Millaisia ovat tuntemanne super-saidat ihmiset? Piheistä piheimmät?
Meillä on yksi tuttavaperhe, joilla rahaa riittää, mutta ovat niin saitoja, ettei tiedä itkeä vaiko nauraa. Ruokatarjoilut ovat niin syvältä kuin olla ja voi. Hyvä jos raaskivat edes kananmunia tarjota.
Kommentit (2189)
-Minun edesmennyt setäni vaimpineen olivst tosi nuukia, sedän pienessä autossaan äidin ja minun oli istuttava täsmälleen renkaiden kohdalla, jotta kuluvat tasaisesti! Huoltoasemalta otti yhden kahvin mukaan, jonka jakoi tätini kanssa
Olen tätä ketjua lukenut nyt toista viikkoa ja monenlaista on tullut vastaan: vessapaperien kuivattamiset patterin päällä on tullut pari kertaa vastaan, teepussien ja kahvinpurujen jatkamiset on ihan pientä näpertelyä. Samoin auton laskettelu vapaalla pienimmässäkin alamäessä..
Mutta että kahden , muutaman kymmenen kilon painoisen lapsen pitää automatkat kököttää jonkun nissanin takapenkillä visusti tietyssä kohtaa, että auton renkaat kuluvat tasaisesti vetää voiton!! Selkee voittaja, ihan siinä pöljyydessä!
Punnitaan ensin hedelmät ja sitten vasta sujautetaan pussiin.
Vierailija kirjoitti:
En onneksi tunne enää ketään pihiä kun he jäävät entisiksi kavereiksi ja tuttaviksi luojan kiitos. Siihen voi onneksi itse vaikuttaa.
Lakkaat tietämästä, että he ovat olemassa, kun et enää pidä heihin yhteyttä? Et siis tiedä kenenkään ihmisen olemassaoloa, jos et ole heihin henkilökohtaisesti yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Anoppi, laskee minuutteja kuinka kauan vettä lasketaan suihkussa käydessä. Kuulemma kahdesta viiteen minuuttiin on riittävästi.
Hän on oikeassa. Tuo aika on riittävä peseytymiseen. Ajattelisit sinäkin luontoa konkreettisilla teoilla, etkä vain somepostauksissa ja puheissasi.
Yksi naapuri kulkee pyörällä talvipakkasillakin, hän ei voi avata autotallin ovea, ettei lämpö karkaa🙄
Hyvä tuloinen mies kuluttaa vaatteet, että saumat vain jäljellä. Kulkee varvastossuissa kesät, ettei kuluta sukkia. Hakee kyläpaikkoja, joissa voisi ruokailla. Syy on, että joka centti menee pelaamiseen.
"Materian keräämiseen ja elämisessä pihistelyyn liittyy usein myös emotionaalinen saituus. Pihin ihmisen on vaikea antaa vastarakkautta.Rahasta tulee hänelle rakkauden korvike, eikä hän osaa olla tasavertaisessa vuorovaikutuksessa muiden kanssa. "
Siskoni mielestä pulla per kahvittelija riittää, kun muutaman kerran vuodessa tavataan. Hän on jopa haukkunut minut siitä, että tarjoan kotonani runsaammat tarjoilut. Suvun jouluaterialla on yksi peruna jokaiselle ja ruokalusikallinen jotain laatikkoa. Mitään yhteistä juttua hän ei tee lähettämättä tekemästään laskua. Sain laskun osuudestani tätimme syntymäpäiväkorttiin, koska sanoin, että nimeni voi laittaa siihen. Itse hän ei maksa osuutta mistään ilman eriteltyä laskua. Siskon touhu tuntuu oudolta, koska kälyn kanssa homma toimii puhumalla eikä nimen laittamisesta synttärikorteihin tai hautajaisadresseihin vaadita rahaa puolin eikä toisin. Yhteiset lahjat tai kukat maksetaan puoliksi automaattisesti.
Tässä on kyllä jotain autisti-viboja. Tai joku nillittävä insinööri. Joka usein on kyllä sama asia