Poikaystävä sanoi että eksään verrattuna rintani ovat kuin "nortin jämät"
Olen itsekin ollut aina arka näyttäytymään alasti/yläosattomissa pienten rintojen takia mutta tuo kommentti vei kyllä kaikki halut lopullisesti. Voiko tästä tulla enää mitään kun koko jätkä ällöttää nyt minua?
Kommentit (27)
Eipä poikaystävä kovin hienotunteinen ollut. Tuo kyllä osoitaa, että hän ei kovin paljoa tunteitasi ajatellut noin sanoessaan. On eri asia, jos kysyit mielipidettä, sillä kysyjä on vastuussa siitä, että kestää itse vastauksen. Kun sanot että koko jätkä ällöttää nyt, niin tiedät itse vastauksen kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin ollut aina arka näyttäytymään alasti/yläosattomissa pienten rintojen takia mutta tuo kommentti vei kyllä kaikki halut lopullisesti. Voiko tästä tulla enää mitään kun koko jätkä ällöttää nyt minua?
Eikö nortin jämät näytä kuitenkin paremmalta kuin polttamaton nortti? Nehän on pitkät ja kapeat
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että tätä norttia sinä et ime!
Tissisi ovat kuin Älämmän sininen.
Mitä ihmettä te naiset vedätte kilarit, jos miehet sanoo REHELLISESTI mitä mieltä ovat, koska aina toitotetaan sitä että REHELLINEN pitää olla??
Jos on pienet ja olemattomat tissit, sitten on ja kai sen saa sanoa. Arvatenkin AP on itse kysynyt miehensä mielipidettä tisseistään ja mies sanonut mitä mieltä on, suoraan ja kaartelematta ja nyt AP itkee kun on niin ruma eikä kelpaa, yyyh...
Se, että tissit on kuin nortin jämät, ei kuitenkaan välttämättä tarkoita sitä, että oot täysin kelpaamaton. Sulla voi AP olla vaikka hyvä perse, kauniit hiukset tai joku muu ominaisuus mistä miehesi pitää, vaikka ne tissit ei sulla kummoset olisikaan!
Itse olisin vain nauranut moiselle kommentille!
Yks mies kommentoi kerran mun tissejäni että "Miks sulla pitää olla noin vitun isot tissit?". Oisko tostakin pitäny suuttua?? No en suuttunu.
En olisi alun alkaenkaan edes alkanut seurustelemaan koska kyseessä selvästi tupakoitsija ja vielä pahemman luokan junttikin. Ne kyllä tosin usein kulkevat käsi kädessä.