Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kerta toisensa jälkeen ei tule lupaamaansa aikaan töistä kotiin - miten kertoa asiasta " kauniisti" ?

Vierailija
14.03.2006 |

Aaarrgghh!!! Mies on TAAS jämähtänyt työpaikalleen, vaikka on ihan hänen aloitteestaan sovittu, että tulee viimeistään puoli 6 kotiin.

Siis ihan pelkkää ajattelemattomuuttaan tekee tätä, oikeesti ei tajua että kun lupaa tulla kuudelta, niin silloin TULLAAN kuudelta!!!! Mä en jaksais nalkuttaa asiasta, mutta ärsyttää ihan superpaljon, kun sama toistuu pari kertaa vkossa VAIKKA ihan itse aamulla kertoo, että hän tulee " viimeistään" silloin ja silloin.....

Lapset oottaa sitten ihan turhaaan ja hermo on mennä, kun 150 kertaa yrittää rauhallisena vastata " jokoiskätuleepian" kyselyihin, että kyllä varmaan ihan kohta/pyolen tunnin päästä/tms.

En jaksa siis jäkättää asiasta, koska silloin nää pari tuntia ennen nukkumaanmenoa menee typerän ilmapiirin vallitessa. Mut kertokaa mulle, miten muutoin voi kommentoida asiaa niin, et mieskin tajuu sen ettei noin voi jatkuvasti tehdä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t ap

Vierailija
2/2 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan yksinkertaisesti onnistu. En kyllä tiedä millainen miehesi työ on, mutta suurinta osaa töistä ei lopeteta " pistämällä hanskoja tiskiin" jollain tietyllä kellonlyömällä. Ymmärrän toki, että sinulla on kotonaollessasi yksi päivän kohokohtia se, että miehesi tulee kotiin, mutta tosta asiasta en nyt jaksaisi itse kovinkaan kummoisesti herpata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla