Paljonko palstailulaskusi oli viime kuussa?
Itselläni 13,21e. Nyt lähinnä mietityttää muuttuvatko palstailumaksut vuoden vaihtuessa.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on mahdollista sitoutua kolmeksi vuodeksi palstailemaan saadakseen ilmaisen puolivuotiskauden loppuun. Oletteko saaneet sen paperiversion jossa on aina kuukauden parhaat jutut?
Tuo mahdollisuus tais loppua viimeisimmän palstauudistuksen myötä. Tai ainakin muistelen, että silloin tuli joku tiedote aiheesta .
Vierailija kirjoitti:
Mitäs eihän tämä maksa erikseen
No tottakai maksaa. Meinaatko ettei sanoma konsernille tule kuluja tästä, moderointi ja kaikki.
Ei tämä ole kallista kuin köyhille. 🤑
Jaa en minä kyllä ole näistä mitään maksanut.
jyuuuuuuuuu kirjoitti:
Jaa en minä kyllä ole näistä mitään maksanut.
Vielä... kyllä se on sullekin se lasku tulossa, ei vaan ehdi kaikille samaan aikaan.
Mulla n. 60e kuussa, en muista senttejä. Saan palstailla tietsikalla ja puhelimella. yhteensä n. 720e/vuosi. Tosin saan samaan hintaa käydä verkkopanksissa.
Siis mikä lasku, väännetään rautalangasta? Ai siis onko tämä vauva palsta maksullinen missä lukee? Mistä nään omat tietoni? Vai onko se operaattorin netti laskusta josta te puhutte?
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä lasku, väännetään rautalangasta? Ai siis onko tämä vauva palsta maksullinen missä lukee? Mistä nään omat tietoni? Vai onko se operaattorin netti laskusta josta te puhutte?
Operaattori laskuttaa
Mulla oli nyt n. 42 euroa, mitä hiukan ihmettelin, kun luulin saaneeni parikin provosakkoa... Mut ilmeisesti eivät voineetkaan osoittaa provoiksi, hähhäää! Eihän provosakkoja voida enää myöhemmin periä, jos ei ollut nyt laskussa?
Asetukset- omat tiedot- ip-osoite- saldo.
Voi hakea tietyltä aikaväliltä yms.
Ai siis jos on joku paketti hinta. Netistä meillä ei ole erillistä maksua. Siis ei kai ne laskuta erikseen vauva sivustolla käyntiä apua paniikki vastatkaa? Mitä maksaa? Siis enhän mä oo nytkään kirjautunut sisään siis mitä ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nyt n. 42 euroa, mitä hiukan ihmettelin, kun luulin saaneeni parikin provosakkoa... Mut ilmeisesti eivät voineetkaan osoittaa provoiksi, hähhäää! Eihän provosakkoja voida enää myöhemmin periä, jos ei ollut nyt laskussa?
Voi 3kk jälkikäteen:(
Nimimerkki Kokemusta on.
Minulle tuli yllätyksenä tämä palstailun maksullisuus ja myös 152e:n maksu.Nyt otin sen "kokeile hetki"-paketin,missä saa vastata 10 kertaa ja aloittaa kerran.Ei tule niin kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai siis jos on joku paketti hinta. Netistä meillä ei ole erillistä maksua. Siis ei kai ne laskuta erikseen vauva sivustolla käyntiä apua paniikki vastatkaa? Mitä maksaa? Siis enhän mä oo nytkään kirjautunut sisään siis mitä ihmettä.
No sitten sulle tulee erikseen se lasku, varmaan tän viikon aikana. Yleensä suurin osa saa sen näin alkuvuodesta.
Hähää, menitte lankaan. Kusetin teitä vuoden sisään tulleita täpöllä. Tämä on tammikuun traditio.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla lasku takautuvasti niistä, mulle on tullut puolenkin vuoden jälkeen. En tiedä johtuisiko siitä että olen kirjoittanut ne kirjautumatta sisään,niin sen takia siinä laskuttamisessa on kestänyt kauemmin?
Höh siis maksaako vai ei? Mitä teit källit no miten on noinkin vastannut jalaittanut laskunsa hinnan? Ihan totta maksaako tää? Mulla on paniikki....
Järjettömiä summia! Ei ihme, jos ei mammojen tuet muka riitä mihinkään! Opettelisitte järkevää rahankäyttöä, esim. Soneralta kylkiäisenä tuleva mini-palstailupaketti on useimmille viestimääriltään ihan riittävä ja alle 5€ kuussa!
Mä en ollut tajunnut hyväksyä sitä kohtaa, että veloitetaan nettilaskussa, joten ihan järkyttävä lasku tuli kolmen vuoden jälkeen. :( No siitä viisastuneena maksan nyt kuukausittain maksun, enkä tee lisälaskua omilla aloituksilla.