Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö uskottavana lääkäriä, joka tupakoi itse ja pitää esitelmiä tupakoinnin vaarallisuudesta terveydelle??

Vierailija
03.01.2017 |

Joopa joo, kerran jos toisenkin olen asioinnut lääkärillä, joka tuoksuu niin tupakan savulle, ettei tosikaan. Tupakan lemu tuoksahti jopa tukossa olevien poskionteloitteni lävitse, kun lääkäri kumartui tutkimaan lampulla nenäni sieraimia ja korviani sekä kuunteli keuhkoni stetoskoopilla.
Kerran vapaa-ajallaan näin terveyssentraalin lääkärini vetävän posket lommollaan erään kauppakeskuksen oven suulla tupakkia.
Huom: Itse en polta tupakkaa, enkä ole ikinä edes polttanut kuin mitä nyt joskus kokeillut moista typerää tapaa, johon en onnekseni koukuttunut.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se silti tietää mistä puhuu. Hyvä kun silti varoittaa muita :)

Vierailija
2/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tämän takia en ottanut psyykelääkkeitäkään vastaan, kun selvisi, että lääkäri ei ole itse niitä kokeillut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tupakan vaaroista voi puhua tupakoitsijakin. Ylipainon vaaroista voi tietää ylipainoinenkin lääkäri jne..

Vierailija
4/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lääkäriä uskottavana jos hän luennoi tupakoinnin vaarallisuudesta en jos hän pitää tupakointia merkityksettömänä terveydelle.

Vierailija
5/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä sanotaan nykyisin kokemusasiantuntijoiksi.

Vierailija
6/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ne harrastaa seksiäkin.

Vierailija
7/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tupakan vaaroista voi puhua tupakoitsijakin. Ylipainon vaaroista voi tietää ylipainoinenkin lääkäri jne..

Mutta kyllä se vaan huvittaa asioida oikein läskisellä ja ihraisella syöttösian näköisellä ja kokoisella mieslääkärillä, hahhahahahahhahhahaaa.. ja sitten samainen lääkäri alkaa neuvomaan, että kun nyt potilaan pitäisi syödä terveellisesti, eikä sitten sokeria ja kovia rasvoja!!!hahahahhahahhahah...ja lääkäri itse istuu päivittäin ravintolassa syömässä mussuttamassa rasvaisia pottuannoksia kokolihapihvelien kera, ja huuhteluaineena kurkusta alas olutta tuopilla.

Vierailija
8/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siinä selvä ristiriita. Sama homma, jos vanhempi paasaa lapselleen tupakan vaarallisuudesta ja polttaa itse. Kärpäsen surinaa.

Vierailija
9/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisi tupakinpolttonsa sitten itsekkin, kun kerta se tupakka on niin myrkkyä elimistölle, ja niinhän se onkiin. Nähty on sivusta, että jopa osasyynä ihmisen varhaiseen sairastumiseen ja  kuolemiseen.

Ja kun se tupakka löyhkää lääkärin suusta, niin etoo todellakin.

Vierailija
10/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri on uskottava jos se sanoo tupakoinnin olevan vaarallista, ihan riippumatta sen omasta tupakoinnista/tupakoimattomuudesta

Vierailija
11/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä se vaan huvittaa asioida oikein läskisellä ja ihraisella syöttösian näköisellä ja kokoisella mieslääkärillä, hahhahahahahhahhahaaa.. ja sitten samainen lääkäri alkaa neuvomaan, että kun nyt potilaan pitäisi syödä terveellisesti, eikä sitten sokeria ja kovia rasvoja!!!hahahahhahahhahah...ja lääkäri itse istuu päivittäin ravintolassa syömässä mussuttamassa rasvaisia pottuannoksia kokolihapihvelien kera, ja huuhteluaineena kurkusta alas olutta tuopilla.

Lääkärit eivät itse asiassa pysty neuvomaan ravintoasioissa, ei kuulu koulutukseen. He toistavat papukaijana sitä mitä heidän käsketään kertoa ravinnosta.

Vierailija
12/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tunnustaa, että työhöntulotarkastuksessa oli uskottavuusongelmia kun todella ylipainoinen työterveyshoitaja saarnasi minulle siitä että käytän levitteenä leivän päällä Oivariinia, koska se on huono painonhallinnan kannalta ja jotain muita terveyssyitä pitkä litania. 

Ehkä väärin, mutta rehellisyyden nimissä on sanottava että kyllä se syö sitä uskottavuutta.

Sama juttu mulla on kampaajien kanssa, en käy sellaisella, jolla oma kuontalo on epäsiisti ja hoitamaton. Tulee olo, että jos ei välitä siitä omastakaan, niin miksi se aidosti välittäisi minunkaan?

Vierailija
13/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon.

Vierailija
14/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, kerran jos toisenkin olen asioinnut lääkärillä, joka tuoksuu niin tupakan savulle, ettei tosikaan. Tupakan lemu tuoksahti jopa tukossa olevien poskionteloitteni lävitse, kun lääkäri kumartui tutkimaan lampulla nenäni sieraimia ja korviani sekä kuunteli keuhkoni stetoskoopilla.

Kerran vapaa-ajallaan näin terveyssentraalin lääkärini vetävän posket lommollaan erään kauppakeskuksen oven suulla tupakkia.

Huom: Itse en polta tupakkaa, enkä ole ikinä edes polttanut kuin mitä nyt joskus kokeillut moista typerää tapaa, johon en onnekseni koukuttunut.

Pitäisin uskottavana. Tupakoinnin haitat on ihan tieteellisesti todistettuja eivätkä siis mitenkään uskon asia.

Se, että lääkäri itse tupakoi, ei poista noita tieteellisiä faktoja sen haitoista ja toisaalta, kyseinen lääkäri ainakin tietää mistä puhuu silloinkin kun tsemppaa muita lopettamaan.

On niin typerää minusta kun joku siloposkinen nuori lääkäri, kuka ei ole koskaan tupakkaa pitänyt edes kädessään, alkaa kertomaan kuinka se on hyvä lopettaa ja käy helposti kun vaan päättää niin.

Vierailija
15/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän uskottavana. Lääkäri on terveyden ja sairauksien asiantuntija. Kun hän sanoo, että tupakointi on terveydelle haitallista, uskon kyllä. Lääkärin oma tupakointi on erinomainen esimerkki nikotiinin koukuttavuudesta.

Vierailija
16/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on globaalisti niin yleistä, että sitä vastaan kampanjoiminen on kokonaisuutta ajatellen vastuutonta.

Tupakalla on merkittävä rooli väestönkasvun hillitsemisessä.

Vierailija
17/17 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pidän uskottavana. Nämä nykymaailman kokemusasiantuntijat ja somet on saanu ihmiset ihan sekaisin. Jotain fitnessbloggaajaa pidetään asiantuntijana, kun hän kertoo oman kokemuksensa proteiinilisistä. Lääkäri toimii onneksi hieman eri tavalla. Lääkärin neuvot perustuu tieteeseen. Se on ihan sama mitkä lääkärin omat elintavat ovat, koska lääkäri ei ole mikään kokemusasiantuntija, vaan tutkimustuloksiin työnsä perustava ammattilainen.