Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö joku polttaa tupakkaa vuonna 2017?

Vierailija
03.01.2017 |

Tupakka on niin WT. Hävetkää polttajat. Myrkytätte itsenne ja ympäristönne.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskussa on, mutta vielä moni jaksaa:

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001180811.html

Vierailija
2/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on niin cool.

T: Se haimasyöpää sairastava anoppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Sytytin punaisen Marlboron. Savu hivelee keuhkoja ihanasti.

Vierailija
4/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on yäk

Vierailija
5/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies

Vierailija
6/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi röökaa kolme askia päivässä.

Vierailija
7/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä polta tupakkaa, poltan sikaria.

Vierailija
8/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että polttaa oikein vielä, näin herran vuonna 2017?

Vierailija
9/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää poltan vielä vuonna 2057.

Vierailija
10/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki mun naapureista polttaa melkein kaikki. Samassa luhtitalossa asuvista kaikissa muissa asunnoissa asuu joku tupakoitsija, paitsi tässä minun kämpässäni.

Aika yleistä siis tuntuu yhä olevan. Tosin asun kaupungin asunnossa, joten voi olla "roskaväki" yliedustettuna.

Vierailija
11/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Seuraisit uutisia niin tietäisit. 31.12.2016 oli viimeinen tupakointipäivä maailmassa.

Vierailija
12/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa, että tupakoinnista noin vouhkataan. Siitä on kuitenkin aika pienet haittavaikutukset. Tosi pienet verrattuna alkoholiin. Mutta kukas alkoholia olis kieltämässä?

Vierailija
13/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakka on niin WT. Hävetkää polttajat. Myrkytätte itsenne ja ympäristönne.

Synnyin sellaisella seudulla vuonna 1979, jossa mammat polttivat ketjussa röökiä hiekkalaatikon reunalla ja he heittivät tumppeja hiekalle. Itse tein viisivuotiaana tumpeista höyryäviä savupiippuja hiekkataloihin ja kaverini vuoden nuorempi veti henkeen tumppeja. Myöhemmin minäkin tein niin.

Alueella ryypättiin joka päivä. Poliisi oli joka päivä selvittelemässä riitoja grillillä. Pyörät varastettiin pihalta. Kaikki vietiin. Ne jotka olivat ryypänneet rahansa imppasivat bensaa mopoista ja liimoja.

Tupakka on meikäläisille kuin hammasharja. Turha vittuilla meikäläisille kun olette itse syntyneet puhtaalta alustalta ilman pahoja vaikutteita. Esimerkkinä vaikkapa se että piriä yritettiin kaupitella meidän poikaporukalle kun olimme yhdeksän vanhoja. Kenelläkään ei ollut rahaa.

Miettikää parempi väki sitä missä osa ihmisistä syntyy ja joutuu viettämään lapsena. Sitten tulette ulisemaan hyi tupakoiva paskaväki. Kyllä teidän kelpaa kun olette syntyneet lottovoittoon.

Kun pääsin lukioon niin tajusin ettei tämä ole mun paikka. Olin sukuni ensimmäinen joka pääsi lukioon joten en halua sentään käydä sitä! Lopetin suosiolla kesken ja kävelin sosiaalitoimiston ovelle. Ennenkuin avasin oven niin heitin tumpin maahan ja räkäsin oikein mahtavat mällit roskakatoksen seinälle. Tiesin että tästä ei elämä enää parane, olenhan sentään vielä elossa ja kaverit kuopattu. Täytin 18v sinä päivänä.

Tämän ketjun aloittaja ei tiedä kurjuudesta mitään ja köyhyydestä. Niillä alueilla toimii ihan erilaiset säännöt. Jos et polta niin sulta otetaan jotain muuta kuin röökiä jos sulla ei ole röökiä tarjota pyytäjälle.

T: keskikaljaralli

Vierailija
14/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että aika pienet haittavaikutukset? :D

Vierailija
15/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin vihdoin eilen. :)

16/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni polttaa muutaman savukkeen päivässä - vielä näin herran vuona 2017. Ei polta kenenkään lähellä, maksaa tupakkaveron kiltisti ja kerää natsat. 

Ainoa, joka tästä kärsii, olen minä (haju ja heti miehen tultua ulkoa maku) ja ihan itse olen aviomieheni valinnut. 

Toki vaatteisiin tarttuu pienhiukkasia, jonka vuoksi mies pyrkii vaihtamaan vaatteet heti kotiin tultuaan, ettei lapset altistu liikaa. 

Vierailija
17/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että aika pienet haittavaikutukset? :D

Kaikki on epäterveellistä. Kunnon voi, sokeri, kahvi, kerma, suola ja vaikka valkaisuaine noin niinku muutamia mainitakseni.

Ja voi sitä porkkanaankin tukehtua! Ei se muiden keuhkoista ole pois, jos syrjäisessä paikassa sauhuan, joten loppuu nipotus.

Vierailija
18/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies

En pystyisi koskaan seurustelemaan sellaisen kanssa, joka polttaa! Yritetty on.

Vierailija
19/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, nyt heitetään mälli poskeen. Siis tupakkamälli.

Vierailija
20/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa vaan ne ketkää itkee sitten kun on hampaat paskana ja keuhkoahtauma/-syöpä. En voi muuta kuin nauraa silloin kun tajuavat että tämä keuhkoahtauma on aivan oma vikani :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi