Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maisteriksi valmistuneet!

Vierailija
14.03.2006 |

Oletteko pitäneet jonkinlaiset juhlat papereitten saamisen kunniaksi?

Itse olen viimeinkin saamassa puuttuvat opinnot kokoon ja paperit ulos parin vuoden työssäolon jälkeen. Tuntuu, ettei siinä mitään erityistä juhlimista ole, ehkä miehen kanssa voidaan käydä sitä juhlistamassa ravintolassa tms.

MUTTA äitini tuntuu odottavan, että pidän koko suvulle kekkerit ylioppilasjuhlien tyyliin. Jonkinlaisen kompromissin paikka kai tässä on, mutta ajattelin vain kysellä, kuinka suuresti muut ovat tutkintoaan juhlistaneet.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vetkutellut vuoden papereiden oton kanssa ja katsellut työmarkkinoita ja tyhjän panttina tehnyt lisää kursseja, mutta enää en viitsi pitkittää. Töitä kun ei ole, niin ei ole.

Sulla on kyllä syytä juhliin, joten pidä vaan! Vaikka jotkut pienet tai ainakin rennommat kun yo-juhlat.

Vierailija
2/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toksesta, niin käydään papereiden haun jälkeen kotimatkalla pullakahveilla, jos sitäkään.

Juhlat on aina kivoja, joten pistä vaan bileet pystyyn, jos energiaa löytyy. Mä ainakin tulisin mielelläni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin leipomosta pari kakkua enkä muutenkaan stressannut itseäni juhlilla. Syötävä tarjottiin kertakäyttölautasilta ym. Kahvia ja teetä keitin.

Kaikilla oli oikein mukavaa, eritoten omat vanhemmat tykkäsivät juhlista. Sinunkin vanhemmat varmasti ylpeitä saavutuksestasi. Juhlit silti omalla tavallasi. Kävimme vielä myöhemmin vanhempieni kanssa ulkona syömässä, kun päivällä sai vaan sitä kakkua. Kaikille jäi hyvä mieli =)

Vierailija
4/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuhlamme tuppaavat myös aina päätymään tiettyjen ihmisten riitelyyn. Ahdistaa jo ajatuskin koko suvusta minun kattoni alla...

Yritän nyt varmaan tehdä kuitenkin niin, että kutsun vain omat ja miehen vanhemmat ja elossa olevat isovanhempani kahvittelemaan. Illalla sitten kavereitten kanssa bileet pystyyn :)

-ap

Vierailija
5/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa oli :)

Vierailija
6/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverijuhlia oli itse asiassa kahdet; " vanhoille kavereille" kotipaikkakunnalla majoitusongelmien vuoksi ja opiskelukavereille opiskelukaupungissa. Me nautimme ainakin kaikista juhlista!

Vierailija
7/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tosin kyseli valmistujaisten perään.

(eipä ole kukaan ystävistänikään pitänyt valmistujaisia, paitsi kerran nuorena tyttönä olin maalla serkkuni juhlissa kun valmistui lähihoitajaksi)

Vierailija
8/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui silloin että hommassa ei ole mitään juhlimista, hirveä väkisinpuurtaminen takana ja edessä häämötti työttömyys.

Vierailija
9/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tykkäävät juhlistaa kaikkea pienempääkin, niin en nähnyt estettä käydä (taas kerran) syömässä hyvin (toisten laskuun).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän