Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen "narkkari". Haluatko kysyä jotain?

Saman kokenut
03.01.2017 |

Olen kolmekymppinen nainen ja määritelmien mukaan narkomaani. Olen koukussa yhteen aineeseen jota joudun käyttämään päivittäin suonensisäisesti. Ulospäin kukaan ei sitä näe, pidän huolta itsestäni, minulla on kaunis koti, parisuhde ja hyvä työpaikka. Me "narkkarit" ei aina olla siellä kaduilla paskasina pyöriviä hörhöjä, vaan tavallisia ihmisiä joilla on riippuvuus.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aloittanut tuota toista keskustelua. Toinen narkki asialla. En käytä muuta kuin buprea. Ja se määrä jolle nauretaan on 2milliä päivässä.

Ap

No mikset lopeta jos käyttö tympii? Parin millin päiväsatsista jos lopetat, niin selviät parin viikon flunssailulla ja vatsavaivoilla. 

Vierailija
22/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aloittanut tuota toista keskustelua. Toinen narkki asialla. En käytä muuta kuin buprea. Ja se määrä jolle nauretaan on 2milliä päivässä.

Ap

No mikset lopeta jos käyttö tympii? Parin millin päiväsatsista jos lopetat, niin selviät parin viikon flunssailulla ja vatsavaivoilla.

Parin viikon flunssalla ja vatsavaivoilla?! Ei hemmetti, et ole tosissas. Niitä oloja ei ihan noin kuvailla. Ja peukkujen määrästä huomaa, ettei mammoilla ole kokemusta asiasta. Jos se kaikki helvetti olisi parin viikon flunssalla ja vatsavaivoilla ohi, niin luulisitko että tätä helvettiä vapaaehtoisesti jatkaisin?? Pisin aika jonka olen käyttöni aikana ollut ilman, on 9 päivää. Ja se olo on kaukana flunssasta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsethän sä omalla rahalla vieroitukseen ihan heti, kun haluat. Säästä tai ota lainaa, jos säästöjä ei ole.

Vierailija
24/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei narkkaus ole sen kummempaa kuin joku "normaali" asia, mikä voi tehdä tuhoja lasten psyykelle.

Esim väkivaltainen kasvatus, oli se henkistä tai fyysistä, tai köyhyys, mikä vaan lapsen tunteiden ja tarpeiden laiminlyönti.

Menkää itseenne ja miettikää miksi suomessa on paljon mielenterveysongelmia?

Ensin oli ongelma, ja sitten ongelmaa yritetään hoitaa kemiallisesti. En usko että psyykkisesti terve koukuttuu päihteisiin. Päihteet on pakokeino ongelmasta.

Joskus ongelmat jatkuvat sukupolvien yli. Koska suomessa vallitsee vahva puhumattomuuden kulttuuri.

Vierailija
25/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heittelette piikkejä ympäri pihoja missä pikkulapset leikkivät?

Vierailija
26/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ymmärrä olevasi urpo, tiedätkö sitä?

Vierailija
27/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein "terveimmät" ovat suvaitsemattomin ryhmä. Koska te luulette että on täysin omaa ansiota että te olette niin terveitä. Teillä on vaan tuurilla saadut olosuhteet.

Vierailija
28/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseni voi olla naiivi kun en huumeista tiedä, mutta kysyn kuitenkin: jos pelkäät vieroitusoireita, niin etkö voisi lopettaa esim. kuukauden aikana niin, että pienentäisit määrää aina päivän tai parin välein ihan vähän kerrallaan? Ei ole tietenkään sama asia, mutta itse vieroitin itseni aikanaan kahvista tuolla tavalla, koska en halunnut sitä kamalaa päänsärkyä, jonka "cold turkey" olisi aiheuttanut.

Vierailija
29/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kysyä.

Vierailija
30/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole KOSKAAN heitellyt neuloja minnekkään ihmisten ilmoille, varsinkaan lasten leikkipaikoille! En halua että kukaan ulkopuolinen joutuu kärsimään heikkoudestani. En pyöri narkkipiireissä, minulla on vain yksi tuttava jolta kamani ostan. Olen heikko lurjus, pelkään vieroitusoireita, varsinkin henkinen puoli on hankala. En ole aloittanut tätä harrastusta huvikseen. Henkilökohtaisessa elämässäni tapahtui suuri tragedia, lisäksi olen aina ollut ujo ja syrjäänvetäytyvä. Yritin lievittää pahaa oloani väärinkeinoin, ja nyt olen koukussa. Häpeän tätä ja itseäni.

Ap

Vierailija
31/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokenut kirjoitti:

Olen kolmekymppinen nainen ja määritelmien mukaan narkomaani. Olen koukussa yhteen aineeseen jota joudun käyttämään päivittäin suonensisäisesti. Ulospäin kukaan ei sitä näe, pidän huolta itsestäni, minulla on kaunis koti, parisuhde ja hyvä työpaikka. Me "narkkarit" ei aina olla siellä kaduilla paskasina pyöriviä hörhöjä, vaan tavallisia ihmisiä joilla on riippuvuus.

Luulet ap, että pystyt handlaamaan ongelmasi. Ehkä. Siihen asti, kunnes hanasi menee kiinni jostain syystä. Silloin susta tulee se kadulla pyörivä hörhö. Saat tutustua uusiin ihmisiin :)

Vierailija
32/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan kysymykseni: jos pelkäät vieroitusoireita, niin mikset vieroita itseäsi ihan pikkuhiljaa? Olisi kiva saada tähän vastaus, kun kerran tällaisen ketjun aloitit.

Vierailija
33/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko tarkemmin vieroitusoireista?

Vierailija
34/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

]Olen kolmekymppinen nainen ja määritelmien mukaan narkomaani. Olen koukussa yhteen aineeseen jota joudun käyttämään päivittäin suonensisäisesti. Ulospäin kukaan ei sitä näe, pidän huolta itsestäni, minulla on kaunis koti, parisuhde ja hyvä työpaikka. Me "narkkarit" ei aina olla siellä kaduilla paskasina pyöriviä hörhöjä, vaan tavallisia ihmisiä joilla on riippuvuus.

Luulet ap, että pystyt handlaamaan ongelmasi. Ehkä. Siihen asti, kunnes hanasi menee kiinni jostain syystä. Silloin susta tulee se kadulla pyörivä hörhö. Saat tutustua uusiin ihmisiin :)

^^Sä vaikutat niin symppikseltä että toivon että sun elämäntilanteesi täysin sinusta riippumatta vie sinut sinne kaduille hörhöilemään. Säkin saat tutustua uusiin ihmisiin <3 Toivottvasti koet tämän pian.

Vierailija
35/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt kun mulla on krooninen sairaus, että se voi olla yhtä paha stressi lapselleni kuin köyhyys tai päihde- tai mielenterveysongelma. Eihän se mun vika ole, mutta onko sillä väliä jos seuraukset on samat.

Vierailija
36/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytön ketju. Ap kysyy haluatko kysyä jotakin, mutta ei vastaa kunnolla mihinkään kysymykseen. Valittaa vain miten täällä ei tietenkään voi keskustella.

Vierailija
37/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pelkää piikittämisen terveysvaikutuksia? Lähipiirissä yksi kuoli mädäntyneistä verisuonista johtuviin komplikaatioihin. Yritettiin elvyttää mutta mätä oli levinnyt sydämen lihaksiin. Ei ollut kaunis eikä kivuton tapa lähteä.

Aloita pienentämällä annosta joka päivä. Älä enää valehtele itsellesi ja puolustele kaman käyttöä. Kerran se kirpaisee, mutta pääset irti varmasti!

Vierailija
38/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sentään ns. kunnon ihminen siinä että katuu kovasti käyttöään ja haluaa siitä eroon. 

Itse olen häpeämätön kusipää, joka aion käyttää loppuikäni. Lapsia ei ole eikä tule, eikä puolisoa, eli kukaan muu kuin minä ei tästä kärsitä. Minusta vaan mielenkiintoisinta mitä on, on tutkia erilaisia tietoisuudentiloja erilaisten aineiden avulla. Esim. lomamatka ulkomaille, ei kiinnosta yhtään. Sen sijaan matka erilaisiin tietoisuudentiloihin kotisohvalla uudella kiinnostavaalla aineella - johan alkaa tuntua hyvää jännitystä. 

Ai niin ja käyn ihan töissä it-alalla joten ei tarvi mua edes sosiaalituella elättää. Töissä hyvin harvoin olen minkään aineen vaikutuksen alainen, joskus pari kertaa opiaattikipulääkkeiden kyllä olen ollut. Mulla on toisaalta niihin kroonisen kipusairauden takia resepti joten ihan luvallista käyttöä. 

Vierailija
39/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen narkkari, tai jos en narkkari niin päihdeongelmainen ainakin. En käytä alkoholia lainkaan, enkä ole koskaan piikittänyt itseäni.

Tässä rehellinen kuvaus huumeidenkäytöstäni arkisin, 3 arkipäivää 5 on about tätä:

Aloitan aamuni sekoittamalla aamukahviin 0,1 lainin Amfetamiinia. Herään joka aamu n. klo 6. Vielä ennen töihin lähtöä, saatan sniffata yhden 0,1 viivan kokaiinia, jos sitä sattuu olemaan. Voi tsiisus että on mielettömän luova ja energinen olo bussissa matkalla töihin :D

Sitten töihin, palavereja ja muuta raskasta koko päivä. Minulla on alaisia ja työni vastuullista, pyöritän satoja tuhansia euroja rahaa päivittäin.

Töissä saatan ottaa yhden viivan vessassa salaa amfetamiinia siinä klo 11-13 pintaan. Jos sattuu olemaan Kokaiinia niin sitten sitä. Joskus lipsuu (harvoin) siihen että vetäsen toisetkin lainit töissä. Sitten kotiin, ja riippuen siitä olenko boostannut aamuannosta päivällä, siivoan, kokkaan, touhuan, tapaan kavereita. Jos en ole boostannut, alkaa olla aika väsynyt ja tyhjä olo, ja makaan sohvalla telkkaria tuijotellen illan. Joskus sorrun ottamaan xanorin jos on surkea olo laskuista johtuen. Illalla saan unta jos en ole boostaillut päivällä aamukahvipiriannosta, mutta jos olen, on vedettävä vähintään 1-3 xanoria että tulee uni.

Sama seuraavana päivänä. Tämä siis, kuten sanottu arkisin ehkä 3 x viikossa. 2 päivää menee aineitta, arkisin siis. Viikonloppuna perjantaisin kun muut ikäiseni ja yhtä kouluttautuneet ihmiset siemailevat ja vertailevat huippuviinejään, minä näen vaivaa saadakseni mahdollisimman hyvälaatuista kokaiinia. Sitä sitten sieraimiin perjantain kunniaksi, usein yksin kotona hyvästä musiikista nauttien (baareja en jaksa) tai sitten jonkun ystävän luona samaa harjoittaen. Pe iltana tuhti annos xanoreita ja pameja naamaan että pystyy yöllä nukkumaan, lauantaina ehkä parit lainit ja sunnuntaina yleensä ilman.

Olen laskenut, että käytän kuukaudessa 3-6 g amfetamiinia ehkä 4g/ kk menee lähimmäksi. Kustannusta tästä tulee  noin 60-100 e / kk. Kokaiinia -olen valmis maksamaan hyvästä, heikkolaatuiseen en koske ja olen ennemmin sitten ilman- menee ehkä 3-4 g / kk. joskus enemmän, joskus vähemmän. Xanorit maksaa noin 0,5 e - 1 e kpl. Huumeidenkäyttöni kustantaa minulle siis kuukausitasolla noin 400 euroa keskimäärin. Ja olen täysin päihteettä viikossa 2-3 päivää. Jonain päivänähän tämä lähtee lapasesta, mutta olen itsekin yllättynyt miten pitkään tämä sama linja on pysynyt (3 vuotta). Amfetamiiniin suhtaudun kuin lääkkeeseen, mutta kokaiini on rakkauteni. Jos tarjolla olisi useammin parempilaatuista niin olisin todella nopeasti todella koukussa, tolet tähän aineeeseen kun kasvaa ihan silmissä.

Pidän itseäni narkomaanina, tosin en tiedä millaiset viekkarit tulisi jos olisi yhtäkkiä ilman mitään. Kokaiinista tulee vieroitusoireita jos on ottanut vaikke 4-5 päivänä putkeen ja sitten on ilman, muuten ei. Amfetamiinista ei tule viekkareita, joskus olen ollut viikkojakin ilman.

Mutta joo, katotaan kauan tämä tulellaleikkiminen jatkuu :)

t- nainen 31-v

Vierailija
40/45 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen narkkari, tai jos en narkkari niin päihdeongelmainen ainakin. En käytä alkoholia lainkaan, enkä ole koskaan piikittänyt itseäni.

Tässä rehellinen kuvaus huumeidenkäytöstäni arkisin, 3 arkipäivää 5 on about tätä:

Aloitan aamuni sekoittamalla aamukahviin 0,1 lainin Amfetamiinia. Herään joka aamu n. klo 6. Vielä ennen töihin lähtöä, saatan sniffata yhden 0,1 viivan kokaiinia, jos sitä sattuu olemaan. Voi tsiisus että on mielettömän luova ja energinen olo bussissa matkalla töihin :D

Sitten töihin, palavereja ja muuta raskasta koko päivä. Minulla on alaisia ja työni vastuullista, pyöritän satoja tuhansia euroja rahaa päivittäin.

Töissä saatan ottaa yhden viivan vessassa salaa amfetamiinia siinä klo 11-13 pintaan. Jos sattuu olemaan Kokaiinia niin sitten sitä. Joskus lipsuu (harvoin) siihen että vetäsen toisetkin lainit töissä. Sitten kotiin, ja riippuen siitä olenko boostannut aamuannosta päivällä, siivoan, kokkaan, touhuan, tapaan kavereita. Jos en ole boostannut, alkaa olla aika väsynyt ja tyhjä olo, ja makaan sohvalla telkkaria tuijotellen illan. Joskus sorrun ottamaan xanorin jos on surkea olo laskuista johtuen. Illalla saan unta jos en ole boostaillut päivällä aamukahvipiriannosta, mutta jos olen, on vedettävä vähintään 1-3 xanoria että tulee uni.

Sama seuraavana päivänä. Tämä siis, kuten sanottu arkisin ehkä 3 x viikossa. 2 päivää menee aineitta, arkisin siis. Viikonloppuna perjantaisin kun muut ikäiseni ja yhtä kouluttautuneet ihmiset siemailevat ja vertailevat huippuviinejään, minä näen vaivaa saadakseni mahdollisimman hyvälaatuista kokaiinia. Sitä sitten sieraimiin perjantain kunniaksi, usein yksin kotona hyvästä musiikista nauttien (baareja en jaksa) tai sitten jonkun ystävän luona samaa harjoittaen. Pe iltana tuhti annos xanoreita ja pameja naamaan että pystyy yöllä nukkumaan, lauantaina ehkä parit lainit ja sunnuntaina yleensä ilman.

Olen laskenut, että käytän kuukaudessa 3-6 g amfetamiinia ehkä 4g/ kk menee lähimmäksi. Kustannusta tästä tulee  noin 60-100 e / kk. Kokaiinia -olen valmis maksamaan hyvästä, heikkolaatuiseen en koske ja olen ennemmin sitten ilman- menee ehkä 3-4 g / kk. joskus enemmän, joskus vähemmän. Xanorit maksaa noin 0,5 e - 1 e kpl. Huumeidenkäyttöni kustantaa minulle siis kuukausitasolla noin 400 euroa keskimäärin. Ja olen täysin päihteettä viikossa 2-3 päivää. Jonain päivänähän tämä lähtee lapasesta, mutta olen itsekin yllättynyt miten pitkään tämä sama linja on pysynyt (3 vuotta). Amfetamiiniin suhtaudun kuin lääkkeeseen, mutta kokaiini on rakkauteni. Jos tarjolla olisi useammin parempilaatuista niin olisin todella nopeasti todella koukussa, tolet tähän aineeeseen kun kasvaa ihan silmissä.

Pidän itseäni narkomaanina, tosin en tiedä millaiset viekkarit tulisi jos olisi yhtäkkiä ilman mitään. Kokaiinista tulee vieroitusoireita jos on ottanut vaikke 4-5 päivänä putkeen ja sitten on ilman, muuten ei. Amfetamiinista ei tule viekkareita, joskus olen ollut viikkojakin ilman.

Mutta joo, katotaan kauan tämä tulellaleikkiminen jatkuu :)

t- nainen 31-v

Maksa ei kyllä kauaa jaksa tuollaista myrkytystä :( Kauan kun jatkat napeilla itsesi nukuttamista, niin et saa enää nukuttua ilman niitä.