Kuinka monen miehen työpaikallasi / luokassasi luulisit haluavan sinua seksuaalisesti?
Oletko miettinyt ketkä kaikki miehistä haluaisi sinua seksuaalisesti jos olisi sopiva tilanne eikä tulisi ongelmia.
Kommentit (30)
Töissä melko varmasti kolme miestä (2 nuorempaa, 1 vanhempi) ja ainakin yksi nainen. Ihan mukavia, mutta ei kiinnosta.
En yhdenkään, meillä ei ole miehiä töissä yhtään.
0, työskentelen apteekissa, jossa kaikki työntekijät ovat naisia.
Teen töitä yksin. kaikki mun töissä saa multa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Töissä melko varmasti kolme miestä (2 nuorempaa, 1 vanhempi) ja ainakin yksi nainen. Ihan mukavia, mutta ei kiinnosta.
Siis se nainenkin haluaa sua. Tiedätkö että on sateenkaarikansaa?
Kaikki niistä,eikä edes mitään itserakkautta vaan fakta. Tuskin ne silti seurustella haluis mutta jokaikisen kanssa peitto varmasti heiluis
Kukaan miehistä tuskin miettii asiaa.
Meillä on töissä niin monta paremmannäköistä naista.
Kaikki heteromiehet (eli 13kpl). Oon ainoa nainen työpaikallani. Ja tän oon ihan suoraan kuullut että ovat asiasta jutelleet saunaillassaan
Vierailija kirjoitti:
Kukaan miehistä tuskin miettii asiaa.
Meillä on töissä niin monta paremmannäköistä naista.
Joka mies miettii joka naisen kohdalla.
Opiskelen etänä eli en käy koululla, silti luulen että ketään ei kiinnosta kuten ei ole ennenkään. Ehkä joillain hetkellisesti käy mielessä mutta aloitettakaan ei tehdä puolin tai toisin.
Ajattelen vain, kenet miehistä itse ottaisin.
Aikuiset miehet ei kuolaa. Oppilaista 2-3 vuosittain on sen oloisia että epäilen niitten haluavan. Joskus jotkut sanoo ihastuksensa ääneenkin.
t. yläkoulun opettajatar
En yhdenkään, työpaikalla on vain muutamia miehiä.
Hyi helvetti, toivottavasti ei yksikään niistä!
Koska olen ainoa nainen työpaikallani ja ihan sutjakka nelikymppiseksi (175cm/65kg), niin luultavasti kaikki yli 30-vuotiaat heteromiehet. Itseäni ei kiinnosta kuin oma aviomies, joka on yksi edellämainituista.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset miehet ei kuolaa. Oppilaista 2-3 vuosittain on sen oloisia että epäilen niitten haluavan. Joskus jotkut sanoo ihastuksensa ääneenkin.
t. yläkoulun opettajatar
Jos olet 30-vuotias nätti nainen jokainen ylä-asteenpoika haaveilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. yläkoulun opettajatar
Jos olet 30-vuotias nätti nainen jokainen ylä-asteenpoika haaveilee.
Noin 5% ihmisistä on homoseksuaaleja joten ne yläkoulut joissa ei ole yhtään homoseksuaalipoikaa lienevät melko harvassa. Joten edes tilastollisesti tämä väittämä ei voi pitää paikkaansa, vaikka ei otettaisi huomioon edes sitä, että 100% heteroseksuaalipojista ei kuitenkaan haaveile 30-vuotiaasta opettajastaan.
Työpaikalla kolme naista. Kahta haluaisin seksuaalisesti. Yhden kanssa unelmoin seurustelusta.