Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloin/häpeällisin seksikokemuksesi?

Vierailija
03.01.2017 |

Minulla ehdottomasti tämä.

Kakskytvuotiaana olin silloisen tyttöystävän kotona (jossa asuivat myös tyttöystävän vanhemmat) saunassa tyttöystävän kanssa. Siellä sitten piti ruveta hommiin, nuoria ja innokkaita kun oltiin. Vaikka yritimme olla varovaisia, juuri huippukohdan jälkeen kävi niin, että ylälauteen kiinnikkeet pettivät ja koko lauderakennelma tuli ryminällä alas. Keneenkään ei onneksi fyysisesti sattunut, mutta noin 10 sekunnin kuluttua onnettomuushetkestä appiukko- ja anoppiehdokkaat olivat paikalla saunassa selvittämässä tilannetta - eikä jäänyt vahingossakaan epäselväksi, mitä saunassa oli haverin tapahtuessa hommailtu.

Naulailin sitten saunasta päästyäni korvat punaisina lauteiden kiinnitykset kuntoon...

M39

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessäni/allani kaunis nuori nainen, ns taskuvenus lyhyehkö sirokroppainen mutta isotissinen yms sanalla sanoen jokajampanseksiunelma. Eikä jumalauta ottanut eteen sillä kerralla, eikä kahdella uusintatreffeilläkään. Neljänsiä ei tullut ja  ymmärsin täysin hyvin miksi ei. Hävetti ja nolotti ja sitten vasta hävettikin kun myöhemmin  yksissä illanistujaisissa hän hiprakassa avautui ääneen arvelunsa meikäläisen kaappihomoudesta...

Kuukausi katastrofaalisen kolmannen yrityksen jälkeen vähemmän nätin naisen kanssa kovana kuin kanki, monta (pitkää) rundia ilman mitään ongelmia. Vielä tänä päivänäkin ihmetyttää miksi ei pystynyt tuon taskuvenuksen kanssa mihinkään :/

Vierailija
22/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on yksi vuosien takainen baaripoka. Epäluuloni heräsivät kun opiskelijapoika vei soluasuntoon mutta kovasti vakuutti ettei kämppis ole kotona vaan muualla. Vakuudeksi sitten vielä paukutti kovaäänisesti kämppiksen seinää ja puhui kovaan ääneen :D Antoisan ja vapautuneen painisession jälkeen järkytykseni oli suuri kun keittiöstä kuului kämppiksen iloinen puheensorina miehen hakiessa sieltä juotavaa. Elämäni ainoa kerta kun olen vakavasti harkinnut kiipeäväni ulos ikkunasta :D :D Terkkuja tutuille!

...se oli vain koodikoputus, jolla herätettiin kämppis arvostelemaan taiteellinen elämys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa ne oli ne teiniaikoijen kahden sekunnin seksiaktit. Melkein tekisi mennä pyytämään anteeksi niitä naisilta minun äärimmäisen nopeista suorituksista. En vain valitettavasti ymmärtänyt tuolloin yhtään mitään naisten tyydyttämisestä, joten he eivät varmasti saaneet mitään irti noista tilanteista :D Ensimmäiset kerrat olivat oikeasti niitä nosto, pisto, ravistus -suorituksia.

Vierailija
24/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kuuman kaverinkaverin luo yöksi baari-illan jälkeen. Kesken alkusormettelun mies alkoi ihmetellä, kun kätensä oli äkkiä ihan veressä. Oli sitten menkat mulla päättäneet alkaa useita päiviä ennen kuin kierron mukaan olisi pitänyt, ja voi hitto että hävetti. Mies yritti houkutella mua suihkuun kanssaan, mut kieltäydyin, kun olin niin epävarma kropastani vielä silloin nuorena. No, numeroita vaihdettiin kuitenkin ja jonkin ajan kuluttua tavattiin uudelleen hänen luonaan. Meininki kuumeni taas - ja sama juttu! Menkat oli kyllä loppuneet jo, mutta päättivät jostain syystä tarjota vielä viimeisen kiusauksen ja ruilauttaa taas veret käsille. En tajua vieläkään. Kolmansia treffejä ei enää tullut, en ihmettele yhtään.

Vierailija
25/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli treffit yhden todella kuuman isotissisen tummaverikön kanssa ja päästiin tositoimiin. Ajattelin antaa kunnon lämmittelyt ja nuolin pillua antaumuksella. Neiti laukesi raskaasti huohottaen ja nukahti saman tien.

Vierailija
26/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolona hyvällä tavalla ->

Bongasin nettitreffeiltä yhden pimun ja heti alkuillasta päätimme skipata baarikierrokset yms ja päädyimme hänen kommuunikämpille. Kerrostalokämpässä kortteerasi yhteensä neljä nuorta naista  ja jokaisella oma huoneensa toki. Pianhan sitä pantiin kuin kanit, paitsi että hän oli poikkeuksellisen äänekäs ja tuntui olevan vähän väliä saamassa minkä toi maailman tietoon estottomasti huutaen.

Ensimmäisen (ja pitkän) yhtäjaksoisen session jälkeen janotti, lähdin keittiöön hakemaan vettä . Siellähän kolme muuta kämppistä odotti pöydän ääressä, antoivat teatraaliset aplodit encorea pyytäen, yksi kysyi hihitellen pohjoisella aksentilla "mittee nää sille teet kun se tuolleen huutaa, ei se muiden kanssa pijä ääntä..."

Vierailija
27/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nolointa oli, kun mies iski tosi napakasti kantaan kiinni ja monen päivän ruinaamisen jälkeen sovin seksitreffit, niin äijällä ei ottanut eteen. Ei sitten mitenkään.. Nolointa tilanteessa oli vielä, että tahtoi nähdä vielä uudestaankin ja sama juttu.. 

Sen jälkeen kyllä kiersin koko miehen kaukaa. Ensin jankkaa ja vääntää ja sitten lopulta käy noin.

Nolotti, oikeasti.

Mulla käynyt aivan samoin. Ja tuntui, ettei miestä edes itseään nolottanut, ruinasi vaan vaikka monesti sanoin että ei ole mun tehtävä saada telttaa pystyyn. Kylmää, mutta silloin en halunnut muuta kuin seksiä.

Jos ei ole sun tehtävä saada telttaa pystyyn, niin ei ole miehen tehtävä tuottaa nautintoa tai orkku sinulle.

28/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
29/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 vuotiaana olin kesämökin rantasaunalla hommissa omin kätösin, serkkulikka tulee yllättäen paikalle ja näkee mistä on kyse.

Olin tosi nolona, mutta loppu hyvin kaikki hyvin.

Tuliko serkkulikka jeesaamaan?

Vierailija
30/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus monia vuosia sitten silloisen lukioihastuksen kanssa päädyttiin sänkyyn eikä ollut mitään seksitouhuja juuri ollut, olin niin tiukka ettei meinannut edes sormi mahtua sisään. No yritettiin hetki äheltää sitä munaa sisään, ei mennyt mutta sitten se jotenkin luiskahtikin persvakoon. Ei siis persereikään, vaan persposkien väliin ja mies alkoi sitten panna sinne. Olin aivan nolona enkä kehdannut sanoa mitään, hetki sitä kesti. Toivottavasti hän ei koskaan tajunnut tota, oltiin molemmat tosin vähän kännissä et ehkä ei edes ymmärtänyt. Nolottaa vieläkin...

Vierailija
31/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla kävi aikoinaan niin, että äiti avasi oven kesken hommien ja jätkä hätkähti ja tippui sängystä, kaatoi pöydälllä olleen limun pudotessaan ja lopulta istui  limpparilammikossa muna pystyssä äitinsä edessä.

Vierailija
32/33 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näistä tuttuja. Yksi kuumahko työtoveri kerran tunki jatkoille. Ei seissyt.

Toisen kerran...panin yhtä iloista pullukka kotipuolessa. Hyvät kyydit sain. Sitten kahdenkymmenen vuoden päästä se oli jollekulle kehaissut panneensa meikäläisen kanssa. En kiistänyt enkä myöntänyt kun ei ole tapana keskustella painoista. Mutta se tyttö oli ikävä kyllä lihonnut aivan muodottoman, sairaalloisen lihavaksi ja muuttunut aika pahansisuiseksi ja erikoiseksi myös. Toivottavasti kukaan ei uskonut että olisin painanut moista...Vaikka tosiasiassa olin.

Vierailija
33/33 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole sattunut mitään erityisen noloa.. Asia, joka kuitenkin kaduttaa on se, että kerran yksi todella kuuma blondi oikein ruinasi minut luokseen nukkumaan. No nukuttiin sitten vierekkäin. Miksi vitussa minä en pannut häntä??? Tyttö oli 16 v ja itse olin 17 v. Minulla oli silloin sellainen ajatus, että haluan harrastaa seksiä vain suhteessa. Tästä on aikaa jo kohta kymmenen vuotta ja ainakin 100 kertaa olen vetänythänen kuvilleen... Molemmat olemme suhteessa ja jos joskus tulee tilanne, että molemmat olemme sinkkuja, niin laitan heti viestiä tyyliin "jäikö meillä joku kesken".