Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tavismiehen on niin paljon vaikeampi saada irtoseksiä kuin tavisnaisen?

Vierailija
04.01.2017 |

Väitän, että se johtuu siitä, ettei naisten seksuaaliset halut ole likimainkaan samalla tasolla kuin miesten. Jos olet eri mieltä, ole hyvä ja perustele mielipiteesi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mies on humalassa = "hyi vittu että inhoan kännisiä ukkoja lasittuneine katseineen ja mongertavine puheineen"

Nainen on humalassa = "aaaw ihanan helppo nainen"

Ilmeisesti tämän pitäisi jotenkin olla plussa ja hieno asia että mies ajattelee heti kännisen hyväksikäyttöä kun näkee räkäkännissä olevan naisen.

Vierailija
22/24 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä kovasti pitävänä sinkkunaisena olen järjestänyt asiat niin, että minulla on aina ollut joku fuck buddy tai friends with benefits -järjestely ja sen lisäksi olen harrastanut satunnaisempaa seksiä tuttujen varattujen miesten kanssa. En harrasta yhden illan juttuja tuntemattomien kanssa, riskit vain ovat liian suuret. 19 listasikin niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mies on humalassa = "hyi vittu että inhoan kännisiä ukkoja lasittuneine katseineen ja mongertavine puheineen"

Nainen on humalassa = "aaaw ihanan helppo nainen"

Ilmeisesti tämän pitäisi jotenkin olla plussa ja hieno asia että mies ajattelee heti kännisen hyväksikäyttöä kun näkee räkäkännissä olevan naisen.

Ei se ole hyväksikäyttöä ellei kaikki seksi ole sitä. Känninen nainen juo itsensä känniin, jotta rationalisointihamsteri rupeaisi juoksemaan ja antaisi naiselle tekosyyn seksiin miehen kanssa; mies voi vaikka tulla suojelemaan heikkoa humalanaista ja viedä pantavaksi.

Vierailija
24/24 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa myös, että alle 30-vuotiaita nuoria miehiä on yli 50 tuhatta enemmän kuin saman ikäluokan naisia (joista kilpeilevat aina vielä ikäistensa miesten lisäksi noin kymmenen vuotta vanhemmatkin miehet).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän