Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi me emme saa työttöminä asuntolainaa kun kerran

Vierailija
14.03.2006 |

vuokraakin joudumme maksamaan 320e ja hyvin sen pystymme maksamaan. Tuon verran kun lyhentäis lainaa niin saatais joskus oma ja jos töitä ilmaantuu niin maksettais enemmän. Ihan hullua maksaa vuokraa ja pysyä köyhänä sen vuoksi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset joutuu maksamaan sen työllään.

Vierailija
2/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lainanlyhennyksen lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit tuolla rahalla maksaa omaa asuntoa?

Näkisin mielläni laskelmat asumiskustannuksistanne, olettaen, että saisitte lainan. Muista ottaa mukaan lainan lyhennys, korot ja muut asumismenot (yhtiövastike, vesi tms.).

Vierailija
4/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes ole iso laina ja siitäkin minimi takasinmaksu oli 600e kuussa + kaikki muut asumismenot jotka meillä on yli 400e kuussa, niin ei sitä kamalasti varmaan pankkia houkuttelisi lainaa myöntää jos olisi työtön.

Vierailija
5/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule mikään 320 euroa riitä.

Vierailija
6/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun se yh äitiyslomalainen joka halusi ilamn vakityöpaikkaakaan asuntolainan.... :D

Vierailija
7/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yh, joka on äitiyslomalla saa:) Tiedämpä tapauksenkin.

Vierailija
8/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokraa saa jo lyhennettyä komeesti omaa. Rivariosake me vaan ostettais ja siin ois yhtiövastike 71e ja hinta 119 000e. Sähkölasku tulis niinkuin tähänkin. Ei siinä sen kummempia kuluja ois ja saatais joskus omaksi ja mehän lototaan joka lauantai et luvattais pankille maksaa heti koko laina jos tärähtäs 7 oikein.

Vierailija
9/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä hyväpalkkainen työ, minä omasta hoitovapaalla. Ei ole rahavelkoja tms. Vuokraa maksetaan kokoajan 850euroa/kk. Ja jää joka kuukausi säästöönkin.

Kun muutamasta pankista kysyttiin, meni mielenkiinto.

Vierailija
10/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta, meillä oliki vuokra 700e. Nytemmin lainaa on 110000e ja lyhennetään kuussa 590e, mitä pienemmäksi ei saatu lyhennystä. Enemmän tähän touhuun kuitenkin menee, kun vuokralla asumiseen:(

Vierailija
11/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noista lyhennyksistä. Ostimme ison melko hyvä kuntoisen rivarikolmion mukavalta alueelta, lyhennys 230e/kk kohtuullisella laina-ajalla, vastike pieni. Asumiskulut voivat olla siis pienetkin, jos ei elele pk-seudulla...

Vierailija
12/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyy useammasta pankist. Meillä mä olen kotiäitinä, mies ei niin kamalan hyväpalkkasessa työssä, eikä mistään pankista kiukuteltu vaan oikeastaan tuputettiin lainaa.

Vierailija
13/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin suomea saa niin halpoja kämppiä ostettua?

Vierailija
14/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa on maksettu jo 5vuotta säännöllisesti 700e/kk.

Meillä se kaatui luottotietojen puuttumiseen,ne puuttuvat kun mies oli takaajana tutulleen. Tyhmästä päästä /liiasta luottamuksesta kärsitään nyt sit ja kauan....

Tästä nyt kärsitään sit koko perhe,vaikka mies oli yksin takaajana ennenkuin ollaan edes tavattu...

Itkettää.

Vierailija
15/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saada koskaan omaa ja tosiaan kaikki kärsitään kun mies on mennyt vetään nimmarinsa väärään paikkaan. Minä en yksin viitsi lainaa ottaa nimilleni vaikka sekin kai mahdollista.

Vierailija
16/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottohäiriöitä tms. Varmaan huonona päivänä satuttiin kysymään tai pärstä ei miellyttänyt. Kun siitäkin pankista keiltäytyivät, josta työttömälle " vähävaraiselle" sisarelleni tyrkyttivät? Ottaa vähän luonnonpäälle, eikä tee heti mieli kysyä uudestaan

t.joku tuolta aikaisemmista

Vierailija
17/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ossa!

Vierailija
18/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei siis ollut ap:lle, vaan teille muille, jotka ette ole saaneet lainaa kohtalaisilla tuloilla. Ap:n tilanne on kerrassaan älytön, sitä en jaksa edes kommentoida :/

Meillä lainaa 150 000¿, minä hoitovapaalla ja miehen bruttotolut noin 2500¿/kk. Minulla vielä pienemmät tulot, kun menen töihin. Lainan saimme ilman mitään nikottelua ja tarjouksia tuli useammastakin pankista. Vakuudet meillä omasta takaa.

Vierailija
19/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin 140000 lainaa, kun olin työttömänä ja mies töissä (tulot n.2500). Minulla oli joskus luottotiedot menneet, mutta merkintä oli jo poistunut. Parista pankista sanottiin ensin ei, mutta sammosta myönsi. Nyt kun olen myös töissä, saataisiin lainaa 200000.

Vierailija
20/27 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin huvikseni laskemassa laskurilla ja vaikka ois 500 eur kk niin laina-aika ois 90 vuotta =)...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä