Kuka on sinusta tämän hetken ihanin/kuumin tv-sarjan hahmo?
Minä fanitan tällä hetkellä mm. Sherlock Holmesia ja Ross Poldarkia ♡ Onko sinulla omia suosikkeja? :)
Kommentit (62)
Jep, Poldarkin Aidan, ja hänhän oli myös siinä hyvässä Agatha Christie -sarjassa äskettäin. Siinä kun esiintyi pelkkä pyyhe lanteilla, en kyllä saanut silmiä irti hänestä!
Vierailija kirjoitti:
Jep, Poldarkin Aidan, ja hänhän oli myös siinä hyvässä Agatha Christie -sarjassa äskettäin. Siinä kun esiintyi pelkkä pyyhe lanteilla, en kyllä saanut silmiä irti hänestä!
Mikä sarja kyseessä? Näkeekö vielä jostain, esim. katsomosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sarja kyseessä? Näkeekö vielä jostain, esim. katsomosta?
Joo Katsomossa, Agatha Christie: Eikä yksikään pelastunut. Osat 1-4. Siinä sanotaan kausi 1, mutta eipä seuraavaa kautta taida tulla, sattuneesta syystä:)
http://www.katsomo.fi/#!/jakso/33005159/agatha-christie-eika-yksikaan-p…
Ivar the boneless (bonerless) Vikingeistä. Älykäs ja komea. Onneksi lopettivat sen silmien jälkivärjäyksen. Sukat pyörii jalassa sen katseen kohdatessa.
Jäin kuitenkin miettimään, että olenko enemmän viehättynyt näyttelijä Alex Hogh Andersenista kuin hahmosta. Kumpikin munsmums.
Olen katsonut kaikki Aidan Turnerin sarjat, jopa Netflixin Being Humanin. Karismaattinen :)
Ääneni Jamie Fraserille <3 Luen kirjasarjaakin juuri loppuun.
Blacklist Mozhan Marnò as Samar Navabi, 2 kausi ja eteenpäin, aivan hemmetin kuuma namupala...: ) M50
Mä käyn ihan kuumana Vikingsin Lagerthaan
t:hetero nainen
Mikä ihme teitä siinä Jon Snowssa viehättää? En tajua, se on niin suosittu ja mun mielestä se kundi on niin pallinaama ja tyhmän näköinen ja oloinen. En vaan ymmärrä, anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Emmerdalen Ross Barton 😍😍😍
Se oli kuuma alkuunsa, mutta sitten alkoi ärsyttämään sen pullonkaula hartiat ja alati punainen nenä. ;) Nyt ei ole Emmerdalessa enää hottista mulle.. En mä Aaronistakaan voi tykätä, kun se on homo, tai Adamista - sehän on naimisissa. tää on ongelmallista.
Two Broke Girlsin Randy. Ilman paitaa joka jaksossa, please !
Ross Poldark on kuuma, mutta muistuttaa sekä ulkoisesti että käytökseltään exääni, joka ei ollut uskollista sorttia. Itse fanitan siksi tohtori Enystä.