Apua! Miesystävällä AUTOMATTO makuuhuoneessa, miten tästä eteenpäin :D
Olen käynyt hänen kotonaan pari kertaa (yleensä ollaan meillä ja onko se ihme) ja nyt on puhuttu jo yhteenmuutosta. Matto on aikamoinen tunnelmantappaja, just kun aletaan vähentää vaatteita ja mennä makkarin puolelle niin silmille hyppää se ''lasten'' matto. En nyt tämän takia halua erota, mutta en kyllä voi kuvitella tuollaista hirvitystä yhteiseen kotiin. Miten sanoa kiltisti miehelle että automatto on aikamoinen
turn off?
Kommentit (48)
Jokainen matto on ketjun arvoinen,
jokainen matto on tärkeä,
jokainen matto elää hetken sen,
jonka omistajansa on hälle määräävä...
Älä nyt ole noin tosikko! Ja lapset sitten aikanaan tykkää matosta kuitenkin, onpa valmiina.
Mulla oli pari vuotta sitten nalle puh-matto makkarissa :)Ja ihan itse sen kirppikseltä aikuisena ostin t: 30 vee.
Ei voi olla totta että automatto rakkauden huoneessa. Jätä ja nopeesti.
Naisilla piirroshahmoyöpaidat, pehmolelut sängyllä ja korvalliset pipot ok. Miehellä liikennematto näinkin iso ongelma.
Mies on kuulemma maton ihan itse ostanut clas ohlsonilta noin pari vuotta sitten...
Mitäköhän tästä pitäisi ajatella?
Ap
Kysy onko hänellä lapsi josta ei ole muistanut mainita.
Hirveä halooo yhdestä matosta. Saa kai sitä omassa kodissaan sisustaa ihan niin kuin haluaa. Vaikka pinkeillä Barbie-tekstiileillä jos niistä tykkää
Vierailija kirjoitti:
Mun exällä oli jääkiekkolakanat, siis ei edes minkään joukkueen vaan sellaiset pikkulasten jossa on se pelaaja vain...
No hei, aika monella on lapsuuden lakanoita ekaan omaan kotiin muuttaessaan. Mullakin on jotain ikivanhoja kissa- ja smurffilakanoita enkä henno niistä luopua ;)
Jotenkin tuntuu että naisille suodaan noiden lapsuuden tavaroiden säilyttäminen paremmin. Mulla oli nukkekotikin kämpässäni, vaikkei lapsia...
Sellainen kumimatto ois kätevä, helppo siivota roiskeet
No kysy voisitteko yhdessä leikkiä pikkuautoilla siinä.
Jotenkin pystyn hieman samaistumaan, sillä tapailemallani miehellä oli olkkarin lattialla jalkapalloilija-matto. Tykkäsi jalkapallosta. Kyllä se silti eka kerran nähtynä vähän hymyilytti, piti äkkiä ajatella jotain tosi surullisia asioita, ettei olis nauranut ääneen. Jotenkin olen tollaset mieltänyt lasten matoiksi myöskin. Suhde loppui kyllä han muista syistä kun maton takia. Anna vaan ap. miehen pitää mattonsa, jos on muuten mukava.
Vierailija kirjoitti:
Voisit markkinoida asian miehelle runomuodossa vaikka näin:
Rakastan hetkiä kanssasi sylkkäin,
mutta automattosi kutittaa persettäin,
jos yhteistä tulevaisuutta suunnitellaan,
niin tuosta matosta kyllä keskustellaan,
heitä mattosi pois, ajattele minua,
ja muista että en rakasta mattoasi vaan sinua!
Ihana! =D
Vierailija kirjoitti:
Mies on kuulemma maton ihan itse ostanut clas ohlsonilta noin pari vuotta sitten...
Mitäköhän tästä pitäisi ajatella?
Ap
Että mies osoittaa kiinnostusta sisustukseen, eikä anna sinun tärvellä yhteistä kotianne tähtityynyillä ja tekstitauluilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt hänen kotonaan pari kertaa (yleensä ollaan meillä ja onko se ihme) ja nyt on puhuttu jo yhteenmuutosta. Matto on aikamoinen tunnelmantappaja, just kun aletaan vähentää vaatteita ja mennä makkarin puolelle niin silmille hyppää se ''lasten'' matto. En nyt tämän takia halua erota, mutta en kyllä voi kuvitella tuollaista hirvitystä yhteiseen kotiin. Miten sanoa kiltisti miehelle että automatto on aikamoinen
turn off?
Olisit kertonut tarinasi kokonaan heti ja muutenkin mitä mieltä olet siitä mielikuvitusmiehestä.
Meille miehille vastaava turnoff on mariskoolit ja söpöt pikku esineet, joita on levitelty ympäri naisen kämppää. Onneksi nykyään on myös konmarittajia, joilla on selkeä ja toimiva asunto.
Minulla oli vielä pari vuotta sitten liikennematto makuuhuoneessani.
Terapiaan sillä tuo voi olla vaarallista . Et selviä millään.
Mitäs jos mulla on aikuisena miehenä pesukarhu onesie, siihen sopivat tossut "kynsillä" ja Aku Ankka muki? Muki on päivittäisessä käytössä. Alkasko AP nauramaan niillekin?