Paljonko palstailulaskusi oli viime kuussa?
Itselläni 13,21e. Nyt lähinnä mietityttää muuttuvatko palstailumaksut vuoden vaihtuessa.
Kommentit (53)
Käytännössä laskun voi kiertää, kun palstailee vaan kännykällä (siinä on vaihtuva ip-osoite) eikä kirjaudu.
Ja itse sammutan ja käynnistän kännykän uudelleen aina palstavierailun jälkeen
Otin viime vuonna sen jonkun superkultaturbopaketin, niin mulla on rajaton viestimäärä ja käyttöoikeus. Eikä se nyt niin kallis oo, kun miettii, että palstailu on ehkä mun ykkösharrastus. Maksaahan joku salilla käyntikin ihan simona.
Vierailija kirjoitti:
Höh siis maksaako vai ei? Mitä teit källit no miten on noinkin vastannut jalaittanut laskunsa hinnan? Ihan totta maksaako tää? Mulla on paniikki....
Ei maksa mitään. Tällainen ketju on ollut täällä ennenkin ja se oli vain huonoa pilaa. Ei siis mitään hätää mutta ota yhteyttä ylläpitoon jos et usko :)
t. vuosia palstaillut, en ole maksanut penninhyrrää tästä
No Bernerin Anne täällä hei! Aloitin tän provon ihan vaan vitsinä - vähän niinkuin nykyisen työnikin- mutta oli tosi kiva huomata, että näin moni ihan iloisesti kertoi kuinka paljon olisi valmis palstailustaan maksamaan. Perustankin heti huomenissa työryhmän, joka tutkii miten käytännössä laskutus ja asiakkaiden vakoilu tullaan hoitamaan. Asialla on kiire, koska en aio jatkaa politiikassa seuraavien vaalien jälkeen ja täytyy varmistaa että osa näistäkin rahoista siirtyy minun Sveitsiläiselle pankkitililleni!
Tämän ketjun jälkeen en yhtään ihmettele viimeisimpien hallituskausien äänestystuloksia... :( Vuosi vuodelta enemmän ahdistun suomalaisten tyhmyydestä.
Täällä se jolle tuli toi hurja provosakko. Tääl on tilanne päällä. Mies ei oo tiennyt, että mä palstailen. Nyt hän sitten näki laskun ja sai aikamoiset kilarit. Tuol se nyt raivoaa anopille puhelimessa miten mä oon sen luottamuksen pettänyt. Ei paljon purista tuo, sillä just anoppi laittoi viestiä pienessä paniikissa, että sille oli tullut kans paljon pahempi lasku, eikä appi sitä tiedä. Mä sentään tienaan, mut anoppi on pienellä eläkkeellä. Huh, mikä soppa. Pitää varmaan anopin kans lähtä myymään kirpparille kamaa...
Täällä eletään totuuden jälkeistä aikaa jo täysillä.
En ekana palstailuvuotena myöskään tajunnut tota laskutussysteemiä. Silloin tuli vielä paperilasku (on muuten oletuksena vieläkin, jos ei ole e-laskusopimusta Sanoman kanssa) ja mies oli sitten vahingossa mennyt avaamaan sen. Laskuerittelyssä näkyi sitten sekä tekemäni avaukset että niiden ketjujen nimet, joihin olin vain vastaillut. Aikamoinen kriisihän siitä tuli, eikä laskun loppusumma ollut suurin tekijä. :(
Vierailija kirjoitti:
Järjettömiä summia! Ei ihme, jos ei mammojen tuet muka riitä mihinkään! Opettelisitte järkevää rahankäyttöä, esim. Soneralta kylkiäisenä tuleva mini-palstailupaketti on useimmille viestimääriltään ihan riittävä ja alle 5€ kuussa!
Siihen minipakettiin ei sisälly edes peukut. Kiva kun täällä neuvot aloittelijoita. Juuri noin ne isot laskuyllätykset syntyvät.
Minä olen tilannut Vauva-lehden tilauspalvetusta pre-paid-liittymän AV:ta varten.
789,52 e. Keskustapuolueen jäsenenä voin onneksi laittaa valtion piikkiin.
Kaverini on liikenne- ja viestintäministeriössä töissä ja kertoi, että av-maksu olisi tulossa voimaan viimeistään heinäkuussa. Se ei edes perustu vain kirjoitettuun merkkimäärään vaan palstalla vietettyyn aikaan on tulossa jonkinlainen tuntiveloitus. Lisäksi kaavaillaan rikesakkoja tiettyjen sanojen käytöstä, esim. Sipilä, Berner, Terrafame, veroparatiisi.
Mulla on tuttu sellasessa paikassa töissä, missä oli kuullu, että on tulossa juhlpyhisin ja öisin ja viikonloppusin
Puolenhinnan tarjouksia . Kannattaa seurata. Mä en varmaan ois saanu kertoa tätä vielä .