Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu jos narsistin kanssa ei halua olla enää tekemisissä?

Vierailija
03.01.2017 |

Eikä hänelle anna enää huomiota. Miten narsisti reagoi? Kysymys sukulaisesta, jota en vaan enää jaksa. Mutta pelkään seurauksia 😔

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kärsimys aina pelon voittaa. 

Vierailija
2/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se provosoitua ärhäkäksi mutta kun sitkeästi pitää radiohiljaisuutta niin lopettaa se lopulta. Minä salasin osoitteeni, puhelinnumeroni yms. Paljon tuli muilta sukulaisilta kuittia mutta kerta toisensa jälkeen kerroin niille miten asiat oikeasti olivat ja pyysin heitä olemaan välittämättä viestejä minulle sillä uhalla että laitan välit poikki  heihinkin.

Hautajaisissa olin, jälkeenpäin olen miettinyt ettei olisi sinnekään tarvinnut vaivautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuu ja syyllistää aikansa, sitten unohtaa ja hankkii uusia uhreja.

Vierailija
4/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika todennäköistä, lähes varmaa, on ainakin se että narsisti kertoo kaikille välien katkaisun syyksi sinun mt-ongelmasi/epävakautesi tms.

Hän tekee itsestään uhrin ja maalaa sinusta kuvan hankalana tai mielisairaana.

Vierailija
5/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Minusta on jo leivottu mielisairas hullu joten siihen olen tottunut.. voiko olla jotain muuta?

Ap

Vierailija
6/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika todennäköistä, lähes varmaa, on ainakin se että narsisti kertoo kaikille välien katkaisun syyksi sinun mt-ongelmasi/epävakautesi tms.

Hän tekee itsestään uhrin ja maalaa sinusta kuvan hankalana tai mielisairaana.

Just näin. Mutta joka noihin juttuihin uskoo niin ei ole hänkään ihan ole ihan ok.

Vierailija
7/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Minusta on jo leivottu mielisairas hullu joten siihen olen tottunut.. voiko olla jotain muuta?

Ap

No se mustamaalaus voi jatkua vielä jonkun aikaa. Eli se vaan jatkuu.

Mutta tee omasta elämästäsi sinulle se paras mahdollinen.

Vierailija
8/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että saa muut ihmiset minua vastaan 😔 Ja levittelee perättömiä juoruja. Tämä ihminen osaa olla oikeasti niin hurmaava ..

Vierailija
9/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkuu ja syyllistää aikansa, sitten unohtaa ja hankkii uusia uhreja.

Jos huonosti käy niin saa suvun puolelleen taistelemaan sinua vastaan.

Esittää uhria ja alkaa mainostamaan pahuuttasi ja epärehellisyyttäsi. Neuvoo ettei sinun kanssasi kannata olla missään tekemisissä ja jos joskus kuitenkin tapaa sinut niin on oltava varovainen sillä sinusta ei koskaan tiedä mitä teet. Sinähän olet kykenevä ihan mihin tahansa.

Läheltä olen tällaista seurannut. Äitini on säätänyt suvun suhteita mielenkiintoisilla tavoilla. On mm. syyttänyt rikolliseksi ja väkivaltaiseksi ihmisiä jotka on halunnut eristää. Minutkin etäännytti isäni suvusta ja isästäni tuommoisilla vaiheilla.

Vierailija
10/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ottaa yhteyttä esim. työ- tai opiskelupaikkaasi tai muutoin mustamaalata sinua sinulle tärkeisiin suuntiin, levittää valheita sinusta yhteisille tutuille, jolloin kaikki mitä olet hänelle kertonut kääntyy aseeksi, jota hän käyttää sinua vastaan. Vääristelee sanomisiasi ja jos yrität puuttua toimintaan, narsisti leimaa sinut vainoharhaiseksi hulluksi, joka tarvitsee hoitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän