Vieläkö 70 v harrastaa seksiä?
Tuli mieleen kun näin 44 v naisena rakastan seksiä että milloin siitä joutuu luopumaan?
Kommentit (117)
Oikeesti. Ei 70+ vuotiiaat edes tiedä tästä palstasta. Mut kiva ku jaksatte esittää 70 vuotiaita😆🤣😂
Kyllä meitä aitoja 70-kymppisiä on ja kyllä, seksiä on 2-3 krt viikossa edelleen. Niin ihana vaimo.
Olen 63-vuotias mies, vaimo vuoden nuorempi. Jos ei ihmeitä tapahdu, meillä on varmasti vielä 70-vuotiainakin seksiä. Nyt sitä on 2 tai joskus 3 kertaaa viikossa. Ihan vaan lähärissä ollaan. Monesti onnistuu ilman erektiolääkkeitäkin aamuisin viikonloppuna. Kumpikin haluaa sen verran ja saamme kumpikin orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 63-vuotias mies, vaimo vuoden nuorempi. Jos ei ihmeitä tapahdu, meillä on varmasti vielä 70-vuotiainakin seksiä. Nyt sitä on 2 tai joskus 3 kertaaa viikossa. Ihan vaan lähärissä ollaan. Monesti onnistuu ilman erektiolääkkeitäkin aamuisin viikonloppuna. Kumpikin haluaa sen verran ja saamme kumpikin orgasmin.
Ihmeitä tapahtuu, odota vain rauhassa.
Oikeesti. Ei täällä ole yhtään yli 60v henkilöä! Ei heitä kiinnosta vauva palsta!
Voit Pertsa mennä kouluun!! Opettaja jo odottaa!!
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti. Ei täällä ole yhtään yli 60v henkilöä! Ei heitä kiinnosta vauva palsta!
Onko Pertsan pulpetti siinä sun vieressä sitten tyhjä, vai?
Todellisuudessa täällä ei ole ketään yli 30 vuotiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Pertsan pulpetti siinä sun vieressä sitten tyhjä, vai?
Siitä en tiedä. Kävin koulua viimeksi 90 luvulla.
Itse olen 52-vuotias nainen, parisuhteessa 13 vuotta nuoremman miehen kanssa, mutta haaveilen alinomaa tapaavani kaltaisesi 70+ miehen, jonka kanssa nauttia seksistä. Salaisesta seksistä tässä tapauksessa, mutta uskon, ettei tämä 70+ mieskään pitäisi pahana salaista järjestelyä, mikäli pääsisi toteuttamaan hänen ja minun haaveita. Jkl. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka haluaa edes panna 70..
Höpö höpö, itse olen 72v M ja panohaluja riittää. Ehkä sinun pitäisi kasvaa hiukan, niin ymmärtäisit asian.
Haaveissa sinun kaltaisesi, innokas ja kyvykäs 70+ mies. Salaisesti. Jkl, n52.
Vierailija kirjoitti:
Vielä, onneksi on nuorempia miehiä, jotka haluavat elämäänsä jotain extraa ;)
En tarkoita rippikouluikäisiä
Silloin oli pantu jo muutamia vuosia. Tosin opettajakaan ei ollut noin vanha.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa täällä ei ole ketään yli 30 vuotiasta.
Todellisuudessa ja kommenteista päätellen vain muutama on yli 12 vee ja loput 7-8 on alle.
ei mahdollista. ( kaksi perustavanlaista syytä siihen)
-
1. Naiset +39v max! - Eivät omista enää yhtään sitä sexdrive/olisi luonnostaan enää seksuaalisesti aktiiveja. (Fakta. vrt.naisen kyky synnyttää.jne - paras aika: alle 25v max! )
2. Naiset +40v +50v +60 ja todellakin +70..vuotta!!
(älkää olko täysin naurettavia! - Edes ajatella 'moista').
-
Kukaan ei ( ei todellakaan! ) ole ikuisesti nuori..
Seksi on kivaa ja sitä harrastetaan 3-5 krt/vko.
N72M65
Kyllähän Urho Kekkostakin naiset olisivat kiinnostaneet . Minkäs ikäinen Urkki olikaan. Silloin vaan ei ollut potenssipillereitä
Vierailija kirjoitti:
Osa kyllä, osa ei. Miehillä tietysti jos ei seiso, niin ainakin panohommat jää väliin. Naisella tietysti helpompaa, hommahan onnistuu vaikka 100-vuotiaana, jos sattuu haluja olemaan. Muistan kerran kun tuli telkusta tuli ohjelma jostain todella vanhasta avioparista, olivat yli 80-v ja edelleen olivat kuin nuoret rakastavaiset ja hihittelivät, että joka päivä hellitellään ja seksiäkin vielä on n. kerran kuukaudessa. Ei ollut suomalainen ohjelma, olisko ollut tanskalainen.
Naisilla on myös kumppaniehdokkaita 100-vuotiaaksi. Miehillä alkaa radikaalisti tilaisuudet vähenemään 35 ikävuoden kieppeillä.
Ap: itsekin rakastan seksiä, mutta jouduin luopumaan siitä 2017. Kumppania ei enää ole seksin harrastamiseen.
1-3 × kk