Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herääminen sekavuuteen yöllä

Vierailija
03.01.2017 |

Mistä voisi johtua, että herää sekavaan olotilaan yöllä, eikä tunnista itseä tai ympäristöä, eikä ymmärrä että mitä ihmettä on edes tekemässä (vaikka tietystikkin on nukkumassa, mutta ei jotenkin jännästi tajua sitä)?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/13 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyone?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia on mulle käy noin useesti kans

Vierailija
4/13 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Itsellä tuota käy erityisesti, jos olen stressaantunut. 

Vierailija
5/13 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on käynyt jonkun kerran noin. Viimeksi aika vasta heräsin keskellä yötä, enkä tunnistanut kunnolla huonettani, tai tajunnut, missä oikein olen. Ehkä olet nukkunut poikkeuksellisen sikeästi. jos ei hereillä ollessa esiinny tuollaista oireilua, ei varmaan ole syytä huoleen. 

Vierailija
6/13 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy sillein että olen tosi ahdistunut ja kiukkuinen kun olen nähnyt koko yön tosi painostavia unia enkä erota että ne oli vaan unta ja kaikki on hyvin. Voi kestää aika kauankin että saan itseni uskomaan ettei ole mitään hätää.

Vierailija
7/13 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi mulla. En tiedä mikä päivä. Pitää kauan miettiä, et onko edessä työpäivä vai vapaa.

Vierailija
8/13 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys kelloonkin tuo ajatuksen, et mitä vittua soi. Miksi, missä ja mitä.

Vierailija
9/13 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herään usein öisin ja kuvittelen sängyn lähellä olevan naulakon vaatteineen ihmishahmoksi. En tajua miksi tuo toistuu aina. Miestäni luulen joskus joksikin ventovieraaksi ja joudun kauan tuijottamaan ennen kuin tunnistan. Samoin luulen usein herätessäni olevani kuollut tai tehneeni juuri jotain mikä aiheuttaa kuolemani.

Samat sekavuudet toistuvat usein vähän eri versioina. En ole kyllä ollut huolestunut - pitäisiköhän olla 😀

Vierailija
10/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä herään usein öisin ja kuvittelen sängyn lähellä olevan naulakon vaatteineen ihmishahmoksi. En tajua miksi tuo toistuu aina. Miestäni luulen joskus joksikin ventovieraaksi ja joudun kauan tuijottamaan ennen kuin tunnistan. Samoin luulen usein herätessäni olevani kuollut tai tehneeni juuri jotain mikä aiheuttaa kuolemani.

Samat sekavuudet toistuvat usein vähän eri versioina. En ole kyllä ollut huolestunut - pitäisiköhän olla 😀

Tää on kuin minä. Hereillä olen tosi tasapainoinen ja rauhallinen ihminen, mutta jos on vaikka työstressiä,niin alan heräillä yöllä luullen, että joku hahmo tuijottaa sängyn vieressä, mieheni onkin joku vieras tyyppi joka murhaa minut jos huomaa minun heränneen tai että huoneesta loppuu happi ja me molemmat kuollaan ellen avaa ikkunaa :D Noin 20-30 sekunnissa havahdun todellisuuteen ja tajuan, ettei ole mitään hätää. Joskus olen ehtinyt tässä välissä ulos makkarista ja seison hämmentyneenä eteisessä :D

Vierailija
12/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni- ja valvetilan sekoittuminen saa aikaan kummia kokemuksia.

Vierailija
13/13 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea