Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette jos joku on käynyt Whatsapissa, mutta ei ole lukenut viestiäsi?

Vierailija
03.01.2017 |

Sitä ei varmaan kiinnosta lukea sitä? Miks muuten olis käynyt siellä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemassa jonkun kiireellisemmän viestin.

Vierailija
2/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Telegramia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos viesti on joku "ok" tai muu lyhyt, sen näkee avaamattakin.

Vierailija
4/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollasen kyttäämisen vuoksi olen laittanut tilan, josta ei näe milloin olen viimeksi ollut paikalla. Näkyy vain jos olen siinä keskustelussa paikalla. En itsekään näe toisesta onko milloin ollut viimeksi paikalla mutta minulle se on yhdentekevää.

Vierailija
5/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ole ehtinyt/jaksanut/viitsinyt lukea omaa viestiäni. Eihän sitä aikatauluista tai fiiliksistä voi tietää. En itsekään välttämättä halua tai jaksa vastata viestiin heti. Jos viesti on lukematta useamman päivän ajan ja hän on kuitenkin ollut paikalla, saatan kysellä että onko kaikki ok.

Vierailija
7/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kirjoittaa jollekin tai kysyä jotakn ja sit kuutenkin näkee et toinen on lukenut sen mutta ei voi vastata. Musta se vähän itsekästä. Miettikää tilanne kasvokkain: toinen kysyy kysymyksen ja juttelee ja toinen vaan katselee muualle.

Vierailija
8/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä lukukuittauksia olleenkaan. Lapsellista kytätä onko viesti luettu tai ei.

Toiseksi monella alkaa olla mielenterveysongelmia somen takia! Ei lainkaan ymmärretä, että kännykän kautta tunkeudutaan vastaanottajan elämän jokaiseen tilanteeseen: sänkyyn, perhejuhliin, lomamatkoille! Tällöin tervepäinen viestittäjä ymmärtää, että jos vastaanottaja on tervepäinen niin hän ei elä kännykälleen vaan laittaa live-elämän aina etusijalle, eikä kännykkää tarvitse vilkaista koko päivänä. Vastaa sitten kun siihen sopiva hetki.

Some-ongelmaisille tämä ei mene jakoon vaan he elävät kännyn kautta. Ja koko ajan 24h päivitysvalmiudessa, koko identeetti romahtaa jos ei ole online koko ajan. Voi sitä vierotusoireiden tuskaa, jos pitäisi olla olla vaikka viikko ilman nettiä ja kännyä, vain vanha nokialainen vuodelta -96 taskussa jolla voi soittaa 112, mutta siinäpä se.

Vierailija
9/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestejä ei ole montaa niin näen ne viestit suoraan puhelimen lukitusnäytöltä. Ei tarvitse edes poistaa lukitusta ja avata ohjelmaa. tämän takia olen lukenut viestit mutta siitä ei jää lukumerkintää. Mitäs tähän sanot?

Vierailija
10/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö siitä ajatella jotain? Tehkää elämästänne helpompaa, luopukaa tuon kaverinkyttäyssovelluksen käytöstä kokonaan.

Vierailija
11/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Vastaa sitten kun huomaa tai ehtii.

Vierailija
12/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän voisi olla ystäväni koska kylään tullessaan jättää sen kännyn sinne takintaskuun ja on aidosti läsnä eikä koe pakonomaista tarvetta roikkua kännykässään koko ajan ja olla poissaolevana kylässä.

Vierailija
13/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka se on. Jos ihastus nii aattelen ettei enää kiinnostusta ole. Ainakin mulle kävi noin, aiemmin luki heti viestit ja vastas

Vierailija
14/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun ihastus vaatisi että vastaan whatsapp-viestiin samantien enkä seuraavana aamuna niin etsiköön uuden ihastuksen kohteen. En halua itse enkä toisen olevan naama tabletissa roikkuva henkilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi