Miksi me emme saa työttöminä asuntolainaa kun kerran
vuokraakin joudumme maksamaan 320e ja hyvin sen pystymme maksamaan. Tuon verran kun lyhentäis lainaa niin saatais joskus oma ja jos töitä ilmaantuu niin maksettais enemmän. Ihan hullua maksaa vuokraa ja pysyä köyhänä sen vuoksi.
Kommentit (27)
Ihmetten siis noita jotka eivät ole lainaa saaneet... Minä olen opiskelija ja miehellä bruttotulot reilu 3000 euroa kuussa, saatiin pankista 180 000 euron laina...
gissä missä on todella kallita asunnot. Kyllä ne ovat itse maksaneet liitolle/kassalle rahoja että saavat sitten korvauksen jos jäävät työttömäksi mutta ei sitäkään loputtomasti saada.
Vierailija:
Kävin huvikseni laskemassa laskurilla ja vaikka ois 500 eur kk niin laina-aika ois 90 vuotta =)...
Päälle yhtiövastike vajaa 130 euroa/kk. Minä lasten kanssa kotona ja miehen bruttopalkka 2250 euroa/kk. Kaksiohan me vaan saatiin, mutta omaa kuitenkin päätettiin alkaa mieluummin maksamaan. Vaihdetaan sitten isompaan, kun minäkin palaan työelämään.
Yrittää muita pankkeja.
Vierailija:
Sama kun se yh äitiyslomalainen joka halusi ilamn vakityöpaikkaakaan asuntolainan.... :D
Työttömänä äitiyslomalaisena sain kyllä asuntolainan ilman miehen tulojen mukaan alskemista =) Lyhennys 430e kuussa korkoineen,ja sähkö ja puut siihen päälle.
Vierailija:
Sama kun se yh äitiyslomalainen joka halusi ilamn vakityöpaikkaakaan asuntolainan.... :D
jo 540 000e lainan.