Kilttimiehen kolmas aamu tälle vuotta :)
Huomenta sulle vain :)
Kilttimiehen kahvi kohta jo tippunut :) Mitenkäs siellä?
Raikas pakkassää taitaa olla. -12 sanoo foreca. Pitääpä ottaa kupillinen kahvia ja käydä vilkaisemassa pitkääköhän paikkaansa :)
Kommentit (13)
Niin täälläkin vaimo keitti mulle kahvit ja annoin suukon ennen kuin lähti töihin. Minä lupasin käydä kaupassa jos tekee mun kanssa illalla tortilloita. Lupasi.😀❤
Sä kirjotat ihan samallalailla ku jengi tos fb:n "edes yhtenä päivänä maailman tärkein"-ryhmässä
Huomenta ja mukavaa päivää! Ollaan kaikki kilttejä toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kahvia muuten juotte?
Minulla on menossa paketti tuollaista Robert Paulig dark roastia :) Ihan hyvää on :)
Kapsellikahvia pauling mexicanoa pari kupillista, ei viitti keittimellä paria kupposta keittää siksi kapselli.
Kiva aamu muuten heräsin virkeänä, pakkasta -8.4 astetta, 4-5 cm kevyttä pakkaslunta.
On sitte muuten helvetin liukasta ulkona, lumi ei ole yhtää ottanut kiinni kuivan jäätikön pintaan, on kuin kuuraisen muovin päällä kävelisi.
toivon ja odotan, että "kilttimieheltä" on hymiöt loppuneet loppiaiseen mennessä ja muutenkin feikkausinto uupunut koulujen alkamisen myötä.
Ihana talvisää. Rakas tyttömme potkii ja kiukuttelee kun ei halua laittaa haalaria päälle mutta kyllä se ohi menee kun pääsee eteisestä ulos. Kiltti se on mutta vaatii jämäkkyyttä
Vierailija kirjoitti:
toivon ja odotan, että "kilttimieheltä" on hymiöt loppuneet loppiaiseen mennessä ja muutenkin feikkausinto uupunut koulujen alkamisen myötä.
Sama toive. Ja meitä tarvitaan, jotta maailmanjärjestys ei järky. Jos me kaikki feikataan kilttiä, se ei ole hyvän edellä. Huonot siitä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
On minullakin huonoja aamuja, siinä missä kaikilla muillakin, mutta en minä jaksa aina vain valittaa tai ottaa asioita turhan vakavasti :) Maailmassa valitetaan ihan liikaa.
En tekisi tällaista ketjua jos minulla olisi erityisen epämiellyttävä aamu :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on menossa paketti tuollaista Robert Paulig dark roastia :) Ihan hyvää on :)
Bontadi 100% Arabica. Itsejauhettua. Tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapsellikahvia pauling mexicanoa pari kupillista, ei viitti keittimellä paria kupposta keittää siksi kapselli.
Kiva aamu muuten heräsin virkeänä, pakkasta -8.4 astetta, 4-5 cm kevyttä pakkaslunta.
On sitte muuten helvetin liukasta ulkona, lumi ei ole yhtää ottanut kiinni kuivan jäätikön pintaan, on kuin kuuraisen muovin päällä kävelisi.
On muuten petollisia paikkoja tuolla kaduilla kun jää on jäätynyt niin epätasaiseksi ja nyt kun siinä on tosiaan vielä hieman lunta niin pitää olla varovainen mihin astuu :) Voisi kyllä käydä jo katselemassa niitä piikkejä kenkiin :)
Työpaikan vihreä tee oli loppunut, joten juon mustaa teetä. Yhden isomman jutun sain jo hoidettua, liittyy keväällä tulevaan työmatkaan. Pitäisi toista viikkoa viettää toisessa kaupungissa, ihan Suomessa tosin. Mutta hotellikuolema uhkaa. Onneksi hotelleista yleensä löytyy kuntosali, ja silloin on hyvä aika rykäistä opintoja oikein vauhdilla eteenpäin kun saa luettua ja kirjoitettua esseitä.
Tämä viikko on vielä töissä tosi hiljainen, meitä on paikalla vain kolme henkeä. Puhelin on ihan hiljaa ja sähköposteihinkin tulee vielä "olen lomalla" -kuittauksia. Ehtii hyvin surffata netissä, kun mikään asia ei oikein etene.
Tuleva viikonloppu on onneksi taas pitkä ja pääsen kiltin ja kultaisen mieheni kainaloon jo torstaina.