanssa - tai sitten nämä ovat teeskennelleet. Älä itse ryhdy teeskentelemään, se ei ole hyväksi kummallekaan teistä.
Itsekin kyllä koen, että jos toinen osapuoli seksissä saa orkun ja toinen ei, se toinen on yhden orkun velkaa toiselle ikään kuin. En tiedä, mistä tämä tunne tulee. Jotenkin, jos minä saan ja kumppanini ei, niin minun on viimeistään seuraavana päivänä annettava hänelle kunnolla kyytiä ja mieluummin sitten oltava itse saamatta, että päästään tasoihin. Tiedän, ettei tämä ole ihan jees ajattelumalli, mutta näin minä vain jotenkin koen.
Tyttöystävä ei saa myöskään orgasmia yhdynnästä, mutta klitorista hieromalla saa. Itsekkään en saa aina orgasmia yhdynnässä, mutta molemmat nauttii seksistä yhtäpaljon.
Olen jo yli 40 ja sain ensimmäisen orkun miehen kanssa muutama vuosi sitten, kun tapasin nykyisen mieheni. Kaikilla seksikumppaneillani on ollut harhakäsitys, että ensin sormilla tökitään ja heti kun vähänkin kostuu niin kulli sisään ja nylkyttämään. Ei toimi mulla. Yritin aina selittää, mistä pidän ja miten pitäisi toimia, vastaus oli näin ne exät on himosta saatu huutamaan. Lopputulos jokaisen kanssa oli, että seksielämä kuihtui varsin nopeasti ja lopulta ukko kiertoon. Sama ongelma oli nykyisen miehen kanssa alkuun, mutta hän sentään kuunteli, mitä yritin selittää ja ekan orgasmin jälkeen homma alkoi sujua niin hyvin, että eipä ole tarvinnut ilman olla, kummankaan. Mutta yhdynnässä en orgasmia saa, se on kyllä niin monesti ja useamman partnerin kanssa tullut todettua. Eli kyllä se minun kohdalla vika oli miehen taitamattomuudessa, kun ei orgasmeja tullut. En suosittele orgasmin teeskentelyä, itse siihen nuorempana ja kokemattomana sorruin ja itse kärsin siitä huonon seksin muodossa jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Seksille on oma palsta.
Eikös tämä juurikin ole oikea palsta tälle kysymykselle?
Miksi Ap olet yhä tuollaisen saatanan säälittävän, naisia alistavan idiootin kanssa?
Yksi, joka ei osaa ilmoittautui.