Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset on lampaita

Vierailija
03.01.2017 |

Meiltä myytiin yhteisesti maksetut sähköverkot ja tv-verkot ulkomaisille firmoille, kohta lähtee myös tieverkot. Lapsiamme kiusataan joka kouluasteella pakkoruotsilla. Terveydenhuolto ajetaan alas.

Ja suomalainen nurisee vain jossain nettipalstalla, mutta muuten ei mitään.

Eikö olisi aika kunnon kapinan ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän itsekin pillität. PItäisikö sun sitten näyttää esimerkkiä muille nousemalla ekana barrikadeille?

Vierailija
2/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nouse vaan kapinaan, noilla teemoilla mä jään vastapuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on maailman parhaita maita aivan jokaisella mittarilla mitattuna.

Ilmiselvä kapinan paikka, pakko myöntää...... *tirsk*

Vierailija
4/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä, suomalaiset ei osaa pitää puoliaan, ei yhteiskuntatasolla eikä edes työpaikoilla. Nössöjä ovat. Eikä tosiaankaan kannata kenenkään nousta "ekana barrikadeille" huonosti siinä käyn, kun alkaakin muut viheltelemään ja tutkimaan nurmikkoa jalkojensa alla, ehkä parhaimmat jopa kauhistelee moista kapinallista, miten se kehtaa :O Vaikka hetki sitten olivat samaa mieltä kaikesta.

Liian kilteiksi ja nöyriksi opetettuja.

Vierailija
5/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä samaa mieltä, suomalaiset ei osaa pitää puoliaan, ei yhteiskuntatasolla eikä edes työpaikoilla. Nössöjä ovat. Eikä tosiaankaan kannata kenenkään nousta "ekana barrikadeille" huonosti siinä käyn, kun alkaakin muut viheltelemään ja tutkimaan nurmikkoa jalkojensa alla, ehkä parhaimmat jopa kauhistelee moista kapinallista, miten se kehtaa :O Vaikka hetki sitten olivat samaa mieltä kaikesta.

Liian kilteiksi ja nöyriksi opetettuja.

Tai sitten olemme viisaita ja tiedämme missä mennään. Osaamme iloita siitä miten hyvin täällä on lähes kaikki asiat järjestetty.

Vierailija
6/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on maailman parhaita maita aivan jokaisella mittarilla mitattuna.

Oli.

Vierailija
7/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt edes saataisiin yhteys tässä edustuksellisessa demokratiassa valitsemiimme kansanedustajiin, jotta heidät voisi viran puolesta vastuullisina velvoittaa kertomaan mitä meinaavat. Ja eduskuntaryhmä ei sitten vastaa yhdenkään edustajan puolesta.

Vierailija
8/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tv- verkkoja tarvitan kun kaikki data on netissä

Vierailija
9/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*bäää-ääää!!!*

Vierailija
10/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on aina olleet poliittisesti aika naiiveja, uskoneet hyväuskoisesti että kyllä ne isot herrat siellä tietää mitä tekee ja parastamme ajattelee. 

Itse olen samaa mieltä, että erityisesti tämä nykyinen hallitus on tehnyt ja tekee tekoja, joista olisi syytä nousta barrikadeille, jos yhtään halutaan suojella hyvinvointivaltiota ja yhteiskuntaamme. 

Mutta ei tule onnistumaan. Kuten tästäkin ketjusta näkee, suomalaisilla ei ole sellaista  yhtenäisyyttä, että mitään tapahtuisi. Osan mielestä edelleen tämä on maailman paras maa eikä mitään parannettavaa siis ole. Osan mielestä koko Pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan saakin hävittää. Jos jotkut nousee barrikadeille, toinen puoli kansaa nauraa heidät sieltä alas ja asettuu poliittikkojen puolelle.