Ootteko tehnyt itse fleesy takkia?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leesy on kyllä hyvä ja lämmin matriali.
Ja hemmetin sähkönen ja hiostava:) Mun perskarvat kipinöi, kun meen vessaan ja lasken leesypöksyt nilkkoihin.
Sun täytyy tehdä leessypöksyihin luukku peräreiän kohdalle, enää ei kipinöi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hemmetin sähkönen ja hiostava:) Mun perskarvat kipinöi, kun meen vessaan ja lasken leesypöksyt nilkkoihin.
Anteeksi nyt, mutta miten on mahdollista, että hiestä märät perskarvat kipinöivät?
Tuhtia hikeä? Kannattaa ehkä kiskoa leesypöksyt takaisin ylös vasta vessan ulkopuolella, kuulostaa varsin paloalttiilta yhdistelmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua nauran vedet silmissä :D
Ohiksena täytyy mainita, että yritin kerran nukkua koiran kanssa satiinilakanoissa. Hitto se koira kipinöi pimeässä ryömiessään esiin peiton alta!
Miksi pitäis tehdä itse,fleece takkeja löytyy joka lähtöön.
voisiko joku vantaalla asuva tehdä minulle fleesy takin?olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka tekisi minulle fleesy takin ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissä.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle fleesy takin?
Onko ketään. Ketään joka tekisi fleesy takin minulle.
Anteeksi nyt, mutta miten on mahdollista, että hiestä märät perskarvat kipinöivät?