Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko palstailulaskusi oli viime kuussa?

Vierailija
03.01.2017 |

Itselläni 13,21e. Nyt lähinnä mietityttää muuttuvatko palstailumaksut vuoden vaihtuessa.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut tajunnut hyväksyä sitä kohtaa, että veloitetaan nettilaskussa, joten ihan järkyttävä lasku tuli kolmen vuoden jälkeen. :( No siitä viisastuneena maksan nyt kuukausittain maksun, enkä tee lisälaskua omilla aloituksilla.

Vierailija
22/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö on mahdollista sitoutua kolmeksi vuodeksi palstailemaan saadakseen ilmaisen puolivuotiskauden loppuun. Oletteko saaneet sen paperiversion jossa on aina kuukauden parhaat jutut?

Tuo mahdollisuus tais loppua viimeisimmän palstauudistuksen myötä. Tai ainakin muistelen, että silloin tuli joku tiedote aiheesta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs eihän tämä maksa erikseen

No tottakai maksaa. Meinaatko ettei sanoma konsernille tule kuluja tästä, moderointi ja kaikki.

Vierailija
24/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkee omat tiedot

Vierailija
25/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole kallista kuin köyhille. 🤑

Vierailija
26/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en minä kyllä ole näistä mitään maksanut.

Vierailija
27/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyuuuuuuuuu kirjoitti:

Jaa en minä kyllä ole näistä mitään maksanut.

Vielä... kyllä se on sullekin se lasku tulossa, ei vaan ehdi kaikille samaan aikaan.

Vierailija
28/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla n. 60e kuussa, en muista senttejä. Saan palstailla tietsikalla ja puhelimella. yhteensä n. 720e/vuosi. Tosin saan samaan hintaa käydä verkkopanksissa.

Vierailija
29/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä lasku, väännetään rautalangasta? Ai siis onko tämä vauva palsta maksullinen missä lukee? Mistä nään omat tietoni? Vai onko se operaattorin netti laskusta josta te puhutte?

Vierailija
30/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä lasku, väännetään rautalangasta? Ai siis onko tämä vauva palsta maksullinen missä lukee? Mistä nään omat tietoni? Vai onko se operaattorin netti laskusta josta te puhutte?

Operaattori laskuttaa

Vierailija
31/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nyt n. 42 euroa, mitä hiukan ihmettelin, kun luulin saaneeni parikin provosakkoa... Mut ilmeisesti eivät voineetkaan osoittaa provoiksi, hähhäää! Eihän provosakkoja voida enää myöhemmin periä, jos ei ollut nyt laskussa?

Vierailija
32/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetukset- omat tiedot- ip-osoite- saldo.

Voi hakea tietyltä aikaväliltä yms.

Vierailija
33/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis jos on joku paketti hinta. Netistä meillä ei ole erillistä maksua. Siis ei kai ne laskuta erikseen vauva sivustolla käyntiä apua paniikki vastatkaa? Mitä maksaa? Siis enhän mä oo nytkään kirjautunut sisään siis mitä ihmettä.

Vierailija
34/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nyt n. 42 euroa, mitä hiukan ihmettelin, kun luulin saaneeni parikin provosakkoa... Mut ilmeisesti eivät voineetkaan osoittaa provoiksi, hähhäää! Eihän provosakkoja voida enää myöhemmin periä, jos ei ollut nyt laskussa?

Voi 3kk jälkikäteen:(

Nimimerkki Kokemusta on.

Vierailija
35/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli yllätyksenä tämä palstailun maksullisuus ja myös 152e:n maksu.Nyt otin sen "kokeile hetki"-paketin,missä saa vastata 10 kertaa ja aloittaa kerran.Ei tule niin kalliiksi.

Vierailija
36/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siis jos on joku paketti hinta. Netistä meillä ei ole erillistä maksua. Siis ei kai ne laskuta erikseen vauva sivustolla käyntiä apua paniikki vastatkaa? Mitä maksaa? Siis enhän mä oo nytkään kirjautunut sisään siis mitä ihmettä.

No sitten sulle tulee erikseen se lasku, varmaan tän viikon aikana. Yleensä suurin osa saa sen näin alkuvuodesta.

Vierailija
37/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähää, menitte lankaan. Kusetin teitä vuoden sisään tulleita täpöllä. Tämä on tammikuun traditio.

Vierailija
38/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla lasku takautuvasti niistä, mulle on tullut puolenkin vuoden jälkeen. En tiedä johtuisiko siitä että olen kirjoittanut ne kirjautumatta sisään,niin sen takia siinä laskuttamisessa on kestänyt kauemmin?

Vierailija
39/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh siis maksaako vai ei? Mitä teit källit no miten on noinkin vastannut jalaittanut laskunsa hinnan? Ihan totta maksaako tää? Mulla on paniikki....

Vierailija
40/53 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömiä summia! Ei ihme, jos ei mammojen tuet muka riitä mihinkään! Opettelisitte järkevää rahankäyttöä, esim. Soneralta kylkiäisenä tuleva mini-palstailupaketti on useimmille viestimääriltään ihan riittävä ja alle 5€ kuussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan