Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Miesystävällä AUTOMATTO makuuhuoneessa, miten tästä eteenpäin :D

Vierailija
03.01.2017 |

Olen käynyt hänen kotonaan pari kertaa (yleensä ollaan meillä ja onko se ihme) ja nyt on puhuttu jo yhteenmuutosta. Matto on aikamoinen tunnelmantappaja, just kun aletaan vähentää vaatteita ja mennä makkarin puolelle niin silmille hyppää se ''lasten'' matto. En nyt tämän takia halua erota, mutta en kyllä voi kuvitella tuollaista hirvitystä yhteiseen kotiin. Miten sanoa kiltisti miehelle että automatto on aikamoinen
turn off?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille miehille vastaava turnoff on mariskoolit ja söpöt pikku esineet, joita on levitelty ympäri naisen kämppää. Onneksi nykyään on myös konmarittajia, joilla on selkeä ja toimiva asunto.

Minulla oli vielä pari vuotta sitten liikennematto makuuhuoneessani.

Menossa rippileirille ensi kesänä?

Vierailija
42/48 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille miehille vastaava turnoff on mariskoolit ja söpöt pikku esineet, joita on levitelty ympäri naisen kämppää. Onneksi nykyään on myös konmarittajia, joilla on selkeä ja toimiva asunto.

Minulla oli vielä pari vuotta sitten liikennematto makuuhuoneessani.

Menossa rippileirille ensi kesänä?

Kävin rippikoulun 60-70 lukujen taitteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kämpässä tuo ei haittaisi, mutta tosiaan jos yhteen pitäisi muuttaa, niin kyllä sen voisi kääriä rullalle kellariin ja laittaa sitten mahdolliseen lastenhuoneeseen jos luoja suo. Tai sitten pitäisi olla niin iso kämppä, että miehellä olisi joku oma huone/miesluola, jossa sitä voisi pitää. Keskustelkaa, ei kai tuosta nyt kannata ongelmaa tehdä jos muuten perusasiat kunnossa, raitis ja reilu ja täysjärkinen mies jos on niin tuo on pientä.

Vierailija
44/48 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luojan tähden... Katso vaikka seinille, kun käyt siellä makuuhuoneessa, jos se matto niin kamalasti häiritsee. Ei tuon tasoinen "hassu juttu" pitäisi olla mikään ongelma kellekään normaalille aikuiselle. Tästä tulee ihan mieleen se ammoinen ketju, jossa jollekin naiselle oli The Ongelma se, että uusi mies käytti perusalkkareita boksereiden sijaan. Oli siis ihan ylitsepääsemätön tunnelmantappaja tjs. Lieneekö Ap sama henkilö? :D

Vierailija
45/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan huumorintajuisen miehen olet löytänyt. :D Onnea!

Vierailija
46/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun yh pentu siinä leikkii kun mies vähän hoitelee mammaa.

Vierailija
47/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kertoo ainakin ettei mies voi olla paha. Hyvä sydän varmasti.

Mutta pöpi voi kyllä olla. Onko se sitten ap:lle ongelma?

Vierailija
48/48 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenmuutto tuhoaa suhteen kuin suhteen, joten suosittelen välttämään. Matoista viis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi