Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on äiti, joka ei herää yöllä vauvansa itkuun?

Vierailija
14.03.2006 |

Minä nimittäin en herää! Luojan kiitos lapsen isä on kotona yöt ja pomppaa ruokkimaan pikkuisen. Herään aina siinä vaiheessa, kun mikro piippaa, että maito on lämmintä.

Päivällä hoidan lapsen hyvin, mutta yöt nukun kuin tukki. Isä kertoo, että kyllä se lapsi taas kurkku suorana nälkää ulvoi... Mutta äiti ei herää.

Olenko huono äiti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen siis, että et syö unilääkkeitä eikä kuulossasi ole vikaa. Lapsi ei ilmeisesti nuku ihan vieressäsi?

Vierailija
2/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa meistä äideistä kai herää pienimpäänkin tuhinaan, ei saa tarpeeksi unta ja on sitten päivisin ihan pihalla. Sitäpaitsi veikkaan, että jos sinulla ei olisi miestä, joka yöllä heräisi hoitamaan vauvaa, kyllä sinä heräisit. Eli alitajuisesti tiedät, että saat nukkua, joten nukut. Nuku siis ja nauti siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö unilääkkeitä eikä kuulossa ole vikaa. Ja lapsi nukkuu ihan vieressä, omassa pinnasängysä tosin.

Vierailija
4/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun herään, vaikka lapsi ei edes itke =(

Vierailija
5/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vauva huutaa kurkkusuorana ihan vieressä, mä en yksinkertasesti herää siihen. Mies joutuu aina mua herättelemään ja sanoo että vauva kaipais kait tissiä kun on tuossa sellasen vartin itkenyt. Ihmeellisintä täs on se, että jos meidän 1.4 vuotias poika itkee yöllä omassa huoneessaan siihen kyllä herään.

Vierailija
6/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen kanssa en herännyt pieniin tuhinoihin, vasta kunnon kiljumiseen. Ykkösen kanssa heräsin jokaiseen ynähdykseen, mutta kakkonen valvotti sen verran, että uni maittoi aina kun siihen oli tilaisuus.

Vierailija
7/7 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikka vauva huutaa kurkkusuorana ihan vieressä, mä en yksinkertasesti herää siihen. Mies joutuu aina mua herättelemään ja sanoo että vauva kaipais kait tissiä kun on tuossa sellasen vartin itkenyt. Ihmeellisintä täs on se, että jos meidän 1.4 vuotias poika itkee yöllä omassa huoneessaan siihen kyllä herään.

Luulin, että olen ainoa tällainen äiti Suomessa. Mukava kuulla, että teitä on muitakin. Ekä tosiaan heräisin, jos tietäisin, ettei lapsen isä ole kotona.

Päivällä en uskalla nukkua ollenkaan, kun mies on töissä. Eipä kyllä nukutakaan, kun olen yöt niin hyvin nukkunut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi