Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 168cm pitkästä, joka painaa 56 kg.

Vierailija
03.01.2017 |

Minusta on turhan laiha.
Mahtaako syödä mitään.
Oon 165cm pitkä ja painan 60 kg enkä kyllä haluaisi olla yhtään laihempi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi on normaali joten hoikkuudesta tuskin on terveydelle haittaa. Lisäksi ajattelen ettei toisten laihuus, lihavuus tai keskipainoisuus kuulu minulle pätkääkään.

Vierailija
2/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, mä olen 165 cm ja 53 kg, ja pidän itseäni ihan sopivana. JOten en osaa oikein mitään ajatella tuosta pituudesta ja painosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon ruumiinrakenteesta. Olen 164 ja haluaisin olla max 58 kg. Nyt oon 63 ja on vatsamakkaroita.

Vierailija
4/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään koska ei kukaan sitä painoa päältä päin näe. Typerä topic!

Vierailija
5/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Minkä takia juuri tuota pituus-painoyhdistelmää pitäisi ajatella? Maailmassa on miljardeja pittiksia ja painoja.

Vierailija
6/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa ei tosiaan näe päältä. Minä 170/52 enkä ole luuranko.

Vierailija
7/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi ajatella? Mun puolisoni on 187 cm pitkä ja painaa alle 70 kg. Ihan normaali ihminen on. Meitä on eri mallisia. Ihminen on "liian laiha" silloin, jos hän ei oikeasti syö tarpeeksi. Hyvin hoikka ihminen voi syödä ihan riittävästi, jopa aika reilusti.

Vierailija
8/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175/55 ja täysin sopivan painoinen, joten kehonrakenne on suuri vaikuttaja "ihanteellisessa" painossa.

Vierailija
9/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hankala sanoa kun en ole nähnyt, ei paino kerro paljoakaan...

Vierailija
10/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruumiinrakenteesta. Olen itse 167 cm pätkä.

Pari vuotta sitten olin noin 56-kiloinen, ja kaikki pitivät ruipelona.

Minulla on leveät hartiat, joten paidat pti ostella sen mukaan. Pahin oli, kun olin yleisötapahtumassa etsimässä istuinta, ja keski-ikäinen rouva kaappasi minut viereensä sanoen "kyllä noin laiha poika tänne mahtuu".

Vierailija
11/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastonkuva auttaisi kommentointia.

Vierailija
12/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noi mitat olisi miehellä, niin hän olisi mittojen puolesta täydellinen sotilas. Varsinkin jos on paini- ja/ tai partiotaustaa. Nämä miehet revitään käsistä ja niistä koulutetaan sissejä. Kantavat mukisematta sen mitä muutkin. Mutta sen lisäksi ovat pienirakenteisina hyvin liikkuvia, nopeita, vaikeasti havaittavia ja ylipäätään vaikeita maalitauluja. 

Vierailija
13/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva naiseksi, kääpiö mieheksi.

Vierailija
14/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aika hintelä, itse olen 190 ja painan 95. Mielestäni olen sopusuhtainen.

Vierailija
15/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen minun mitat.

Ajattelen itsestäni, että olen sopusuhtainen. Kapea vyötärö ja kapea lantio. Tiimalasi. On perse ja reidet. Kapeat käsivarret ja hoikat sääret. Pukeudun vartalolleni sopiviin malleihin en esim. pillifarkkuihin. Jalat on pitkät, en ole ns. persjalkainen. Olen siis muodokas, läski ei kerry keskivartaloon vaan sinne mihin kuuluukin.

Mikä tämän aloituksen pointti oli?

Vierailija
16/16 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 165 cm ja painan 54 kiloa. Mun pitäisi syödä jatkuvasti yli oman energiatarpeeni, että painaisin tuon sun 60 kiloa, ja silloin itsellä olisi huono, ähky ja raskas olo. En myös olisi enää 60 kiloisena sopusuhtainen vaan painoa alkaisi kertyä vääriin paikkoihin. Vyötärö mm. katoaisi täysin.

Se on siis aika yksilöllistä, mikä paino on kenellekin se paras ja terveellinen hyvän olon paino. Pelkän pituuden perusteella ei voi vetää yksinkertaistettuja johtopäätöksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi