Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies neljältä yöllä whatsapissa. Toinen nainen?

Vierailija
04.01.2017 |

Ei siis asuta yhdessä. Tuskin miksikään muuten noin myöhään siellä on, koska tänään töitä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä niin sillähän se homma ratkeaa. 

Vierailija
22/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin saatan herätä yöllä tai aamuyöllä ja kelloa katsoessa vilkaista myös viestit, joita yöllä on tullut. Sitten näyttää siltä, että olen päivystänyt yön whatsappissa, vaikka ollut oikeasti ehkä minuutin hereillä :D

Just näin! Ja minä käyn yöllä herätessäni kyyläämässä omien nuorteni wa-roikkumiset, saatanpa lähettää viestinkin että välittömästi nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin saatan herätä yöllä tai aamuyöllä ja kelloa katsoessa vilkaista myös viestit, joita yöllä on tullut. Sitten näyttää siltä, että olen päivystänyt yön whatsappissa, vaikka ollut oikeasti ehkä minuutin hereillä :D

Laitoin hänelle viimeiset viestit eilen puoli kahdentoista aikaan. Oli vielä hereillä silloin. Kuka sen jälkeen hänelle viestittelisi? Sitä vaan mietin...

Jostain syystä minua alkoi naurattamaan tämä kommentti.. "kuka hänelle sen jälkeen viestittelisi?" :D

Vierailija
24/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän luulee myös sinun viestitelleen jollekkin 4 aikaan. Vai luulitko, että vain hänen paikallaolo näkyy?

Vierailija
25/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän luulee myös sinun viestitelleen jollekkin 4 aikaan. Vai luulitko, että vain hänen paikallaolo näkyy?

Minäpä näin hänen paikallaolonsa vasta silloin aamupäivällä, kun avasin whatsapin. ;)

Vierailija
26/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen työssäkäyvä ja saatan viestitellä aamuneljältä. Olenhan jo joutunut tovin olemaan hereillä siihen aikaan.

Ja kavereista saattaa löytyä yövuorolaisia, unettomia tai muuten vaan hereillä oleva, joka on myöhään illalla tai yöllä laittanut viestiä.

Kaikki ei elä klo 8-16 elämää.

Vierailija
27/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta. Onko joku tosiaan noin riippuvainen?

Vierailija
28/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävälläni oli parisuhdekriisi ja hänen kanssaan meni parikin yötä sekä watsapissa ja puhelimessa.

Keksitty tarina. Jos on WU yöllä niin ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin vieraat miehet tai naiset.

Vierailija
29/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös mahdollista, että whatsupp on jäänyt päälle illalla ja kun mies tihrustaa yöllä puhelimesta kellonaikaa niin... 

Vierailija
30/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut vielä yhtään miestä, joka käyttää watsappia tahi pyörii facebookissa, eikä kirjoittelisi vieraille naisille vähintään arveluttavia viestejä.

Vierailija
31/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noihin whatsappin kellonaikoihin kannata hirveesti luottaa. Mun tytär laitto mulle tänään viestin vähän yli kahdeksan aamulla ja kun luin viestin hetken päästä, viimeksi paikalla - merkintä oli eilen 19.12

Vierailija
32/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotti, että sä lähettäisi vittusi kuvan jotta saisi runkkumatskua. Etkä edes lähetä? :(

Vierailija
33/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan se ei paneskellut sen kanssa?

Niin, jos on yöllä whatsupissa niin ei ole silloin ainakaan panemassa toista naista.

Ehkä enemmän pitäisi olla huolissaan silloin kun mies ei ole yöllä whatsupissa, sillä silloin se voi juuri olla panemassa jotain muuta.

Vierailija
34/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, saitko tutkittua äijän kännykän?

Vierailija
35/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes kyttää jotakin toista siellä?

Vierailija
36/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan kysy asiasta. Vaikutat ehkä hieman epätoivoiselta.

Vierailija
37/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap, saitko tutkittua äijän kännykän?

No en nyt ala sen puhelinta penkomaan. Miksi tästäkin piti tulla vittuilemaan? Ihan asiallisen kysymyksen kysyin. Ap

Vierailija
38/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin hänelle viimeiset viestit eilen puoli kahdentoista aikaan. Oli vielä hereillä silloin. Kuka sen jälkeen hänelle viestittelisi? Sitä vaan mietin...

Sitä valvotti ja kävi kurkkaamassa josko sä oisit hereillä. Et ollut.

Vierailija
39/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette muuta yhteen? Silloin voisit seurata miehen tekemisiä tarkemmin.

Vierailija
40/42 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole, vaan katseli huvikseen. Onko sinulla toinen mies, kun olit neljältä whatsappissa?