Voinko anoppia kieltää tulemasta synnärille? Reilu kk aikaa ja hän jo toitotti kovaäänisesti, että tulee miehensä kanssa katsomaan.
Kommentit (64)
Taas nähdään tämä äitien syyllistäminen. Ihan sama mitä teet niin olet paska.
Minun mukaani synnytykseen ei tule muut kuin mieheni. Muut saavat nähdä vauvan sitten kun se sopii minulle, miehelleni ja vauvalle, vaikka se olisi vasta nimiäisissä. Jos joku sukulainen siitä kehtaa suuttua niin saa puolestani suksia kuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ehkä olet raskausjutuista stressaantunut. Itsekin olen, 3 viikkoa sektioon.
Mutta onko kypsää äiti-ihmiseltä alkaa sabotoimaan perheesi (myös miehesi ja lapsesi) välejä tulevaan mummoon oman kiukuttelun takia? Ei vaikuta aikuisen toiminnalta.
Lisäksi sairaala on helpoin paikka ottaa vieraat vastaan, ei tarvitse itse passata ketään ja vierailuaika on ainakin meillä rajoitettu tuntiin.Kertokaa nyt tyhmälle, että miten ihmeessä ne sukulaissuhteet menevät peruuttamattomasti päin persettä jos ei vauvaa pääse näkemään HETI?
hitto, se vauva ei tosiaan tule muistamaan ketä siellä sairaalassa häntä on ollut katsomassa. Jos taas mummuille kynnyskysymys suhteen luomiselle on se, onko päässyt heti näkemään, niin kannattanee noin nyt viimein vanhemmalla iällä kasvaa aikuiseksi.
No tota, pakko sanoa tähän, että uutena mummona olisin varmaan aluksi lapsenlapsesta tosi innoissani ja tahtoisin heti päästä katsomaan mutta jos sitten kuluisi viikkoja ja kuukausia niin into varmaan laantuisi ja tottuisin siihen, etten vauvaa ole nähnytkään ja sitten en enää itsekään pitäisi mitään kiirettä sen näkemisen kanssa. Jos se on sitten sitä mitä nuoriperhe toivoo, niin kaikin mokomin.
Heh. Esikoiseni syntymästä ei ollut montakaan tuntia, kun sattui sopivasti vierailutunti ja anoppi ponkaisi iloisena paikalle. Ei se mitään, hän on tosi kiva ihminen, mutta varmaan hän ihmetteli ulkomuotoani, kun hän on itse ollut sellainen pikasynnyttäjä (pellon reunaan ja sitten töitä jatkamaan -tyylinen varmaan) ja minä olin synnyttänyt lähes kaksi vuorokautta... No, meitä on moneksi.
Kai sinä itsekin ymmärrät kuuluvasi johonkin vähemmistöön, jos sinusta 18 henkeä samaan aikaan samassa huoneessa on ihanaa. Etniseen vai uskonnolliseen?
Me tulemme sellaisista perheoloista, joissa on keksitty sanonta " perhe on pahin".
Ikävää vierailurajoite on silloin, jos äiti joutuu olemaan pitkään sairaalassa ja on pitkä matka kotiin. Silloin läheisimmät eivät pääse käymään, eivätkä kaukaisemmat sukulaiset ja ystävät. Tämä ongelma on varmaan niin Oulussa kuin Rovaniemellä.