Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hki -17C ja hyytävä pohjoisviima: Teinitytöt tennareissa ilman sukkia!!

Vierailija
04.01.2017 |

#koska#muoti?
#koska#talvikengätön?
#koska#sukaton?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloituksen risuaidat?

Vierailija
22/56 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuduin teininä talvisin legginseihin, nahkatakkiin ja tennareihin, eikä ihan oikeasti ollut kylmä. Tänään laitoin housujen alle pitkät kalsarit ja villasukat jalkaan kun lähdin kauppaan, takkikin on nykyään paksumpi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muoti.

Vierailija
24/56 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistellaanpa omaa nuoruuttamme, 80-90 luvuilla. Pää paljaana huideltiin, pipoa ei kehdannut käyttää. Siihen aikaan kovia pakkasia oli paljon. Niin tiukat farkut jalassa että alle ei mahtunut edes sukkahousuja. Lyhyet tiukat takit,ohutpohjaiset korkokengät jalassa. Jäätymiskuolema oli lähellä, mutta muoti saneli tyylin. Ei kannata unohtaa omaa nuoruuttaan. :D

Ja me kuljettiin aina takki auki 😮

Vierailija
25/56 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Vierailija
26/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna nähty lämpötilassa -21c paljassäärinen teini.

Ei hyvää päivää tätä menoa.

Vierailija
27/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itse olen jo vanha ja todella vanha isäni on edelleen huolissaan pukeutumisestani, sillä minulla ei edelleenkään ole kylmä ja hänellä on aina ollut helposti kylmä.

Mutta enhän minä todellakaan näin eläkeiän kynnyksellä vielä tajua mitä minun kannattaa laittaa pakkasella päälleni.

Toiset vain pysyvät helpommin lämpiminä kuin toiset.

Vierailija
28/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Haluavat näyttää hauraammalta ja kärsivämmältä, jotta prinssi aktivoituisi.

Repesin

Vierailija
29/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruudessa peloteltiin, että nailonsukat jäätyvät jalkoihin kiinni. Aikuiset näitä jutuja tosissaan kertoivat.

Vierailija
30/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia tyttöjä.

Vierailija
31/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nuoruudessa peloteltiin, että nailonsukat jäätyvät jalkoihin kiinni. Aikuiset näitä jutuja tosissaan kertoivat.

Sehän oli jossain televisio-ohjelmassakin ja testasivat käykö niin.

Aika kylmän näköisiä neitosia, mutta jäätymättä jäi.

Sitä ihmettelin, että mikseivät ne olleet silloin huolissaan pöksyjen lahjepituuksista, sillä siellähän se jäätyvin kohta oli missä sukka loppui.

Vierailija
32/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten kukaan kestää pystyy tälläisessä pakkasessa.

Vierailija
33/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla vielä toimii ääreisverenkierto, meillä keski-ikäisillä kääkillä ei.

Vierailija
34/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla vielä toimii ääreisverenkierto, meillä keski-ikäisillä kääkillä ei.

Riippuu.

Jos ei ole tupakoinut ja kalkkeutunut niin voi toimia oikein hyvinkin.

Vierailija
35/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tytöt kestää kylmää miksi pitää olla kateellinen ja haukkua.

Vierailija
36/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellainen agraariyhteiskunnan tympeä jäänne kuin sää voi enää 2010-luvulla vaikuttaa urbaanin cityihmisen elämään ja valintoihin!

Vierailija
37/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä oo lapset muuttuneet tuolta osin pätkääkään.

Itse 90-luvulla pipo löytyi päähän vasta joskus -20 jälkeen kun korvat putosivat päästä.

Siskoni muistan olleen napa paljaana jopa paukkupakkasilla - se kun oli muotia silloin.

Vierailija
38/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit, varsinkin tytöt, on ihan ääliöitä tuossa tietyssä iässä. Pitää olla muodikas vaikka henki lähtisi. Meidänkin teini ei olisi eilen mummolaan lähtiessä laittanut kuin t-paidan ja ohuen syystakin sekä tennarit. Pakkasta 18,4 astetta ja viima päälle. Positiivista kuitenkin että paksu kaulahuivi ja pipo on käytössä 😂

Sitten itkua vääntää kun pakotin laittamaan pitkät kalsarit, talvikengät ja toppatakin. Ei kuulemma näytä hyvältä 😂😂

Vierailija
39/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää alkaa olemaan jo sairasta. Nimittäin teidän mammojen teinienpaljaatnilkat- pakkomielle. Minun nuoruudessa mammat hekumoi paljasta selkää, näköjään olette siirtyneet nilkkoihin.

Ja minun nuoruudessani paljasta päästä. Varoitustarinat aivonsa jäädyttäneestä mopoilijasta eivät menneet perille, pipo päässä ei vaan voinut itseään kunnioittava yli 10-vuotias esiintyä.

Olikohan tuo joku valtakunnallinen varoitustarina kouluissa :)

Minuakin luokkakavereiden mukana varoiteltiin samalla tarinalla.

Ei jäätynyt lopulta aivot keneltäkään. Ylä-asteella yhdeltä (tytöltä) korvannipukat.

Vierailija
40/56 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa teinien olla teinejä.

Itsekin muistan että teininä ei tullut pipoa käytettyää juuri koskaan, vain koiralenkeillä... ja takki auki mentiin joka ikiseen paikkaan. Jotenkin oli muka tosi outoa jos laitto takin kiinni. Enkä muista että olisi koskaan ollut kunnolla kylmä silti! Teininä ei vaan palellut niin herkästi, tiiä miksi niin...

Tosin muistan ennen sitä aikaa kauhistelleeni kun kutosella ollessani rinnakkaislukan astetta hurjmpimaineinen poika viihtyi välkillä usein talvellakin pelkkä teepaita päällä.

Vaan ei sitä aikaa montaa vuotta mennyt kun oli kujettava takki auki ilman pipoa ja ilman hanskoja. 

Ihan jo joskus 19 vuotiaana alkoi taas kiinnostaa lämmin pukeutuminen. Nyt kaksvitosena on jo oikein mielellään oikein kunnolla päällä vaikkamenisi juhlimaan kaupungille, saatika perus kauppareissuilla tms... heh.