Olen "narkkari". Haluatko kysyä jotain?
Olen kolmekymppinen nainen ja määritelmien mukaan narkomaani. Olen koukussa yhteen aineeseen jota joudun käyttämään päivittäin suonensisäisesti. Ulospäin kukaan ei sitä näe, pidän huolta itsestäni, minulla on kaunis koti, parisuhde ja hyvä työpaikka. Me "narkkarit" ei aina olla siellä kaduilla paskasina pyöriviä hörhöjä, vaan tavallisia ihmisiä joilla on riippuvuus.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
"koukussa yhteen aineeseen jota joudun käyttämään päivittäin"
-blaa blaah. Jokaisesta riippuvuudesta voi vieroittautua. HALUAT pitää riippuvuutesi. Todistelet itsellesi sen olevan ookoo, kun koti on kaunis, on parisuhde ja työpaikkakin vielä.. hohhoijaa..
ei riippuvainen halua pitää sitä riippuvuutta, vaan sen aineen, jolloin totta kai puolustelu käyttöä kohtaan menee jopa niin pitkälle että oma moraalikin rappeutuu. se on nimenomaan "joutumista käyttämään" sitten kun se ei ole enää omassa hallinnassa
Vierailija kirjoitti:
Mä olen narkkari, tai jos en narkkari niin päihdeongelmainen ainakin. En käytä alkoholia lainkaan, enkä ole koskaan piikittänyt itseäni.
Tässä rehellinen kuvaus huumeidenkäytöstäni arkisin, 3 arkipäivää 5 on about tätä:
Aloitan aamuni sekoittamalla aamukahviin 0,1 lainin Amfetamiinia. Herään joka aamu n. klo 6. Vielä ennen töihin lähtöä, saatan sniffata yhden 0,1 viivan kokaiinia, jos sitä sattuu olemaan. Voi tsiisus että on mielettömän luova ja energinen olo bussissa matkalla töihin :D
Sitten töihin, palavereja ja muuta raskasta koko päivä. Minulla on alaisia ja työni vastuullista, pyöritän satoja tuhansia euroja rahaa päivittäin.
Töissä saatan ottaa yhden viivan vessassa salaa amfetamiinia siinä klo 11-13 pintaan. Jos sattuu olemaan Kokaiinia niin sitten sitä. Joskus lipsuu (harvoin) siihen että vetäsen toisetkin lainit töissä. Sitten kotiin, ja riippuen siitä olenko boostannut aamuannosta päivällä, siivoan, kokkaan, touhuan, tapaan kavereita. Jos en ole boostannut, alkaa olla aika väsynyt ja tyhjä olo, ja makaan sohvalla telkkaria tuijotellen illan. Joskus sorrun ottamaan xanorin jos on surkea olo laskuista johtuen. Illalla saan unta jos en ole boostaillut päivällä aamukahvipiriannosta, mutta jos olen, on vedettävä vähintään 1-3 xanoria että tulee uni.
Sama seuraavana päivänä. Tämä siis, kuten sanottu arkisin ehkä 3 x viikossa. 2 päivää menee aineitta, arkisin siis. Viikonloppuna perjantaisin kun muut ikäiseni ja yhtä kouluttautuneet ihmiset siemailevat ja vertailevat huippuviinejään, minä näen vaivaa saadakseni mahdollisimman hyvälaatuista kokaiinia. Sitä sitten sieraimiin perjantain kunniaksi, usein yksin kotona hyvästä musiikista nauttien (baareja en jaksa) tai sitten jonkun ystävän luona samaa harjoittaen. Pe iltana tuhti annos xanoreita ja pameja naamaan että pystyy yöllä nukkumaan, lauantaina ehkä parit lainit ja sunnuntaina yleensä ilman.
Olen laskenut, että käytän kuukaudessa 3-6 g amfetamiinia ehkä 4g/ kk menee lähimmäksi. Kustannusta tästä tulee noin 60-100 e / kk. Kokaiinia -olen valmis maksamaan hyvästä, heikkolaatuiseen en koske ja olen ennemmin sitten ilman- menee ehkä 3-4 g / kk. joskus enemmän, joskus vähemmän. Xanorit maksaa noin 0,5 e - 1 e kpl. Huumeidenkäyttöni kustantaa minulle siis kuukausitasolla noin 400 euroa keskimäärin. Ja olen täysin päihteettä viikossa 2-3 päivää. Jonain päivänähän tämä lähtee lapasesta, mutta olen itsekin yllättynyt miten pitkään tämä sama linja on pysynyt (3 vuotta). Amfetamiiniin suhtaudun kuin lääkkeeseen, mutta kokaiini on rakkauteni. Jos tarjolla olisi useammin parempilaatuista niin olisin todella nopeasti todella koukussa, tolet tähän aineeeseen kun kasvaa ihan silmissä.
Pidän itseäni narkomaanina, tosin en tiedä millaiset viekkarit tulisi jos olisi yhtäkkiä ilman mitään. Kokaiinista tulee vieroitusoireita jos on ottanut vaikke 4-5 päivänä putkeen ja sitten on ilman, muuten ei. Amfetamiinista ei tule viekkareita, joskus olen ollut viikkojakin ilman.
Mutta joo, katotaan kauan tämä tulellaleikkiminen jatkuu :)
t- nainen 31-v
Miksi kirjoitat laini? Ärsyttävää. Toinen on tuo boostata, mutta mulla ei ole mitään hajua mitä se edes tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa narkkari!
Missä narkkari? 🤔
Juu, tiedostan tämän. Aina sitä ajattelee vaan et no mä lopetan myöhemmin ja mä pidän enemmään selviä päiviä kuin päihdepitoisia päiviä sit myöhemmin, sitten kun ei ole stressiä töissä, sitten kun ei ole niin paljon sitä ja tätä. Yeah, keep telling that to yourself.
Kävin muuten kokonaisvaltaisessa verenkuvassa ja minulta mitattiin mm. maksa-arvot. Lekuri onnitteli että loisto arvot mulla, ainoa vaan että hormonituotantoni on "jotenkin hiukan sekaisin". Niin, pirihän vaikuttaa hormonitoimintaan. Enpä kommentoinut lääkärille että tiedän syyn kyllä, lekuri sanoi että korjaantuu varmasti ajan myötä, johtuu "stressistä". :)
t: osaviikkonarkkari