Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi vihjailee ja määräilee sopimattomasti

Vierailija
04.01.2017 |

Olen pian menossa naimisiin ihanan miehen kanssa, johon olen rakastunut korviani myöten. Haluan, että mies pitää minusta yli kaiken ja siksi olen valmis miellyttämään häntä myös sängyssä kaikin keinoin. Olen myös vihjaillut sulhaselleni, että saattaa olla mukavia sänky-yllätyksiä tiedossa...

Uskonnollisuuteen taipuvainen ja muutenkin tiukkapipoinen anoppikandidaatti aiheuttaa minulle sydämentykytyksiä, sillä hän tuli jouluna heillä vieraillessamme vihjailemaan minulle, että suuseksi ei ole heidän perheessään tapana. Ei siis sanonut suoraan, mutta luin rivien välistä kyllä. AIVAN USKOMATONTA, tulee hän puhumaan tällaisista. En saanut sanaa suustani, koska sulhaseni on selvästi juoruillut anopille ja minulla on nyt hyvin petetty olo.

Se ei ole minulle uutta, että sulhaseni on hyvin läheisissä väleissä ylikontrolloivaan äitiinsä ja kertoo hänelle aika intiimejäkin asioita. Mieleni tekisi kovasti harrastaa suuseksiä heti hääyönä jottta mies tietäisi minun rakastavan häntä, mutta voiko niin nyt tehdä jos mies kertoo kaiken anopille? En todellakaan haluaisi keskustella tästä anopin kanssa uudestaan. Vai onko kyseessä se, että sulhaseni ei edes halua suuseksiä ja laittoi siksi äitinsä asialle? Miksi mies ei puhu minulle suoraan jos suuseksi pelottaa?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Monestakin syystä.

Vierailija
2/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi voi olla mahdollista,että joku mutta mies puhuu äidilleen sun antamasta suuseksistä.Ei vaan voi olla.Kysy siltä miksi se anoppi puhui sulle noin.

Luulen,että se anoppi on ahdistellut poikaansa jotenkin tuon tyyppisellä aiheella ja tehnyt omat päätelmänsä.Tai sitten ylipäänsä päätellyt,että noin ne häntä nuoremmat toimii ja jotenkin ei sovi omaan pirtaa.En voi käsittää,että on sanonut sulle jotain,ei kuullosta kovin terveeltä tapaukselta.

Sun kannattaa pitää vaan hyvin asialliset välit anoppiin ja älä missään nimessä joudu vedetyksi mukaan mihinkään tollasin keskusteluihin kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi varmaan kysyä suoraan mieheltä kun meidän arpoa Täällä vastauksia...

Vierailija
4/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies juoruaa anopille jatkokeskustelustakin? Ahdistava ajatus.

Vierailija
5/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anoppi mukaan sessioihin. Kyllä se mieli pian muuttuu. Sitten olette yhtä onnellista sukua.

Eli siis, Porvoosta.

Vierailija
6/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos se mies puhuu äidilleen suuseksistä tai siitä nousseista keskustelusta,niin ei sekään ihan terve ole.En voi uskoa,että tekisi niin.Ei sun sille tarvitse mainostaa,että olet täällä kysellyt mielipiteitä jos et halua.

Vierailija
7/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ratkaisu on ottaa se anoppi mukaan hääyön tiimellykseen.

Vierailija
8/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säästänyt itseäsi? No pointti on se, että sänkypuuhat ei kuulu anopille. Kerro se selvin sanoin miehelle. Äläkä kuuntele vihjailuja. Kysy "mitä tarkoitat tuolla?" Katsotaan haluaako hän hieman avata tuota seksiin liittyvää kommentointia. Vaadi suoraa puhetta, kun kiltisti kieltäydyt ymmärtämästä vihjailuja. Voit myös siveästi kertoa, ettet haluaisi tietää anopista ja apesta tuollaisia asioita. Teidän perheessä kun on ollut tapana kunnioittaa avioliiton yksityisyyttä.

Vierailija
9/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa tuo on ihan yleistä. Voitte tietysti videoida anopille aktit niin tietää että pysytte sopivaisuuden rajoissa.

0/5

Vierailija
10/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että kaikki eivät pidä suuseksistä? 

Anopit eivät keskustele miniäehdokkaitten seksielämästä, joten se siitä tässä tarinassa. Jos uskonnon vuoksi ette harrasta seksiä ennen hääyötä, niin miksi edes vihjailla yllätyksistä? 

Vierailija
11/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet säästänyt itseäsi? No pointti on se, että sänkypuuhat ei kuulu anopille. Kerro se selvin sanoin miehelle. Äläkä kuuntele vihjailuja. Kysy "mitä tarkoitat tuolla?" Katsotaan haluaako hän hieman avata tuota seksiin liittyvää kommentointia. Vaadi suoraa puhetta, kun kiltisti kieltäydyt ymmärtämästä vihjailuja. Voit myös siveästi kertoa, ettet haluaisi tietää anopista ja apesta tuollaisia asioita. Teidän perheessä kun on ollut tapana kunnioittaa avioliiton yksityisyyttä.

En suosittele,että kysyt mitään "mitä tarkoitat".Älä ala keskustelemaan aiheesta joka ei vois vähempää kuulua jollekin anopille.Se vaan provosoi sitä.Sulle tiedoksi,että suuseksi on ihan normaalia,vaikka anoppi puhuu mitä.Sanot vaan,että aha,et vastaa tai vaan,että et halua puhua aiheesta.Ei tarvitse perustella.

Vierailija
12/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy anopilta vinkkejä mikä strap-on olisi paras peppuseksiin. OK.

Vierailija
13/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhehee!!!! Joo, mulla oli ihan sama tilanne. Anoppi sitten näytti itse, millaisesta seksistä poikansa pitää. Hääyönä vielä.

Vierailija
14/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pian menossa naimisiin ihanan miehen kanssa, johon olen rakastunut korviani myöten. Haluan, että mies pitää minusta yli kaiken ja siksi olen valmis miellyttämään häntä myös sängyssä kaikin keinoin. Olen myös vihjaillut sulhaselleni, että saattaa olla mukavia sänky-yllätyksiä tiedossa...

Onpa hyvä ettet vihjaillut "miehellesi" peppuseksistä :))

Vierailija
15/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että kaikki eivät pidä suuseksistä? 

Anopit eivät keskustele miniäehdokkaitten seksielämästä, joten se siitä tässä tarinassa. Jos uskonnon vuoksi ette harrasta seksiä ennen hääyötä, niin miksi edes vihjailla yllätyksistä? 

Kyllä me olemme seksiä harrastaneet ja luultavasti anoppikin tietää sen. Tai ainakin hän vaikuttaa siltä että tietää ja sulhaseni on varmaan juoruillut. Suuseksi sen sijaan on uutta, mutta minä haluaisin kovasti miellyttää miestäni ja eikös kaikki miehet pidä suuseksistä?

Eikä anoppi siis suoraan sanonut vaan vihjasi.

Vierailija
16/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä typerimpiä ihmisiä, joita tiedän. Miksi kuuntelet tuollaista paskaa keneltäkään. Sanot anopille, että sinun ja miehesi seksielämä ei kuulu kenellekkään muulle kuin teille. Ja jos jatkossa enää tulee kieltämään niin katkaisette välit anoppiin.

Vierailija
17/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni anoppi on se typerys tässä eikä ap.

Vierailija
18/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas anoppi aina vitsailee seksihommista sillä varjolla, että haluaisi jälkeläisiä. Hän käyttäytyy varsinkin kotonaan turhan seksuaalisesti. Mielestäni ei ole soveliasta aamutakki päällä liihotella vielä puoliltapäivin vieraiden läsnä ollessa. Muutenkin pukeutuu turhan seksikkäästi, vaikka onkin ikäisekseen timmissä kunnossa. Jos kyseessä ei olisi hänen oma poikansa epäilisin, jopa suhdetta, koska hän aina lääppii miestäni poskelta ja jopa olkapäistä ja rinnasta. En oikein tiedä mitä tekisin tuon anopin kanssa, koska rakastan miestäni hirmuisesti.

Vierailija
19/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö kirjoitti:

Meillä taas anoppi aina vitsailee seksihommista sillä varjolla, että haluaisi jälkeläisiä. 

Voi olla että ap:n anoppikin pelkää ettei saa lapsenlapsia jos miniä nielee siemenet.

Vierailija
20/55 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kertonut äidilleen, että olet sängyssä surkea ja etenkin suuseksi on luvattoman huonoa. Anoppio haluaa lapselleen parasta ja säästää tämän enemmiltä kärsimyksiltä ja siksi vihjailee, että ei ole ollut tapana. Kaiholla mies muistelee edellistä naisystäväänsä, joka sentään osasi tuonkin asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan