20v pojalla ei ole ollut yhtään tyttöystävää
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teininä seurustelu on hyvä ennuste sille, että vanhempanakin löytää puolison.
18-vuotias tyttäreni ei ole vielä seurustelut, mutta on saanut pojilta huomiota. Tyttö ei vain itse ole ollut romanttisessa mielessä kiinnostunut kyseisistä pojista.
En usko, että tyttärestäni tulee vanhapiika. Kyllä hän varmasti alkaa seurustella, kunhan löytää sopivan pojan.
Kommenttisi on naurettava. Jos ei ole parikymppisenä seurustellut, ei se tarkoita, että henkilö olisi ikätovereitaan huonompi ikisinkku, jolle puolison löytäminen on tuskallisen vaikeaa.
hulluja turhia paineita nuorille kirjoitti:
Oma poikani saman ikäinen. Kuinka joku voi olla noin omituinen, että pelkää parikymppisen nuoren joutuvan "vanhaksipojaksi" jos ei ole vielä seurustellut? Sitten voi jo vähän ihmetellä, jos poika on 35 eikä vieläkään ala kumppania löytyä.
Jos poika on 35 eikä naista homohan tuo. Kuten Jari Litmasen vaimo sanoi : Kaikki 3kymppiset miehet on joko varattuja tai homoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teininä seurustelu on hyvä ennuste sille, että vanhempanakin löytää puolison.
18-vuotias tyttäreni ei ole vielä seurustelut, mutta on saanut pojilta huomiota. Tyttö ei vain itse ole ollut romanttisessa mielessä kiinnostunut kyseisistä pojista.
En usko, että tyttärestäni tulee vanhapiika. Kyllä hän varmasti alkaa seurustella, kunhan löytää sopivan pojan.Kommenttisi on naurettava. Jos ei ole parikymppisenä seurustellut, ei se tarkoita, että henkilö olisi ikätovereitaan huonompi ikisinkku, jolle puolison löytäminen on tuskallisen vaikeaa.
Niin, naisten kohdalla asia onkin ehkä näin, mutta miesten kohdalla täysin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole vielä paha ikä ja vaikka olisikin ollut jo jokin suhde, niin ei se vielä takaisi, että tulevaisuudessakin löytyisi kumppaneita ja puoliso.
Ja millähän kaavalla voit tuollaisen ennusteen laskea? Ihan jo oman tuttavapiirin perusteella voin sanoa, että teininä seurustelulla tai seurustelemattomuudella ei ole mitään suoraa yhteyttä tulevaisuuden parisuhteisiin. Yksi tapaa "sen oikean" 15-vuotiaana ja on hänen kanssaan loppuelämän, toinen käy läpi kymmeniä suhteita eikä koskaan vakiinnu, kolmas hyppii nuorena suhteesta toiseen ja vakiintuu kolmikymppisenä, neljäs menee naimisiin 18-vuotiaana ja eroaa kymmenen vuoden päästä koska kaipaa vaihtelua, viides tapaa "sen oikean" kolmekymppisenä ilman aiempia suhteita jne. Ihmissuhteet ovat sattumaa tai kohtaloa tai mitä sanaa kukakin nyt haluaa käyttää. Ne eivät noudata mitään laskennallisia ennusteita tai todennäköisyyksiä.
Ap:lle ei syytä huoleen. Poika tekee omat valintansa ja löytää varmasti itselleen sopivan tien elämässä vaikka vielä ei tyttö- tai poikaystäviä olekaan näkynyt tai välttämättä tule koskaan näkymäänkään. Tärkeintä, että poika olisi itse tyytyväinen elämäänsä
Mitä vanhemmaksi ensimmäinen seurustelu menee, niin sitä vaikeammaksi sen aloittaminen käy.
Minulla on muutamaa vuotta vanhemmat pojat, jotka eivät ole koskaan seurustelleet. Enpä tuosta ota paineita.
Mieheni oli vielä vanhempi tavatessamme, eikä hänellä ollut taustalla ainakaan pitkää riviä naisia. Hänestä tuli erinomainen aviomies ja isä.
mies-96 kirjoitti:
No ei sitä vielä kannattakkaan parikymppisenä alkaa parisuhteeseen vaan nauttia enemmin nuoruudesta ja harrastaa naistenkaa paljon yhden illan juttuja.
M20
No joillekin miehille yhden illan juttujen tai seurustelun saaminen on yhtä todennäköinen haave, mitä lottovoitto.
Olen 24 vuotias nainen ja en ole seurustellut. Pari friends with benefits suhdetta ollut. En vain tunne vielä tarvetta sitoutua. Viihdyn sinkkuna. Aika menee opiskelun, kavereiden ja järjestötoiminnanparissa.
Hmmm mistäköhän voisi johtua? Ei sillä että pojassa mitään vikaa on mutta ne kotiolot ja suhde oikeaan äitiin vaikuttaa paljon. Onko sun poika myös heikkolahjainen niinku sinä? entä fyysisesti poikkeava esim skolioosi? jos on niin noihan sulkee pois mahdollisuuden seurusteluun
Vierailija kirjoitti:
Olen 24 vuotias nainen ja en ole seurustellut. Pari friends with benefits suhdetta ollut. En vain tunne vielä tarvetta sitoutua. Viihdyn sinkkuna. Aika menee opiskelun, kavereiden ja järjestötoiminnanparissa.
Naisilla näin...
samanikäinen olen mutta nainen enkä oikeastaan ole ikinä ollut suhteessa miehiin.ulkonäöltäni olen huomiota herättävä ja kaunis,ainakin kun laittaudun.olen puhelias ja opiskelen amk:ssa.ihan normaali ihminen.ylipainoa ei ole, vaikka te aina haukuttekin naisten ulkonäön, jos miessuhteita ei ole.mua lähestyy yleensä ulkomaalaiset ja vanhat miehet ja nuoret miehet ei edes puhu mulle.ei ole siis edes mahdollista seurustella, tilaisuuksia ei synny.en näkisi tuon olevan vakavaa.media vain tyrkyttää kuvaa teinisuhteista ja teiniseksistä ja se varmasti sekoittaa pään.
Onko saanut ikinä pillua? Sekin ratkaisee paljon.
Minun tytär täyttää kohta 18. Opiskelee kahdessa koulussa joten kavereita on aika paljon, niin tyttöjä kuin poikia. Ei ole yhtään virallista poikaystävää tuonut näytille ja on itse sanonut ettei aio vielä pitkään aikaan sitoutua kehenkään, koska suunnittelee opiskelua muuallakin kuin kotikaupungissa. Toivon että pitää päänsä mahdollisimman pitkään.
Monet ystävistäni aloittivat ensimmäisen seurustelusuhteensa siinä 18-20-vuotiaina. Muutama tuntui löytävävän sen oikean, sillä ovat yhdessä edelleen näin 5-7 vuotta myöhemmin.
Aloin itse seurustelemaan ensimmäistä kertaa kun olin 19vuotta, kyseessä oli silloisen poikaystäväni ensimmäinen suhde myös (hän oli 22v). Nykyiseni tapasin kun hän oli 26v, ja tämä oli hänen ensimmäinen suhteensa.
Sitä enemmän metsään menee mitä enemmän alat äitinä asiaa vöyhkäämään ja poikaa hyysäämään.
Vierailija kirjoitti:
Minun tytär täyttää kohta 18. Opiskelee kahdessa koulussa joten kavereita on aika paljon, niin tyttöjä kuin poikia. Ei ole yhtään virallista poikaystävää tuonut näytille ja on itse sanonut ettei aio vielä pitkään aikaan sitoutua kehenkään, koska suunnittelee opiskelua muuallakin kuin kotikaupungissa. Toivon että pitää päänsä mahdollisimman pitkään.
Naisenahan ei ole pakko sitoutua, kun seksiä saa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko poika itse huolissaan?
Tuskin jakaa huoltaan äitinsä kanssa.
Ehtii vielä.
Parhaimmat tytöt saattaa kyllä olla kohta viety.
No ei sitä vielä kannattakkaan parikymppisenä alkaa parisuhteeseen vaan nauttia enemmin nuoruudesta ja harrastaa naistenkaa paljon yhden illan juttuja.
M20