Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä ihan ok, jos kyläillessä nyrpistellään kahvipöydässä tarjottavia? Häpeän miestäni!

Vierailija
04.01.2017 |

Hävettää miehen puolesta. Äiti tarjoaa kahvipöydässä jotain kakkua ihan onnessaan ja mun mies oikein inho ilme naamalla nyrpistelee ja sanoo "Emmää tykkää tälläsestä".. Äidin ilme oli niin surullinen :( Mua vitutti, ärsytti ja hävetti.

Miksi ei voinut pitää vaikka ennemmin suutansa kiinni? Onneksi otti vain pikku palan ja söi sen sentään kokonaan.. Mutta olisi voinut jumalauta olla hiljaa, kun ei edes kysytty oliko hyvää..

Olen muutenkin sitä mieltä, että kyllä tuollaisessa tilanteessa, kun kahvipöydässä jotain tarjotaan ja syödään, niin voisi kehua tai jos ei ole kehuttavaa tarjoiltavissa, niin olisi edes hiljaa.

Ja jos kysytään, onko hyvää, voisi siihen vastata että on (vaikka ei olisikaan). Mielestäni se on kohteliasta.

Tai jos tuntuu, että tuo voisi olla sellaista, josta en pidä, niin ei ota sitä ollenkaan.. Jos sanotaan, että otappas siitä niin voi vastata "Ei kiitos, ei juuri nyt tee mieli mitään"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa kahvipöydät, sillä en pidä makeasta enkä halua sitä syödä. Kuitenkin otan aina kohteliaisuudesta vaikken halua. Makeasta tulee pienestäkin määrästä jo huono ja ällö olo.

Vierailija
2/5 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pidä, voit sanoa että "Kiitos, mutta en ota mitään". Ennemmin noin, kuin niin, että ottaa ja sitten ilmeestä näkee että ei tykkää.. Kun kerta itse jo etukäteen tiedät, ettet edes pidä makeasta,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä minulle on opetettu nuo aloituksessa mainitsemasi asiat siinä 4-5-vuotiaana. En viitsisi tuollaista kakaraa katsella silmissäni.

Vierailija
4/5 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas oli moukkamaista käytöstä mieheltä. Olisin minäkin hävennyt.

Vierailija
5/5 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tajuttoman noloa. En pystyis olemaan noin juntin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme