Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutan ja kuntosalisopimuksen peruuttamiseen vaaditaan vuokrasopimuksen näyttäminen

Vierailija
04.01.2017 |

Vienkö vaan vuokrasopparin kuntosalin tiskille ja se asiakaspalvelija katsoo sitä vai miten homma toimii?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kuntosalilla käymisestä tullut hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan mitään näyttelis. Pakko vähän kapinoida noita sairaita systeemejä vastaan, kun kuntosalisopparin irtisanominenkin on tehty noin hankalaksi. Ei tuollaisiin paikkoihin kenenkään tarvitse olla tilivelvollinen. Sitä paitsi, mitä jos sattuu muuttamaan alkuun vaikka sukulaisten nurkkiin kuten itse tein opiskelemaan lähtiessäni, kun en saanut opiskelijakämppää. Työn perässä esim. pk-seudulle muuttava saattaa joutua samaan tilanteeseen. Ei silloin edes ole vuokrasopparia mitä näyttää. Joustamatonta touhua kuntosalilta. 

Vierailija
4/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko näyttää, kun niin heidän sivuillaan lukee. :/ Mietin vaan että ottavatko ylös jotain tietoja vuokrasopimuksesta vai katsovatko vain muodon vuoksi.

Ap

Vierailija
5/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm

Vierailija
6/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollainen edes laillista? Itse en näyttäisi, mutta en alunperinkään menisi asiakkaaksi kuntosalille, joka vaatii vuokrasopimuksia.

Vierailija
7/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos kaunis viestistäsi. Jäsenyyden päättäminen onnistuu Fressillä paikanpäällä. Jäsenyytesi on määräaikainen, joten tarvitsen muuttotodistuksen jotta voin katkaista jäsenyytesi.

Olethan muuten ollut tyytyväinen palveluihimme?"

Tuo viesti tuli kun kysyin heiltä kuinka irtisanominen tapahtuu muuttaessa.

Ap

Vierailija
8/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse irtisanouduin kuntosalista muuton takia ja ihan vain aspan tyttö katsoi vuokrasopimusta eikä mitään sen ihmeempää esim. ottanut tietoja ylös tai muuta.

Vierailija
9/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliseen vielä: oli myös Fressi kyseessä ja simppelisti onnistui tuo jäsenyyden päättäminen.

Vierailija
10/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tarvitse vuokrasopimusta vaan muuttotodistuksen, niihän tuossa lukee. Ja ihan laillista on, koska sopimus on määräaikainen ja etukäteen on tiedossa ne syyt, joilla määräaikaisen sopimuksen voi purkaa.

Vierailija
11/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sopimuksesta otettiin kopio. En sitä silloin osannut jostain syystä kyseenalaistaa, vasta myöhemmin aloin miettimään, että mitä tollaiset oikein niille kuuluu edes...

Vierailija
12/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan mitään näyttelis. Pakko vähän kapinoida noita sairaita systeemejä vastaan, kun kuntosalisopparin irtisanominenkin on tehty noin hankalaksi. Ei tuollaisiin paikkoihin kenenkään tarvitse olla tilivelvollinen. Sitä paitsi, mitä jos sattuu muuttamaan alkuun vaikka sukulaisten nurkkiin kuten itse tein opiskelemaan lähtiessäni, kun en saanut opiskelijakämppää. Työn perässä esim. pk-seudulle muuttava saattaa joutua samaan tilanteeseen. Ei silloin edes ole vuokrasopparia mitä näyttää. Joustamatonta touhua kuntosalilta. 

Jos on mennyt tekemään määräaikaisen sopimuksen, niin tekohetkellä on myös hyväksynyt heidän säännöt. Olisko vain niin että näitä "muuton" takia määräaikaisen päättäviä asiakkaita alkoi olla niin paljon, että haluavat nähdä todistuksen että oikeasti muutat. Ja jos nyt vaikka satut muuttamaan sukulaisen nurkkiin, niin silloinkin varmaan kuitenkin tekee muuttoilmoituksen millä tämän voi todistaa. Joten ap uskon että riittää että vain aspassa näytät sopparin jotta näkevät että laillisella syyllä päätät sopimuksen

Vierailija
13/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan suostuu tekemään tuollaisia sopimuksia?? Tätä olen ihmetellyt jo vuosikymmenen.

Vierailija
14/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttoilmoitus vaaditaan mm. asiakkaan muutosta jos asiakas irtisanoo kuitu(netti) liittymänsä kesken sopimuskauden.

Eli irtisanominen tulee voimaan vasta täydellisesti, kun muuttoilmoitus/uusi osoite rekisteröitynyt väestörekisteriin.

Vierailija
15/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua nyt vasta tarkemmin katsoin MUUTTOtodistuskohtaa. Ajattelin että se on vuokrasopimus. Mikä tuo muuttotodistus edes on?

Ap

Vierailija
16/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on mennyt tekemään määräaikaisen sopimuksen, niin tekohetkellä on myös hyväksynyt heidän säännöt. Olisko vain niin että näitä "muuton" takia määräaikaisen päättäviä asiakkaita alkoi olla niin paljon, että haluavat nähdä todistuksen että oikeasti muutat. Ja jos nyt vaikka satut muuttamaan sukulaisen nurkkiin, niin silloinkin varmaan kuitenkin tekee muuttoilmoituksen millä tämän voi todistaa. Joten ap uskon että riittää että vain aspassa näytät sopparin jotta näkevät että laillisella syyllä päätät sopimuksen

"Laillisella syyllä"??? Siis oikeasti, miksi suostutte moiseen? Hyvä bisneshän tuo on, mutta käsittämätöntä että kukaan suostuu noihin ehtoihin.

Vierailija
17/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikanani katkaisin sopimuksen ja vaativat jotain muuttotodistusta. Suostuivat katkaisemaan sen kun lupasin toimittaa ilmoituksen myöhemmin. Noh, lopun ehkä arvaattekin että homma jäi siihen eikä perästä kuulunut!

Vierailija
18/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos muuttaa purjeveneeseensä maailmanympärimatkalle?

Vierailija
19/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei suostuisi kohtuuttomiin tai muuten pöljiin sopimuksiin, niin niitä ei yritettäisi edes tyrkyttää.

Vierailija
20/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta itsesi jonnekin huisinkukkuun päiväksi