Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa sinut on bannattu Vauvasta?

Ammattitrolli
03.01.2017 |

Eli montako kertaa olet kirjoittanut niin osuvan trollin, että siitä on lauma kukkahattuja suuttunut ja sinut bannattu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän niin kuin testi oletko kasvanut aikuiseksi vai et. Aikuinen ymmärtää yhden pisteen vihjeen kerrasta.

Vierailija
2/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainakin 10, liittyy aina mamukeskusteluihin. Toisaalta, sihteerikoulutuksessa puhuttiin maahanmuuttajista mamu-sanalla, mutta täällä ei saa kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan. Yrittänyt olen kyllä vuosia, mutta ei tule bannia vaikka mitä kirjoittaisi! Kirjoituksiani on kyllä poistettu lukuisat kerrat. Äskenkin katsoin yhtä ketjua, josta molemmat minun kirjoitukset olivat hävinneet. :( Huumorintajutonta porukkaa.

Vierailija
4/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamu-aiheista saa yleensä aina bannin, vaikka keskustelu olisi aivan asiallista.

Vierailija
5/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viisi kertaa.

Vierailija
6/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein ärsyttävintä on se, että niitä pahimpia trolleja ei edes pysty bannata, kun kirjoittelevat tor- verkosta! Muut voidaan estää, mutta pahinta mätäpaisetta ei!

Vierailija
7/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuvat trollithan juuri jäävät näkyville. Ilmiselvä perseily bannataan, harmi sinänsä.

Vierailija
8/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, en kyllä tarkalleen tiedä mitä tapahtui, luulen että lähetin saman viestin liian monta kertaa, kun meni aina moderoitavaksi kun en tiennyt mitkä sanat siinä oli "kiellettyjä" ja jos menee moderoitavaksi, ei niitä koskaan julkaista. Ihan trollaamatta onnistui! Enkä usko, että bannia laittoi edes mikään ihminen, luulen että tuli "automaattibannit", jos sellainen on edes mahdollista.

Vierailija
9/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kohdallani liittyi mamu-keskusteluun, joskin vastustin siinä rasismia. Elävä todiste siitä, että ei täällä tapahdu mitään yhden ideologian omaavien syrjintää ;) Kielletyt sanat on kiellettyjä kaikilta.

Vierailija
10/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 krt. Ja olen palstaillut vauvalla vuodesta 2001. En halua loukata ketään ja podin huonoa omaatuntoa molemmilla bannikerroilla kun en ollut hoksannut itse että kirjoittamani olisi jotenkin sopimatonta.

Vierailija
11/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamu on ihan virallinen nimitys!

Mitä helvettiä sitten täälläkin oikein tapahtuu...kollektiivinen hulluus vallannut suomen.

Niin montaa sanaa käytetään nykyään väärin ja niitä viljellään ihan joka paikkaan. Inflaatio on iskenyt.

Lukekaa Appelsinin vika kirjoitus...siinä on jutiinsa aiheesta kunnon pläjäytys.

Johan sekin on rasmuksen roskajoukossa haukuttu.

Ja ei ole bannattu kertaakaan, eikä välik vaikka bannattais, aikaani täällä tapan. Ei ole koko elämä.

Vierailija
12/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen koulussa on mamu-luokkakin. Ja kasvatustieteitä opiskellessani tuota käytettiin ihan yleisenä lyhenteenä. Onkohan myös moku (monikulttuurinen) kielletty sana?

Vierailija
13/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä enää muista. Edellisessä asunnossa asuessani bannattiin tämän tästä vaikka kirjoitin vain, että kaunis kukka.  Enkä mä edes käytä kirosanoja, alapääsanastoa tai mutenkaan rumaa ja loukkaavaa kieltä.

14/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 5000-10 000. Tosin ilman nimimerkkiä. Ja oli kyllä syytäkin bännätä 😉

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
15/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. En kyl ymmärrä miksi. Jonkun kipakan vastakannan kirjoitin.

Vierailija
16/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsen koulussa on mamu-luokkakin. Ja kasvatustieteitä opiskellessani tuota käytettiin ihan yleisenä lyhenteenä. Onkohan myös moku (monikulttuurinen) kielletty sana?

Hyvin pieni vähemmistö on käyttänyt noita sanoja väärin, raiskannut ne, niin että ensireaktio vaikka sanasta "monikulttuurinen" on sellainen plaaaaaaah, taas siellä joku rasisti vinkuu, viik viik viik. Aika näppärää minusta ylläpidolta laittaa tietyt sanat "kieltoon", niin valvominen helpottuu :)

Vierailija
17/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo bannattu, mutta kommenttejani on poistettu, tai useimmiten poistuu koko ketju. Arvaatte varmaan, mistä aiheesta oon yrittäny kirjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän