Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kenenkaan mies ollu vankilassa

Vierailija
03.01.2017 |

Mun on.
Kuinka olette jaksaneet yksin? Millasta ollu vapautumisen jalkeen? Kokemuksia

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehella ei muna lipsahtele koala laissez, tassa hiukan erilaisesta toiminnasta kysymys.

Vierailija
22/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma mutta tiedän vankilassa olleita miehiä jotka naimisissa. Oma elämä tuntuu entistä paskemmalta kun työhön kykenemättömät, toisia pahoinpidelleet, juopottelevat ja henkirikoksiin syyllistyneet tuntuvat menestyvän elämässä paremmin.

Vierailija
24/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mammat kuvittelevat, että naiset eivät innostu jännämiehistä. Surullista.

Ketkä vitun mammat ja ketkä vitun naiset? Jos joku innostuu, niin millä paskalogiikalla se on "naiset"? Ei millään. Tietynlaiset naiset tykkäävät tietynlaisista miehistä. Rikollisista miehistä tykkää hyvin pieni osa naisista. Ilmeisesti käsityskykysi on jotenkin niin rajoittunut, että et tätä kykene ymmärtämään?

Harmi, että suurin osa naisista ovat "tietynlaisia".

Harmi, että et tunne oikeassa elämässä yhtään naisia äitiäsi lukuun ottamatta. Olet ilmeisesti omaksunut naiskuvasi lukemalla Alibia, mikä varmasti saakin sinut kuvittelemaan, että suurin osa naisia tykkää rikollisista. Oikeasti tavalliset, tasapainoiset ja töissäkäyvät naiset kiertävät rikolliset kaukaa. Mutta ymmärrän, että kun et naisia tunne, tämä voi tuntua erikoiselta. Suosittelen muutakin lukemista kuin Alibia!

Mitä sä kuvittelet voittavasi tuolla sheimaamisella? Taidat olla mies, joka teeskentelee olevansa feministi.

Vierailija
25/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä miehesi sitten touhuilee? En voisi seurustella jonkun tappajan tai raiskaajan kanssa. Olen köyhä mutta rehellinen (sen vuoksi kai olenkin köyhä) enkä käytä päihteitä.

Vierailija
26/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani henkilö on vankilass ja hänen puolisonsa on vankilassa myös. Lapsensa on myös nuorisokodissa tai sijoitettuna.

Vierailija
28/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmonen.

Inhoon tapaamisia lasin lapi.

Olen alkanu inhota myos viranomaisia itekin ja mielellani antasin takasin kaiken mita ite kokenu. Tyyliin joltain kytalta otettas puoliso kuukausiksi veke. Mulle on se ja sama mita kukakin tehny mutta tallanen katkeroittaa.

Sitte ku nakee uutisia Aarniosta alaisineen nii kuka se rikollinen on.

Siina ku menee nakee miesta vankilaan nii kuulee monenlaista tarinaa. Mua kiinnostaa etta lopetitko suhteen, vai han?

Miksi viranomaiselta (poliisit, syyttäjä jne) pitäisi ottaa puoliso pois kuukausiksi siitä hyvästä, että hän noudattaa lakia taatakseen turvallisen yhteiskunnan ts. selvittää rikoksia ja rikollinen tuomitaan tarvittaessa vapausrangaistukseen.

Vierailija
29/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, miesten kanssa huonosti hanella menny

Vierailija
30/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääää,siinä on äää,suomen kielessä käytetää äääätä.

Vierailija
31/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, moni sika (poliisi ) ei paljon yhteiskunnan hyvaksi tyoskentele. Aarnio alaisineen jai sentaan kiinni

Vierailija
32/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma puhun enkkuu tai arabiaa normaalisti mutta jos olet suomalainen niin uskon etta ymmarrat ilman pisteita

Vierailija
33/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28, moni sika (poliisi ) ei paljon yhteiskunnan hyvaksi tyoskentele. Aarnio alaisineen jai sentaan kiinni

Poliiseissakin on rikollisia, jotka tulee lain edessä tuomita. Viittaan poliiseihin jotka tekevät vain työtään kunnollisina virkamiehinä, syyttäjiin, tuomareihin jne. Poliisit ei edes päätä tuomiosta vaan syyttäjä hakee tiettyä ja tuomari päättää. Oikeusjärjestelmä tarjoaa tarvittaessa myös ilmaisen edustajan syytetylle. En hyökkäisi yhteiskuntaa vastaan jos mies vankilassa vaan miehen oma syy.

Vierailija
34/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet ne vaan tuikkailee hölmöjä akkoja ja ottaa hanuriin vankilassa!

Vierailija
35/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti nousee tällä palstalla 30 kättä.

Vierailija
36/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mies, joka istui tosi usein, ne vankila-ajat olivat suhteen parasta aikaa, selvinpäin, opiskelua ja työntekoa. Lopulta erottiin, ei vankilan vaan siviilin takia.

Vierailija
37/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ma puhun enkkuu tai arabiaa normaalisti mutta jos olet suomalainen niin uskon etta ymmarrat ilman pisteita

لماذا تتكلمين العربية ؟ انت عربية ؟

Vierailija
38/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnapaskapäiden vaimot ovat retardeja; pää on mennyt pehmeäksi viinalla ja aineilla, voi olla jopa aivoinfarkti joka aiheuttanut persoonanuutisen.

Vähän kuten entiset rikolliset nistit, jotka paasaavat Jeesuksesta.

Vierailija
39/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sa 37,

لا أنا لست العربي، زوجي

Mutta kiitos vastauksista, pakko vaan jaksaa.

Vierailija
40/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko etta mun mies hanuriinsa ottaa, ihmiset antaa hanelle painvastoin kaiser last a mista hyotya vankilassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän